کیس رکمونت چیست؟

خانه    بلاگ      کیس رکمونت چیست؟
کیس های رکمونت یک نوع از کیس های کامپیوتری هستند که به جای اینکه در حالت ایستاده روی زمین یا کنار میز قرار بگیرند، به صورت کتابی ( افقی ) داخل رک بسته می شوند. کیس های رکمونت همان عملکرد و کاربرد کیس های معمولی را دارند و تمام قابلیت های آن ها را در خود جای داده اند. تنها تفاوت کیس های رکمونت و معمولی در ظاهر آن ها می باشد. در ادامه برخی تفاوت های این دو نوع کیس را به شما معرفی می کنیم: تجهیزات قابل نصب روی رک شبکه باید عرضی معادل 19 اینچ داشته باشند. کیس های رکمونت از این قابلیت برخوردار هستند و از لحاظ ابعاد برای نصب روی رک مناسبند. ارتفاع هر کدام از کیس های رکمونت بسته به نوع آن با کیس دیگر متفاوت است اما به طور نسبی هر کدام از کیس ها ارتفاعی بین 1 الی 9 یونیت دارند. کیس های رکمونت از نظر عمق هم متغیر هستند و معمولا عمق آن ها بین 30 تا 80 سانتی متر می باشد. از دیگر ویژگی های کیس رکمونت این است که می توان 2 الی 8 هارد دیسک را روی آن ها نصب کرد. هر کدام از کیس های رکمونت از نظر برخی ویژگی ها با هم تفاوت دارند. برخی از این ویژگی ها عبارتند از: تعداد فن، نحوه چیدمان پورت، تجهیزات شبکه به کار برده شده در هر کیس و … کیس های رکمونت دارای fan unitهستند و این نوع سیستم تهویه باعث می شود تجهیزات داخل کیس خنک شوند. در صورت دلخواه می توان برای راحتی بیشتر کیس را به صورت کشویی روی رک نصب کرد. بدین ترتیب در صورت اختلال در اجزای کیس رکمونت می توان آن ها را به راحتی مورد بررسی قرار داد. برای اینکه بتوانید کیس رکمونت را به آداپتور های رک وصل کنید، در دو طرف کیس گوشواره های فلزی قرار گرفته است. مزیت کیس رکمونت نسبت به کیس های معمولی این است که بدنه ی کیس رکمونت مستحکم تر است و در مقابل ضربه فیزیکی استحکام بیشتری دارد. در قسمت جلویی کیس رکمونت یک درب طراحی شده است و دکمه ی پاور کیس پشت آن در قرار دارد. وجود این درب به این خاطر است که امکان برخورد تصادفی دست شما با دکمه پاور و در نتیجه پاک شدن حافظه موقت وجود نداشته باشد.

کیس های رکمونت یک نوع از کیس های کامپیوتری هستند که به جای اینکه در حالت ایستاده روی زمین یا کنار میز قرار بگیرند، به صورت کتابی ( افقی ) داخل رک بسته می شوند. کیس های رکمونت همان عملکرد و کاربرد کیس های معمولی را دارند و تمام قابلیت های آن ها را در خود جای داده اند. تنها تفاوت کیس های رکمونت و معمولی در ظاهر آن ها می باشد.

در ادامه برخی تفاوت های این دو نوع کیس را به شما معرفی می کنیم:

تجهیزات قابل نصب روی رک شبکه باید عرضی معادل 19 اینچ داشته باشند. کیس های رکمونت از این قابلیت برخوردار هستند و از لحاظ ابعاد برای نصب روی رک مناسبند.

ارتفاع هر کدام از کیس های رکمونت بسته به نوع آن با کیس دیگر متفاوت است اما به طور نسبی هر کدام از کیس ها ارتفاعی بین 1 الی 9 یونیت دارند.

کیس های رکمونت از نظر عمق هم متغیر هستند و معمولا عمق آن ها بین 30 تا 80 سانتی متر می باشد.

از دیگر ویژگی های کیس رکمونت این است که می توان 2 الی 8 هارد دیسک را روی آن ها نصب کرد.

هر کدام از کیس های رکمونت از نظر برخی ویژگی ها با هم تفاوت دارند. برخی از این ویژگی ها عبارتند از: تعداد فن، نحوه چیدمان پورت، تجهیزات شبکه به کار برده شده در هر کیس و …

کیس های رکمونت دارای fan unitهستند و این نوع سیستم تهویه باعث می شود تجهیزات داخل کیس خنک شوند.

در صورت دلخواه می توان برای راحتی بیشتر کیس را به صورت کشویی روی رک نصب کرد. بدین ترتیب در صورت اختلال در اجزای کیس رکمونت می توان آن ها را به راحتی مورد بررسی قرار داد.

برای اینکه بتوانید کیس رکمونت را به آداپتور های رک وصل کنید، در دو طرف کیس گوشواره های فلزی قرار گرفته است.

مزیت کیس رکمونت نسبت به کیس های معمولی این است که بدنه ی کیس رکمونت مستحکم تر است و در مقابل ضربه فیزیکی استحکام بیشتری دارد.

در قسمت جلویی کیس رکمونت یک درب طراحی شده است و دکمه ی پاور کیس پشت آن در قرار دارد. وجود این درب به این خاطر است که امکان برخورد تصادفی دست شما با دکمه پاور و در نتیجه پاک شدن حافظه موقت وجود نداشته باشد.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574