آشنایی با بهترین برندهای رک دیواری

خانه    بلاگ      آشنایی با بهترین برندهای رک دیواری

آشنایی با بهترین برندهای رک دیواری به امری مهم و ضروری تبدیل شده است . زیرا ، سازمان‌ها و ادارات برای حفظ و نگهداری و همچنین به اشتراک گذاشتن اطلاعات و دیتاهای خود ، به شبکه نیاز دارند .

تجهیزات شبکه درون هر سازمانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند تا آنجا که برای حفظ و نگهداری آن‌ها ، سازمان‌ها هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند .

برای محافظت از تجهیزات شبکه ، از محصولی به نام رک استفاده می‌کنند که ، دارای انواع مختلفی می‌باشد . با گسترش اهمیت رک‌ها تولید کننده‌های زیادی اقدام به تولید رک نموده‌اند ، به همین دلیل آشنایی با بهترین برندهای رک دیواری اهمیت پیدا می‌کند .

 

آشنایی با بهترین برندهای رک دیواری-وب سایت آماد سیستم

انواع مختلف رک شبکه

 

برای شروع مطلب آشنایی با بهترین برندهای رک دیواری ، در ابتدا به سراغ معرفی انواع رک‌ها می‌رویم . رک‌ها در چند مدل متفاوت تولید می‌شوند که ، بسته به نوع استفاده و حجم تجهیزات می‌توان یکی از این انواع را انتخاب و خریداری نمود .

  • رک دیواری : رک دیواری ، که از نام آن مشخص است ، بر روی دیوار و برخی مواقع سقف نصب می‌شود . همانگونه که قبلا ذکر شد ، از این رک برای نگهداری تجهیزات شبکه استفاده می‌شود . برخی از رک‌های دیواری دارای یک درب و برخی دیگر دو درب هستند .

رک‌های دیواری در ابعاد و سایزهای متفاوتی تهیه می‌شوند و بسته به حجم تجهیزات و نیاز شما می‌توانید ابعاد متفاوت رک دیواری را خریداری نمایید . رک‌های دیواری دارای ویژگی‌ها و مزایای زیادی برای تجهیزات شبکه هستند .

  • رک ایستاده : رک ایستاده به حالت عمودی قرار می‌گیرد و معمولا به دو صورت چرخ دار و بدون چرخ در بازار موجود است . مدل‌های چرخ دار این مزیت را دارند که ، راحت جا به جا می‌شوند ضمن اینکه ، چرخ‌های آن قفل می‌شود تا از حرکت ناخواسته جلوگیری به عمل آید .

در راستای آشنایی با بهترین برندهای رک دیواری ، مرور سریعی به ویژگی‌های رک ایستاده نیز می‌کنیم . درب‌های رک ایستاده معمولا از چهار طرف قابلیت باز شدن را دارند . درب‌های رک ایستاده از جنس طلق و یا شیشه‌ای هستند .

ویژگی رک‌های دیواری

در ادامه مطلب آشنایی با بهترین برندهای رک دیواری ، به بررسی ویژگی‌های رک دیواری می‌پردازیم . رک‌های دیواری دارای ابعاد و سایزهای مختلفی هستند . واحد اندازه‌ گیری ابعاد رک یونیت است و معمولا در ابعاد ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۷ ، ۹ و ۱۲ یونیت ساخته و روانه بازار می‌شوند .

رک‌های دیواری دارای عمق ۳۵ ، ۴۵ و ۶۰ سانتی متر هستند که ، شما بسته به نیاز و حجم تجهیزات خود می‌توانید عمق مناسب را تهیه و خریداری کنید . قبلا ذکر شد که ، رک‌های دیواری مزایای زیادی دارند .

یکی از بهترین مزیت‌های رک‌های دیواری ، توانایی و قابلیت چرخش صد درجه است که ، شما به راحتی می‌توانید به ناحیه پشتی رک دیواری دسترسی پیدا کنید و تجهیزات شبکه را ساماندهی نمایید .

برندهای برتر رک دیواری موجود در بازار

برای آشنایی با بهترین برندهای رک دیواری ، به سراغ انواع رک‌های دیواری موجود در بازار رفته و فهرستی از برترین و با کیفیت‌ترین برندهای این نوع رک ، یعنی رک دیواری را ، برای شما آماده کرده‌ایم .

  • رک دیواری آماد سیستم : آماد سیستم را به جرات می‌توان یکی از برترین و بی رقیب‌ترین برندهای رک در ایران به شمار آورد . رک‌های تولیدی این شرکت در کیفیت‌ بالا و مطابق با آخرین استانداردهای جهانی ساخته و عرضه می‌شوند .

رک‌های دیواری آماد سیستم ، در ابعاد ۴ ، ۶ ، ۷ ، ۹ و ۱۲ یونیت و با عمق‌های مختلف ۳۵ تا ۶۰ سانتی متر تولید می‌شود . رک‌های دیواری آماد سیستم ، به نحوی تولید می‌شوند که ، تهویه هوا در بین تجهیزات شبکه جریان داشته باشد .

درب‌های رک‌های دیواری این برند ، از نوع شیشه نشکن و دارای قفل‌های مدرن می‌باشند که در راستای تامین و افزایش امنیت تجهیزات شبکه ، بر روی رک نصب و تعبیه شده است .

رک دیواری آماد سیستم ، مجهز به فن قدرتمند هستند و برای قرار دادن و محافظت از هر نوع تجهیزات شبکه‌ای بسیار مناسب هستند .

برای آشنایی با بهترین برندهای رک دیواری ، به سراغ بررسی رک‌های دیواری شرکت پایا سیستم نیز می‌پردازیم .

  • رک دیواری پایا سیستم : شروع فعالیت و تولید رک در شرکت پایا سیستم ، در سال ۱۳۷۰ بوده است . رک‌های تولیدی این شرکت دارای یک فن بوده و همچنین ، مجهز به محلی برای عبور کابل‌های تجهیزات هستند .

این شرکت با ارایه محصولاتی متنوع و با کیفیت ، توانسته است به محبوبیت بالایی در بازار تولید رک‌های دیواری دست پیدا کند .

  • رک دیواری HPA : شرکت اچ پی ای در سال‌های اخیر توانسته است تا سهم بالایی از فروش محصولات رک بازار را ، به خود اختصاص دهد . رک‌های دیواری این برند ، مجهز به محصولات جانبی خوبی هستند و از کیفیت مطلوبی نیز ، برخوردار می‌باشند .

شرکت HPA رک‌های دیواری خود را در سایزهای ۴ ، ۶ و ۹ یونیت و با عمق ۴۵ و ۶۰ سانتی متر تولید و روانه بازار می‌کند .

خرید رک دیواری برای تجهیزات شبکه سازمان‌ها و ادارات دارای اهمیت و جایگاه بسیار ویژه‌ای است ، به طوری که آشنایی با بهترین برندهای رک دیواری ، امری مهم و ضروری است . در این مطلب سعی بر آن بود تا برترین برندهای این رک را برای شما جمع آوری نماییم .

قیمت بهترین برند رک دیواری

رک‌های دیواری مختلفی که در مطلب آشنایی با بهترین برندهای رک دیواری معرفی شدند ، دارای قیمت‌های متنوع و متفاوتی هستند . دلیل این امر نیز کیفیت متفاوت محصولات و عوامل دیگری است که بر قیمت آن‌ها تاثیر می‌گذارد ، می‌باشد .

قیمت رک‌های دیواری برندهای برتر موجود در بازار به کیفیت متریال مصرفی ، نوسانات ارز و میزان تقاضا بستگی دارد . در این میان ، ذکر این نکته ضروری است که هزینه برای خرید رک امری ضروری و مهم است که به حفظ تجهیزات گرانقیمت شبکه می‌انجامد .

کلام پایانی

در مطلب آشنایی با بهترین برندهای رک دیواری ، با چند برند مختلف و کیفیت محصولات آن‌ها آشنا شدیم . در میان این برندها ، مجموعه آماد سیستم در راستای تولید رک‌های متنوع و با کیفیت و در سطح جهانی ، همواره در تلاش است .

ضمن اینکه ، قیمت‌های رک دیواری این برند به نسبت کیفیت محصول ، به شدت اقتصادی و مقرون به صرفه است . با مراجعه به سایت مجموعه آماد سیستم ، علاوه بر مشاهده کاتالوگ محصولات با کیفیت این مجموعه ، به کلیه ویژگی‌ها و مشخصات محصولات آماد سیستم ، نیز دسترسی خواهید داشت .

مقالات پیشنهادی

رک لابراتوری ایستاده 27 یونیت

رک سرور 42 یونیت عرض 60 عمق 106 سانتی متر

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574