خرید، قیمت و تولید رک ایستاده در شمشک

خانه    بلاگ      خرید، قیمت و تولید رک ایستاده در شمشک
خرید، قیمت و تولید رک ایستاده در شمشک

تولید رک های ایستاده باید توسط افراد حرفه ای انجام بگیرد. همانطور که می دانید رک های ایستاده معمولا از جنس فلزات باکیفیت ساخته شده اند. استفاده از این وسایل موجب می شود، از وارد شدن آسیب و صدمات به تجهیزات درون شبکه جلوگیری شود. از دیگر ویژگی های رک های ایستاده کاهش گرمای درون سیستم، ایجاد نظم و ترتیب در شبکه می باشد.

در اینجا قصد داریم اصولی را که بر روی خرید ، قیمت و تولید رک ایستاده در شمشک تاثیر می گذارد را مورد بررسی قرار دهیم. با ما باشید.

تولید رک ایستاده در شمشک

تولید رک ایستاده در شمشک بر اساس اصول و قوانین خاصی انجام می گیرد. در ادامه مواردی را که در این زمینه حائز اهمیت است را به شکل مختصر شرح خواهیم داد.

تولید رک های ایستاده باعث می شود، تا نظم ترتیب زیادی در شبکه و سرورها ایجاد گردد. زمانی که شما از رک های ایستاده استفاده می کنید، در صورت بروز مشکلات با وجود نظم و ترتیبی که به وجود آمده است، انجام تعمیرات در کوتاهترین زمان ممکن امکانپذیر خواهد بود.

تولید رک ایستاده در شمشک باعث می شود، بتوانید تجهیزات شبکه را بیشتر از گذشته تحت مراقبت های لازم قرار بدهید. این رک ها به عنوان محافظی برای تجهیزات شبکه به شمار می روند. یکی دیگر از مزیت های تولید رک های ایستاده این است، که با کمک این محصولات می توانید دمای تجهیزات درون شبکه را کنترل کنید. وجود فن های تعبیه شده در رک های ایستاده این قابلیت را ایجاد می کند. تولید رک ها موجب افزایش امنیت در شبکه و حفظ اطلاعات شما می شود.

تولید رک ایستاده در شمشک

خرید رک ایستاده در شمشک

هنگام خرید رک ایستاده در شمشک باید به نکاتی توجه داشته باشید. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: رک دیواری

·         ارتفاع

با توجه به اینکه رک های ایستاده در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته شده اند، در هنگام خرید دقت کنید، مدلی را انتخاب نمایید، که مطابق نیازهای شما باشد. یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید رک ایستاده باید در نظر بگیرید، ارتفاع یا یونیت های به کار رفته در رک ها می باشد. پیش از خرید تجهیزات شبکه خود را با دقت مورد بررسی قرار دهید، سپس بر اساس تعداد و حجم تجهیزات موجود رک مورد نظرتان را خریداری کنید.

·         عمق رک ایستاده

یکی دیگر از فاکتورهای مهم خرید رک ایستاده در شمشک توجه به عمق این وسایل می باشد. فضای داخلی رک های ایستاده را با عنوان عمق می شناسند. دقت داشته باشید هر اندازه میزان عمق بیشتر باشد، امکان قرارگیری تجهیزات ساده تر انجام می شود. در صورتی که عمق رک ایستاده متناسب با تجهیزات شما نباشد، با مشکلاتی روبیرو خواهید شد. بنابراین در هنگام خرید به این مسئله توجه زیادی داشته باشید، محصولی را انتخاب کنید، که متناسب با نیاز شما باشد.

خرید رک ایستاده در شمشک

·         متریال به کار رفته در ساخت رک های ایستاده

در هنگام خرید رک های ایستاده دقت داشته باشید، محصولاتی را انتخاب کنید، که با استفاده از متریال باکیفیت ساخته شده اند. اغلب رک های ایستاده را با استفاده از فلزاتی نظیر آهن، آلومینیوم و استیل ضد زنگ می سازند. با توجه به اینکه رک های ایستاده معمولا در فضای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند، انتخاب یک متریال مناسب بسیار حائز اهمیت می باشد.

قیمت رک ایستاده در شمشک

قیمت رک ایستاده در شمشک به موارد زیادی بستگی دارد. در زملن تولید رک های ایستاده قابلیت هایی را برای این تجهیزات ایجاد می کنند، که بر روی قیمت آن ها تاثیر زیادی دارد. یکی از این موارد برخورداری از سیستم تهویه ی هوا می باشد. معمولا در رک ها فن های متعددی وجود دارد، که موجب می شوند گردش هوا در دستگاه انجام گردد، دمای تجهیزات به میزان زیادی کاهش پیدا کند. نکته ی دیگر اینکه فن ها نیز در دو شکل بلبرینگی و بوشی هستند، که این موارد هم بر روی قیمت ها تاثیر زیادی دارد.

یکی دیگر از لوازم جانبی که بر قیمت رک ایستاده در شمشک تاثیر می گذارد، درب های تعبیه شده بر روی این رک ها می باشد. این درب ها قابلیت باز شدن از چهار وجه را دارند، البته درب های پشتی و جانبی را برای راحتی در بستن تجهیزات تعبیه کرده اند. درب های جلویی در رک های ایستاده را جهت دسترسی به شبکه قرار داده اند.

برای ایجاد امنیت و عدم دسترسی افراد متفرقه بر روی این درب ها قفل هایی را تعبیه می کنند. این قفل ها به شکل مکانیکی و دیجیتالی طراحی شده اند. نوع قفل ها نیز بر روی قیمت رک ها تاثیر می گذارد.

جنس بدنه یک عامل بسیار موثر بر قیمت رک ایستاده در شمشک می باشد، جنس رک های ایستاده را معمولا از میان متریال هایی انتخاب می کنند، که از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار باشند. هر چقدر این متریال ها بادوام تر باشند قیمت این سازه ها هم افزایش خواهد یافت. معمولا رک های ایستاده از جنس آلومینیوم، آهن و فولاد ضد زنگ ساخته می شوند. کیفیت بالای متریال به کار رفته در ساخت بدنه ی رک ها، باعث می شوددر برابر فشار و ضربه ها، عوامل بیرونی مقاوم باشند.

یکی دیگر از پارامترهای تعیین قیمت رک های ایستاده نوع رنگ آمیزی آن ها است، که باعث می شود این رک ها در برابر عوامل جوی، فشار، خط و خش، رطوبت، پوسیدگی و ….. پایداری بیشتری از خود نشان دهند. علاوه بر این موارد دیگری مانند ضخامت بدنه وجود دارد، که باعث می شود، رک ها بتوانند وزن تجهیزات را تحمل کنند.

قیمت رک ایستاده در شمشک

سخن پایانی

در این مطلب سعی شد مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی خرید ، قیمت و تولید رک ایستاده در شمشک مورد بررسی قرار بگیرد. حال که تا حدودی با این مفاهیم آشنا شدیم، لازم است بدانید یکی از مهمترین عوامل در هنگام خرید رک ایستاده در شمشک، انتخاب برند معتبر می باشد. همانطور که قبلا اشاره کردیم، رک ها باید تحت شرایط و استانداردهای خاصی تولید شوند، گروه آماد سیستم به عنوان یکی از تولیدکنندگان رک های ایستاده می باشد، که با تکیه بر استانداردها و متدهای روز دنیا یهترین مدل های رک را تولید می کند.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574