آشنایی با رک ایستاده مدل A

خانه    بلاگ      آشنایی با رک ایستاده مدل A

رک ایستاده مدل A همان طور که از نامش پیداست، رک شبکه در مدل‌های متنوعی ساخته شده است که این محصول منحصر به فرد در گروه رک ایستاده قرار می گیرد.

رک ایستاده یکی از بهترین تجهیزاتی است که در سیستم شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد، این محصول در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی ساخته شده و به بازار مصرف شروع شده است.

جهت ارتباط با کارشتاسان فروش می توانید از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید

هر کدام از این مدل‌ها دارای یک سری ویژگی‌های خاص هستند که در نهایت کاربرد آن‌ها را منحصر به فرد کرده است. همان طور که می‌دانیم رک شبکه در مدل ایستاده، دیواری، بیرونی و غیره ساخته شده است.

مدل ایستاده به دلیل فرم خاصی که دارد، دارای استقبال بسیار زیادی است و در دیتاسنتر از آن استفاده‌ی زیادی می‌شود. این تجهیز فوق العاده نیز به یک مدل و طراحی محدود بسنده نکرده و دارای مدل‌های متعددی است.

رک ایستاده مدل A یکی از بهترین تجهیزات موجود در بازار است که توانسته نیاز سیستم شبکه را به خوبی تامین نماید.

در این مقاله قصد داریم تا با ارائه اطلاعاتی مفید آشنایی با رک ایستاده مدل A را برایتان مقدور سازیم، خواهشمندم تا پایان مطلب نیز با ما همراه شوید.

منظور از رک ایستاده مدل A چیست؟

رک ایستاده یک محفظه فلزی است که در ابعاد و سایزهای مختلفی ساخته شده است و تجهیزات شبکه مانند سوئیچ و غیره را درون خود نگه می دارد و از آنها محافظت می‌کند.

این محصول در کنار دیوار قرار گرفته و چرخ مخصوص در قسمت پایین آن نصب شده است. این چرخ ها کمک می کنند تا جابجایی و انتقال دستگاه به خوبی انجام شود.

اما هدف ما در این مقاله تمرکز روی رک ایستاده مدل A است. مدلA  دارای ویژگی‌های فنی خاص بوده که آن را متمایز از دیگر رک های ایستاده کرده است.

علاوه بر آن که ویژگی‌های فنی این محصول منحصر به فرد است و کارایی آن نیز متفاوت می‌باشد، در بازار بنا بر نیازی که دارید بایستی به سراغ انواع رک بروید.

خرید رک ایستاده مدل A

ویژگی‌های خاصی درون رک ایستاده مدل A قرار دارد که باعث شده به عنوان یک محصول خاص و منحصر به فرد شناخته شود. در ادامه ویژگی‌های فنی این محصول را به خوبی بیان خواهیم کرد.

مشخصات فنی رک ایستاده مدل A

همان طور که ذکر شد، رک ایستاده مدل A دارای یک سری ویژگی‌های منحصر به فرد است که سبب تمایز آن با دیگر محصولات مشابه شده است، ویژگی‌های فنی این دستگاه به شرح زیر است؛

  1. همانطور که می‌دانیم رک ایستاده دارای چرخ است، اما برای این محصول پایه ثابت طراحی شده است، البته امکان نصب چرخ نیز برای آن وجود دارد. پایه ثابت باعث شده تا هنگام نصب رک با لغزش و حرکت آن مواجه نشویم.
  2. رک ایستاده مدل A کارایی بسیار زیادی دارد، چرا که به نحوی طراحی شده تا بتواند انواع اقسام تجهیزات شبکه با وزن بالا را درون خود جای دهد و به خوبی از آن‌ها محافظت کند.

به همین دلیل این محصول در صنعت تا حد زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد‌.

  1. هنگام فعالیت و برقراری ارتباط شبکه درون رک دما تا حد زیادی افزایش می‌یابد این موضوع می‌تواند خطرساز باشد، اما یکسری دریچه و محفظه‌های مخصوص درون رک ایستاده مدل A تعبیه شده است.

این دریچه این فرصت را به ما می‌دهد تا بتوانیم به خوبی تعادل دمایی را برقرار سازیم و از هرگونه خطر احتمالی ناشی از افزایش دما جلوگیری کنیم.

  1. دو عدد درب مخصوص برای این دستگاه طراحی شده است که با استفاده از آن می توان به راحتی تنظیمات و کنترل‌های مربوط به فعالیت رک ایستاده مدل A را انجام داد.

این درب‌ها با استفاده از بهترین متریال روز ساخته شده‌اند و پس از طولانی مدت نیز بدون تغییرات و سالم باقی می مانند.

  1. یکسری پانچ مخصوص درون رک ایستاده مدل A طراحی شده است که به رک این فرصت را می‌دهد بتواند، تجهیزات و کابل های مخصوص را نصب کند. کابل‌های مخصوص نیز با عبور از رک از آن محافظت می‌شود.
  2. ستون رکمونت را در عمق رک به راحتی نمی‌توان تنظیم کرد، اما این قابلیت به واسطه طراحی خاص رک ایستاده مدل A امکان پذیر است.
  3. در صورتی که نیاز به یک سری تغییرات درون رک داشته باشیم پنل ها به راحتی جدا می‌شوند و این امکان را به شما می دهند تا به راحتی بتوانید تغییرات لازم را انجام دهید.

همچنین می‌توانید به راحتی کاهش دمای را با جداسازی پنل‌های جانبی ایجاد کنید.

  1. یک عدد درب مخصوص درب جلوی رک قرار دارد که با استفاده از شیشه سکوریت ساخته شده است، این درب شیشه‌ای قطعات درون رک را قابل رؤیت کرده است،

همچنین به دلیل متریال خاصی که دارد، دچار شکستگی ناشی از افزایش دما و یا ضربه نخواهد شد.

  1. رک ایستاده مدل A به نحوی طراحی شده که می‌توان ۴ عدد فن بلبرینگی را درون آن نصب کرد و همیشه از افزایش دما و خطرات ناشی از آن درون رک جلوگیری کرد.
  • این محصول با استفاده از ورق آهنی ساخته شده است. آهن سبب محافظت بیشتر تجهیزات درون رک و سیستم شبکه خواهد شد، همچنین در صورت اسقاط نیز ارزشمند بوده و بازیافت آن میسر است.
  • در قسمت کف رک و همچنین دیواره‌های آن فضایی تعبیه شده است که مخصوص عبور کابل می‌باشد. کابل‌ها با عبور از رک ایستاده مدل A سالم‌تر خواهند بود و برای نظم دادن به آن‌ها با مشکل مواجه نخواهیم شد.

اطلاعاتی که در قسمت شده همگی جزو ویژگی‌های فنی و مشخصات این محصول بوده، این ویژگی‌ها باعث شده تا این محصول با استقبال بسیار زیادی مواجه شود و افراد از خرید آن کاملاً راضی باشند.

رک ایستاده مدل A

راهنمای خرید رک ایستاده مدل A

رک یکی از مهمترین تجهیزات سیستم شبکه است که بایستی دارای کیفیت بالایی باشد و برای ساخت آن از بهترین متریال روز دنیا استفاده شده باشد.

در بازار نمونه‌های مختلفی از رک ایستاده مدل A وجود دارد که هر کدام دارای کیفیت و درجه مختلفی هستند،

قطعاً هر خریداری به دنبال محصول درجه یک با قیمت مناسب است. برای خرید این محصول شما می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر در سطح کشور مراجعه کنید و رنگ مورد نظر خود را با تمام ویژگی‌های مطلوب خریداری نمایید.

هنگام خرید رک ایستاده مدل A به مدل سایز نوع طراحی متریال و کیفیت آن توجه داشته باشید و تلاش کنید تا معایب آن را در صورت وجود هنگام خرید مورد بررسی قرار دهید.

این تضمین برای شما باید وجود داشته باشد که در صورت وجود هر گونه مغایرت در این تجهیز با انتظارات شما، بتوانید آن را مرجوع و یا تعویض کنید.

کلام نهایی

رک ایستاده مدل A یک محصول فوق العاده با کیفیت و درجه یک است، که توانسته خدمات بسیار زیادی به سیستم شبکه ویژگی‌های فنی این محصول بسیار بهتر از محصولات مشابه است.

همین ویژگی باعث شده تا افراد از آن استقبال بسیار زیادی بکنند، در صنعت این رک مخصوص کاربرد بیشتری دارد، چرا که به دلیل مقاومت بالایی که دارد به خوبی وزن سنگین تجهیزات شبکه را تحمل می‌کند.

علاوه بر آن دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است که در این مقاله به آن اشاره کردیم. این ویژگی‌ها به عنوان یک امتیاز مثبت برای این محصول به شمار آمده است، امیدواریم توانسته باشیم تا به خوبی با این اطلاعات آشنایی با رک ایستاده مدل A برای تان فراهم سازیم.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574