تفاوت رک دیواری با رک ایستاده

خانه    بلاگ      تفاوت رک دیواری با رک ایستاده
تفاوت رک دیواری با رک ایستاده

تفاوت رک دیواری با رک ایستاده در تضمین عملکرد شبکه های اینترنتی تاثیر به سزایی دارد . با شناخت تفاوت های محصولات ، درباره کاربرد و خصوصیات آن ها نیز اطلاعات موثقی به دست می آورید ‌. از آن جایی که نقش رک در مجموعه های اینترنتی محافظت از ابزارآلات محیط می باشد .

حتما پیش از خرید ، درباره تفاوت های انواع رک ها اطلاعات به دست بیاورید ، تا در آخر محصولی متناسب با نیاز مجموعه خود خریداری کنید .

در ادامه مبحث به صورت کلی درباره تفاوت های رک دیواری و ایستاده توضیح داده شده است ، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید .

جهت ارتباط با کارشتاسان فروش می توانید از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید

 

مشخصات رک دیواری

در ادامه مبحث تفاوت رک دیواری با رک ایستاده به صورت جداگانه به توضیح خصوصیات ابن دو تجهیز می پردازیم . در دنیای دیجیتال و کامپیوتر جهت حفظ اطلاعات و افزایش سرعت اینترنت از ابزارآلات مختلفی بهره برداری می شود .

هر یک از این ابزارآلات در شبکه های اینترنتی نقش به خصوصی ایفا می کند . رک دیواری از تجهیزات مکانیکی برتر در صنعت ارتباطات است ، که با وجود کیفیت بالا در ایمنی و سلامت سیستم ها و ابزارآلات الکترونیکی نیز نقش دارد .

به طور کلی رک ها ، جعبه هایی فلزی و مستحکم هستند ، که وظیفه محافظت از ابزارآلات الکترونیکی را در بردارند ‌. بر همین اساس با بهره گیری از آنان ، محیط شبکه از نظمی منسجم و پایدار بهره مند می گردد .

تفاوت رک دیواری با رک ایستاده از نظر مشخصات کیفی و فنی بسیار است . از آن جایی که از انواع این محصول در موقعیت های مختلفی از شبکه استفاده می شود ، از همان مراحل اولیه تولید با یکدیگر تفاوت دارند .

هر یک از این دو ابزار بایستی شرایط خاصی از دما و فشار را تحمل کنند . بنابراین نمی توان بدون در نظر نوع ابزارآلات شبکه و محیط مجموعه ، تصمیمی درباره مدل رک گرفت . رک دیواری در دما و فشارهای بالا تولید می گردد . از این رو محصول در شرایط بد مکانیکی نیز با وجود مقاومت بالا ، بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد .

بر همین اساس ، غالبا از انواع آن در محیط های باز بهره برداری می شود ‌. این محصولات در برابر عوامل محیطی همچون آب ، رطوبت ، گرد و غبار و … مقاوم و مستحکم هستند . با بهره گیری از انواع این محصول ، ایمنی ابزارآلات حتی در محیط های بیرونی نیز تضمین می شود .

بنابراین حتما در شبکه های اینترنتی که اتصالات آن در حیاط هم گسترش یافته است ، از رک دیواری استفاده کنید تا هیچ اختلاف در مدار الکتریکی مجموعه اتفاق نیافتد .

طراحی رک دیواری از همان ابتدا به منظور محافظت از ابزارآلات الکترونیکی در بیرون از ساختمان اجرا شده است . بنابراین علاوه بر کیفیت بالا از حجم و ابعاد کوچک تری نسبت به سایز رک ها بهره مندند . بدین علت شرایط نصب شان نیز راحت می باشد .

مشخصات رک دیواری

 

مزایای رک دیواری در شبکه ها

تفاوت رک دیواری با رک ایستاده از مباحث طولانی در صنعت بزرگ کامپیوتر و فناوری های نوین کشور به حساب می آید . با مطالعه این مبحث علاوه بر درک تفاوت های رک ها می توانید درباره کاربرد و مزایای هر یک نیز اطلاعات موثقی به دست بیاورید .

رک دیواری از مزایای متعددی برخوردار است . این محصول برتر مطابق با بروزترین تکنولوژی‌ های روز دنیا تولید می گردد . از این دو جزو برترین نوآوری های این صنعت محسوب می شود .

از برترین مزایای آن که به عنوان تفاوت رک دیواری با رک ایستاده نیز نام برده می شود ، می توان به ؛ مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی و آلاینده های جوی ، نصب راحت ، سبک ، چگالی مناسب و … است . به همین علت نسبت به رک ایستاده در صنعت کاربرد بیشتری دارد .

مشخصات رک ایستاده

مطالعه تفاوت رک دیواری با رک ایستاده  به شما در ایمن سازی مجموعه‌ های کاری کمک شایانی می کند . عملکرد و سرعت العمل بالا در شبکه های اینترنتی حائز اهمیت است . از این رو ، کاربران جهت راه اندازی شبکه های اینترنتی از ابزارآلات متعددی بهره می گیرند تا ایمنی مجموعه را به ثبات برسانند .

رک ایستاده از برترین تجهیزات مکانیکی در شبکه های اینترنتی محسوب می شود . این محصول کاربردی ، توانایی محافظت از تجهیزات شبکه را در بردارد . با نصب سوئیچ ، سرور ، کابل و … در رک ها ، می توانید ایمنی شبکه های اینترنتی و مخابراتی را افزایش دهید .

از آن جایی که تجهیز تمامی مکانیسم سخت افزار ها و نرم افزارهای شبکه را پوشش می دهد ، از آسیب های جبران ناپذیر به دستگاه ها جلوگیری می کند . بدین خاطر ایمنی و سلامت شبکه ها تا حد قابل توجهی بهبود می یابد .

از مشخصات بارز رک های ایستاده می توان به حجم بالای آن ها اشاره کرد . بدین خاطر با کمک از انواع آن می توان بر ایمنی و سلامت بسیاری از ابزارآلات شبکه تاثیر گذاشت .

با وجود رک ایستاده ، محیط مجموعه از نظمی پایدار برخوردار می شود و همین طور ، آسیب های آن تا حد قابل توجهی کاهش می یابد . از این رو ، کاربران شبکه به عنوان یکی از ملزومات ضروری از این نوع جعبه های فلزی یاد می کنند .

تفاوت اصلی رک ایستاده با رک دیواری در چگونگی نصب و موقعیت آن ها در شبکه های اینترنتی است . از آن جایی که این محصول قدرت تحمل دما و فشار های بالا را ندارد ، از انواع آن در محیط های بسته استفاده می شود ، تا علاوه بر جلوگیری از آسیب های مشکل زا بین ابزارآلات ارتباطی قدرتمند برقرار گردد .

مشخصات رک ایستاده

تفاوت بارز رک دیواری با ایستاده

تفاوت رک دیواری با ایستاده تنها به شاخصه های فنی آن ها خلاصه نمی شود ، بلکه این دو تجهیز قدرتمند از نظر شاخصه های کیفی نیز متفاوت اند .

در جدول ذیل به صورت جداگانه به توضیح تفاوت های اصلی رک دیواری و ایستاده پرداخته ایم ، به آن توجه کنید :

تفاوتدر رک ایستادهدر رک دیواری
سایز یونیتدر رک دیواری غالبا یونیت ها در بازه عددی بین 100 تا 2 متر است .در صورتی که بزرگ ترین سایز رک های دیواری حتی به 1 متر هم نمی رسد .
مقاومت در برابر رسوب پذیریاز آن جایی که مناسب برای فضای داخلی ساختمان ها هستند ، از نظر مقاومت در برابر عوامل خوردگی ضعیف و معمولی می باشند .اما رک دیواری با توجه به شرایط نصب ، علاوه بر کیفیت بالا در برابر عوامل جوی نیز مقاوم است .
تعمیربا وجود قطعات متعدد ، تعمیر آن سخت تر از رک دیواری است .ار شرایط نصب آسانی بهره مند هستند.
قیمتاز قیمت مناسب تری برخوردار هستند .با این که در یونیت های کوچک تولید می شوند ، اما در برخی از موقع قیمت آن ها بیش از رک ایستاده است .

تفاوت بارز رک دیواری با ایستاده

سخن پایانی

آماد سیستم ، برترین مجموعه اینترنتی در عرصه تولید و توزیع تجهیزات شبکه در ایران است . این مجموعه ، با این که جزو ده تولید کننده برتر در جهان می باشد ، اما فعالیت خود را در فضای مجازی نیز ادامه می دهد .

به همین دلیل خریداران محترم می توانند برای پاسخ گویی به سوالات شان و همین طور دریافت مشاوره به مجموعه بزرگ ما رجوع نمایند ، تا به شیوه بهتری مجموعه خود را اداره کنند .

 

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574