بهترین قیمت رک دیواری

خانه    بلاگ      بهترین قیمت رک دیواری

رک‌های دیواری متنوعی با قیمت و کیفیت‌های متفاوتی در بازار وجود دارند . با توجه به اهمیت این نوع رک ، بهترین قیمت رک دیواری نیز ، متفاوت است .

با گسترش نیاز به استفاده از رک‌ها ، به منظور حفاظت از تجهیزات گران قیمت شبکه ، رک‌های دیواری از محبوبیت زیادی برخوردار شده‌اند . دلیل محبوبیت رک‌های دیواری ، مزایا و ویژگی‌های زیادی است که این رک‌ها دارند .
رک‌های دیواری قابلیت نصب بر روی دیوار و‌حتی سقف اداره‌ها و سازمان‌های مختلف را دارند و از این جهت ، دسترسی افراد به این نوع رک‌ها ، تا سطح زیادی کاهش می‌یابد .

بهترین قیمت رک دیواری-وب سایت آماد سیستم

ویژگی‌های رک دیواری

رک‌های دیواری به دلیل اینکه بر روی دیوار و یا حتی سقف نصب می‌شوند ، فضای بیشتری در اختیار سازمان‌ها و ادارات قرار می‌دهند . همین ویژگی رک‌های دیواری مزیتی بسیار کاربردی برای آن‌ها به شمار می‌رود .
بهترین قیمت رک دیواری ، به ویژگی‌های متفاوتی که آن رک دارد بستگی دارد . برای مثال رک دیواری که دارای قفل‌های مستحکم اثر انگشتی یا ریتا دارد ، از قیمت بیشتری نسبت به سایر رک‌های دیواری برخوردار است .
برخی رک‌های دیواری دارای درب‌هایی با شیشه حرارت دیده و‌نشکن هستند که مقاومت و امنیت رک‌ها را بیشتر می‌کند ضمن اینکه ، به راحتی می‌توان به درون رک دیواری دید داشت .
درب‌های رک دیواری معمولا فریم دار و دارای قابلیت باز شدن و همچنین مجهز به قفل هستند تا ، سطح امنیت رک را بیشتر کرده و دسترسی به همه نقاط درون رک راحت باشد .
بهترین قیمت رک دیواری ، با توجه به رنگ به کار برده شده در آن ، متغیر است . برای مثال رنگ الکترواستاتیک پودری و ضد خش هم بر زیبایی رک می‌افزاید و هم دوام آن را بیشتر می‌کند .

کاربرد رک دیواری

در ادامه مطلب بهترین قیمت رک دیواری ، به کاربرد رک دیواری می‌پردازیم . برای مستقر کردن و حفاظت از تجهیزات پسیو و سیسکو ، از رک دیواری استفاده می‌شود . کاربرد دیگر رک دیواری نگهداری تجهیزات مجمل شبکه مانند دوربین مدار بسته تحت شبکه است .
به طور کلی رک‌های دیواری برای نگهداری و حفظ تجهیزات مهم شبکه کاربرد دارد ضمن اینکه ، ساماندهی کلیه تجهیزات شبکه به خصوص کابل‌ها را بسیار راحت و آسان می‌کند .

رک دیواری ۶ یونیت

رک دیواری ۶ یونیت ، کوچکترین نوع رک دیواری است . بهترین قیمت رک دیواری ۶ یونیت با توجه به برند آن متفاوت است . این نوع رک‌ها دارای عمق متفاوتی نیز هستند و به طور معمول در عمق‌های ۳۵ و ۴۵ سانتی متری ساخته می‌شوند .
هرچند ویژگی‌های رک ۶ یونیت بسته به برند آن متفاوت هستند اما ، رک ۶ یونیت آماد سیستم دارای درب شیشه‌ای با شیشه مقاوم و نشکن است . این رک درب فریم دار ، پاور ویژه و‌فن می‌باشد ضمن اینکه ، کیفیت رنگ آن بسیار بالا است .

رک دیواری ۹ یونیت

دومین سایز رک دیواری دارای ۹ یونیت است که در عمق‌های متفاوتی از ۳۵ تا ۶۰ سانتی متر تولید می‌شود . بهترین قیمت رک دیواری ۹ یونیت مربوط به رک آماد سیستم است که با توجه به کیفیت بی نظیر و امکانات این رک ، بسیار مقرون به صرفه است .
این رک دارای درب فریم دار با شیشه سکوریت نشکن و مقاوم است که هم دید به درون رک را میسر می‌کند و هم امنیت بالای آن را تامین می‌کند . رنگ آن الکترواستاتیکی است که هم جلوه زیبایی به رک می‌دهد و هم ضد خش می‌باشد .
جایگاهی برای رد شدن کابل‌ها از پشت ، بالا و پایین رک تعبیه شده است که این خود یکی از بهترین مزیت‌های این رک است . همچنین جایگاهی برای تعبیه فن در بالای رک نصب شده است .

رک دیواری ۱۲ یونیت

اگر تجهیزات شبکه دارای وزن و‌حجم زیادی باشند ، معمولا برای نگهداری آن‌ها از رک دیواری ۱۲ یونیت با عمق ۶۰ سانتی متر استفا‌ده می‌کنند . بهترین قیمت رک دیواری ۱۲ یونیت به امکانات نصب شده بر روی آن بستگی دارد .
رک دیواری ۱۲ یونیت معمولا دارای درب جلویی با شیشه سکوریت هستند و برای رنگ کاری آن‌ها از رنگ پودری الکترواستاتیک استفاده می‌شود ، تا دوام آن را بیشتر کنند .
از آنجا که این رک در عمق ۶۰ سانتی متری ، تجهیزات زیاد با وزن بالایی را ، درون خود جای می‌دهد ، نیاز به تهویه بسیار با کیفیت نیز دارد . برای تهویه این رک‌ها از درب‌های توری و فن استفاده می‌کنند و گاهی اوقات می‌توان تعداد فن‌های آن را نیز بیشتر کرد .

متعلقات رک دیواری

بهترین قیمت رک دیواری به متعلقات رک دیواری نیز بستگی دارد . متعلقات رک شامل کیس رکمونت ، حرارت سنج ، قفل ، سینی رک ، پاور و غیره است . رک‌ها همچنین ، دارای فن هستند که ، با ولتاژی حدود ۲۲۰ کار کرده و رک دیواری را تهویه و‌خنک می‌کنند .
از دیگر متعلقات رک دیواری ، لامپ فلورسنت است که معمولا در بالای رک نصب و برای دید بهتر و روشنایی رک دیواری استفاده می‌شود .

قیمت رک‌های دیواری و عوامل موثر بر آن

بهترین قیمت رک‌ دیواری از یک برند به برندی دیگر ، متغیر است . اما به طور کلی ، امکانات تعبیه شده درون رک دیواری بر قیمت آن موثر هستند . به طور معمول ، هرچه آیتم‌ها و امکانات رک دیواری بیشتر باشند ، قیمت آن نیز بیشتر است .
از دیگر عواملی که بر قیمت رک دیواری موثر هستند کیفیت متریال مصرفی در تولید رک است . هر چه متریال و مواد اولیه دارای کیفیت بیشتری باشد ، رک تولید شده نیز با کیفیت‌تر بوده و طبیعتا قیمت بالاتری خواهد داشت .

کلام پایانی

با توجه به افزایش استفاده از رک دیواری در سازمان‌ها و ادارات ، جهت حفظ تجهیزات مهم شبکه ، در این مطلب بهترین قیمت رک دیواری را برای شما شرح دادیم . رک دیواری دارای قیمت‌هایی با رنج‌های متفاوت بوده و بسته به نیاز و مصرف شما می‌توانید رک‌های با قیمت‌های متفاوت را خریداری کنید .
آماد سیستم با داشتن سابقه تولید محصولات با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی ، برترین تولید کننده انواع رک‌ها می‌باشد . کیفیت و استاندارد بالای محصولات آماد سیستم ، به تحقق شعار این مجموعه ، که همان محصولی با استاندارد جهانی است ، کمک شایانی کرده است .

مقالات پیشنهادی

رک ایستاده

رک اوت دور

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574