خرید، قیمت و تولید رک ایستاده در شیراز

خانه    بلاگ      خرید، قیمت و تولید رک ایستاده در شیراز
رک ایستاده در شیراز

در این مقاله شما را با نحوه خرید، قیمت و تولید رک ایستاده در شیراز آشنا می کنیم. شهر شیراز علاوه بر اینکه پایتخت فرهنگی و هنری کشورمان است، خوشبختانه از جنبه صنعت نیز در سال های اخیر بسیار رشد نموده و با کمک سرمایه گذاران خصوصی در این شهر تولیدی های زیادی از جمله تولیدی رک شبکه راه اندازی شده است.

این تولیدی با بهره وری از تجهیزات پیشرفته و فناوری روز دنیا، انواع رک شبکه را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می کند. برای آشنایی بیشتر با جزییات تولید و خرید رک ایستاده در شیراز در این مقاله با ما همراه گردید.

تولید رک ایستاده در شیراز

در نخستین بخش از مقاله شما را با فرآیند تولید رک ایستاده در شیراز آشنا می کنیم. رک شبکه ایستاده با هدف نصب، سازمان ‌دهی و ایمن ‌سازی تجهیزات فناوری اطلاعات مانند سرور ها، روتر ها، هاب ‌ها، سوئیچ ‌ها و … در ابعاد و انواع مختلف تولید می گردد.

رک های تولید شده در این تولیدی، تمام ویژگی های رک های شبکه استاندارد را ارائه می دهند؛ از این رو با خیال راحت می توانید تجهیزات خود را درون این قفسه ها نظم بخشیده و محافظت کنید.

از رک های ایستاده تولید شده در این شبکه می توان در مراکز داده، اتاق های سرور، شرکت های آی تی، شرکت های مخابراتی و … استفاده نمود. رک های ایستاده این تولیدی از متریال آلومینیوم یا استیل در انواع باز و بسته تولید می گردند.

اگر به یک رک شبکه ایستاده با ویژگی های خاص نیاز دارید، می توانید محصول مورد نظر خود را به این تولیدی سفارش دهید، تا یک قفسه مخصوص به شرکت و تجهیزات خود را با بالاترین کیفیت دریافت نمایید.

رک های ایستاده این شرکت به صورت کاملا مونتاژ شده به دست مشتری می رسد؛ از این رو پس از خرید نیاز به صرف زمان برای نصب و راه اندازی آن ندارید، آن را به محل مورد نظر ببرید و تجهیزات خود را درون آن بچینید.‌

حال که با تولیدی رک ایستاده در شیراز آشنا شدید، در ادامه این مقاله با ما همراه گردید، تا با دیگر جنبه های رک های ایستاده در این تولیدی آشنا شوید.

تولید رک ایستاده در شیراز

خريد رک ایستاده در شيراز

اگر قصد خرید رک ایستاده در شیراز را دارید، در این بخش از مقاله با ما همراه گردید، تا با نکات خرید این محصول به طور کامل آشنا شوید. در زمان خرید رک ایستاده باید ویژگی های بسیاری را در نظر بگیرید، تا این محصول کاملا متناسب با مرکز داده و تجهیزات شما باشد.

نخستین نکته مهم در خرید رک توجه به ابعاد آن با توجه به ابعاد تجهیزات است. رک های ایستاده در ابعاد مختلفی در سه بعد عمق، ارتفاع و عرض ساخته می شوند. ارتفاع تعیین کننده ابعاد رک است ، که بر حسب یونیت بیان می گردد.

برای آگاهی بیشتر از نحوه خرید، قیمت و تولید رک ایستاده در شیراز، دیگر نکات انتخاب رک را مطالعه فرمایید. همچنین در زمان خرید باید بدانید که هر یک از تجهیزات شما چند یونیت فضا اشغال می کند، با توجه به تعداد یونیت ها رک را انتخاب کنید، بزرگترین رک ایستاده 47 یونیت و کوچکترین آن 12 یونیت است. البته عرض و عمق این رک ها نیز متغیر است، که باز هم باید تجهیزات دیتا سنتر خود را در نظر بگیرید.

نکته مهم دیگری که در هنگام انتخاب رک ایستاده در شیراز به آن اشاره می کنیم، توجه به وزن تجهیزات است.

اگر تجهیزات تان بسیار سنگین است، رک ایستاده با بدنه مستحکم، مونتاژ مقاوم و ظرفیت بالا را انتخاب کنید. رک هایی که ظرفیت کم دارند یا اینکه بدنه و مونتاژ ضعیفی دارند، در زیر فشار زیاد فرو می ریزند!

موضوع مهم دیگری که هنگام خرید ک ایستاده در شیراز باید به آن توجه کنید، توجه به نوع رک است. رک های ایستاده در انواع باز و بسته وجود دارند. رک های باز تهویه مطلوبی را فراهم می کنند، اما دسترسی به تجهیزات آن برای همه راحت است، از سوی دیگر از گرد و غبار ممانعت نمی کنند.

رک های بسته مجهز به بدنه های مشبک، فلزی و درب های شیشه ای یا مشبک هستند، از ورود گرد و غبار ممانعت می کنند، اما تهویه هوا در آن به خوبی انجام نمی گیرد و باید از فن و خنک کننده ها کمک بگیرید.

این رک های شبکه مجهز به قفل های مکانیکی یا دیجیتالی نیز می باشند؛ از این رو به غیر از افراد خاص کسی اجازه دسترسی به تجهیزات شما را ندارد.

خريد رک ایستاده در شيراز

قيمت رک ایستاده در شیراز

در آخرین بخش از مقاله شما را با قیمت رک ایستاده در شیراز آشنا می کنیم. اگر برای خرید این محصول به بازار رفته باشید، متوجه اختلاف قیمت این محصول خواهید شد. در واقع عوامل زیادی سبب اختلاف قیمت رک ایستاده می شود.

عواملی مانند کیفیت متریال، مونتاژ، برند سازنده، ویژگی های امنیتی، نوع تهویه، نوع تجهیزات جانبی و … همگی در قیمت این محصول موثرند.

بدیهی است محصولاتی که از متریال درجه یک ساخته شده اند، طراحی آنها به دست متخصصین حرفه ای انجام گرفته و با جوش یکپارچه به هم وصل شده اند، قیمت بالاتری از رک هایی با متریال درجه دو و سه با مونتاژ ضعیف دارند.

برای تکمیل این بحث و آشنایی بیشتر با عوامل تاثیر گذار در قیمت رک ایستاده در شیراز باید افزود، که در زمان خرید این محصول قیمت ها را با کیفیت مقایسه کنید.

شرکت آماد سیستم این محصول را با کیفیت بالا تولید و به قیمت تولیدی به صورت کلی و جزئی به سرتاسر ایران عرضه می دارد. دلیل قیمت مناسب این برند کیفیت پایین نمی باشد، بلکه ارتباط مستقیم بین مشتری و سازنده و تولید انبوه محصول می باشد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با کیستون شبکه

سخن پایانی

مقاله خرید، قیمت و تولید رک ایستاده در شیراز توسط تيم صنعتی آماد سیستم نگاشته شده است. شرکت آماد سیستم از برترین تولید کنندگان انواع رک و تجهیزات شبکه در ایران است.

این شرکت محصولات خود را با استانداردهای جهانی و برپایه دانش، تجربه و تخصص نیروی کار خود تولید می کند. محصولات این برند به رقابت با برندهای سرشناس برخاسته اند؛ زیرا نه تنها در سطحی پایین تر رقیبان خود هستند، بلکه روز به روز از آنها پیشی می گیرند.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574