بهترین برند رک ایستاده

خانه    بلاگ      بهترین برند رک ایستاده

رک ایستاده ، محفظه‌ای است که به منظور نگهداری و حفظ تجهیزات شبکه استفاده می‌شود . به همین جهت پیدا کردن بهترین برند رک ایستاده بسیار حایز اهمیت است تا ، بتوان با خرید بهترین رک بتوان از تجهیزات شبکه خود به بهترین شکل ممکن نگهداری نمود .

در سال‌های اخیر استفاده از تجهیزات شبکه در تمامی ادارات و سازمان‌ها گسترش پیدا کرده است . قیمت بسیار بالای تجهیزات شبکه باعث شده است تا کسب و کارها به دنبال حفظ ، نگهداری و افزایش طول عمر این تجهیزات باشند .

 

 

بهترین برند رک ایستاده-وب سایت آماد سیستم

رک ایستا‌ده چیست ؟

 

تجهیزات شبکه مانند روتر ، مودم ، سوییچ ، پچ پنل ، سرور و غیره نیاز دارند تا درون محفظه‌ای قرار گیرند تا ، علاوه بر محافظت از آن‌ها بتوان در مواقع لزوم به همه آن‌ها دسترسی کاملی پیدا کرد .

این محفظه را در واقع رک می‌نامند . رک‌ها دارای انواع مختلفی هستند اما ، رک ایستاده برای مواقعی که تعداد و‌حجم تجهیزات شبکه بسیار زیاد است ، کاربرد دارد .

یافتن بهترین برند رک ایستاده از آنجا که این نوع رک کارایی بسیار مهمی در حفظ و نگهداری تجهیزات انجام می‌دهد ، حایز اهمیت است .

ویژگی‌های رک ایستاده

برای یافتن پاسخی برای بهترین برند رک ایستاده ، بهتر است مقداری با ویژگی‌های این نوع رک آشنا شویم . رک ایستاده همانگونه که از نامش نیز مشخص است ، به صورت ایستاد و عمود بر زمین قرار می‌گیرد .

این نوع رک معمولا جهت سهولت در جا به جایی و حمل و نقل ، دارای چرخ‌هایی در زیر است تا ، در مواقع لزوم بتوان به راحتی آن را جا به جا و حمل نمود .

رک‌های ایستاده‌ای که بر اساس استاندارد ساخته شده‌اند باید دارای چند ویژگی اساسی باشند که این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند ؛

  • داشتن چرخ در زیر رک ایستاده برای جا به جایی راحت و آسان
  • داشتن چهار عدد پایه که به طور معمول ثابت هستند.
  • داشتن فن برای تهویه تجهیزات
  • داشتن ورودی و خروجی برای ساماندهی کابل‌ها

رک‌های ایستاده معمولا در تعداد یونیت‌های ۱۲ الی ۴۷ یونیت تولید و روانه بازار می‌شوند . بهترین برند رک ایستاده باید دارای ویژگی‌هایی باشد که آن را از سایر رک‌ها و برندها متمایز کند .

نکات خرید رک ایستاده

در هنگام خرید رک ایستاده ، نیاز است تا نکاتی را بدانیم تا ، بتوانیم رک ایستاده را صحیح و با کیفیت انتخاب کنیم . انتخاب بهترین برند رک ایستاده ، با رعایت این نکات کاری بسیار آسان است .

  • ایمنی فیزیکی رک ایستاده : اولین نکته از انتخاب بهترین برند رک ایستاده ، توجه به ویژگی ایمنی رک ایستاده است . رک ایستاده که دارای قفل‌هایی در جلو و پشت رک است بسیار ایده آل است چرا که ، از تجهیزات شبکه شما در مقابل سرقت و آسیب‌های احتمالی مراقبت می‌کند .

در صورتی رک ایستاده خریداری شده ، دارای قفل نمی‌باشد ، سعی کنید تا با نصب قل ریتال ایمنی آن را افزایش دهید .

  • تحمل وزن تجهیزات شبکه : رک ایستاده باید دارای قابلیت تحمل وزن بالای تجهیزات شبکه باشد در غیر این صورت ، به مرور زمان ممکن است دچار خمیدگی شود و توانایی نگهداشتن تجهیزات سنگین را از دست داده و به تجهیزات شبکه شما آسیب وارد کند .
  • پایه ضد زلزله : این ویژگی مخصوص رک‌های ایستاده است که معمولا تجهیزات شبکه را در حجم زیاد و وزن سنگین نگهداری می‌کنند . رک‌های ایستاده‌ای که دارای پایه‌های ضد زلزله هستند ، از تجهیزات شبکه شما در هنگام زلزله نیز محافظت می‌کنند .
  • برند رک ایستاده : آخرین نکته در مورد انتخاب بهترین برند رک ایستاده ، دقت به برند سازنده رک ایستاده است . در بازار برندهای متعددی وجود دارند اما در میان همه برندها ، برخی از اعتبار بیشتری برخودار هستند .

دلیل این اعتبار و محبوبیت برخی برندها را می‌توان در کیفیت بالای محصولات به خصوص رک‌های ایستاده و رعایت استانداردها یافت .

بهترین برند رک ایستاده موجود در بازار

در زمانی که تجهیزات شبکه بسیار زیاد باشند ، برای حفظ و نگهداری آن‌ها نیاز است تا از رک ایستاده استفاده شود . این نوع رک به دلیل وزن زیادی که دارند بر روی زمین نگهداری می‌شوند و معمولا برای سهولت در جا به جایی ، در زیر آن‌ها از چرخ استفاده می‌شود .

از بین بهترین برند رک ایستاده چند نوع برند وجود دارد که به بررسی ویژگی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم .

  • رک ایستاده آماد سیستم : درب رک ایستاده آماد سیستم فریم دار و در دو نوع شیشه‌ای و مشبک است که هم دید به درون رک را میسر می‌کند و هم باعث تهویه درون رک می‌شود . درب پشتی رک ایستاده آماده سیستم فلزی و دارای قفل سوییچی است .

قطر شیشه درب جلویی ۴ میلیمتر و از جنس نشکن است . پنل بغل رک ایستاده ضامن دار و دارای قفل است که امنیت پنل بغل را تامین می‌کند . رک ایستاده در چرخ‌های قفل دار و ساده عرضه می‌شود .

برای بدنه از رنگ پودری الکترواستاتیک استفاده شده که هم جلوه زیبایی به رک داده و هم خاصیت ضد خش داشته و از رک ایستاده در برابر ضربه و خش محافظت می‌کند .

  • رک ایستاده پایا سیستم : رک‌های ایستا‌ده شرکت پایای سیستم دارای درب فریم دار است . پایه ثابت ، فن ، محفظه فیلتر کف از سایر ویژگی‌های رک ایستاده این شرکت است .

همچنین درون رک ایستاده پایا سیستم دو جفت آداپتور تعبیه شده است و در یونیت‌های متفاوتی عرضه می‌شود . تعداد فن‌های این رک قابل ارتقا تا چهار عدد فن نیز هستند که ، این ویژگی به تهویه و خنک کنندگی بیشتر تجهیزات شبکه کمک شایانی می‌کند .

از بین برندهای موجود در بازار ، ویژگی رک ایستاده دو نوع از بهترین برند رک ایستاده را برای شما شرح دادیم . هر چند برندهای برار دیگری نیز در بازار یافت می‌شود اما این دو مجموعه توانسته‌اند تا بهترین محصولات را روانه بازار کنند .

کلام پایانی

با توجه به ویژگی‌های مطرح شده برای رک‌های ایستاده موجود در بازار ، می‌توان گفت که بهترین برند رک ایستاده متعلق به مجموعه آماد سیستم است . رک‌های ایستاده آماد سیستم دارای کیفیت بالایی هستند و این ویژگی را مدیون متریال مصرفی درجه یک هستند .

کلیه رک‌های ایستاده این مجموعه ، دارای ویژگی‌ها و‌مزیت‌های کاربردی فوق‌العاده‌ای هستند که آن‌ها را از سایر رک‌های موجود در بازار متمایز می‌کنند . به همین دلیل به راحتی می‌توان با خیالی آسوده رک ایستاده آماد سیستم را در یونیت‌های متنوع مورد نیاز خود ، خریداری و تهیه کرد .

مقالات پیشنهادی

رک ایستاده

رک اوت دور

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574