خرید، قیمت و تولید رک دیواری در بیرجند

خانه    بلاگ      خرید، قیمت و تولید رک دیواری در بیرجند
خرید، قیمت و تولید رک دیواری در بیرجند

نحوه تولید، ترید و قیمت رک دیواری در بیرجند موضوع مورد بحث در مقاله پیش رو می باشد. رک شبکه دیواری یکی از تجهیزات ضروری مراکز داده کوچک است، که می توان انوع تجهیزات سبک مانند کابل ها، مودم، سرور و … را در آن جا داد.

این رک های شبکه روی دیوار بدون اینکه فضایی از دفتر کار ما را اشغال کنند، نصب می گردند. اگر دیتا سنتر شما در شهر بیرجند واقع شده و قصد تهیه رک های دیواری را دارید، در این مقاله با ما باشید تا با تمام جزئیات تولید و خرید رک دیواری در بیرجند آشنا شوید.

تولید رک دیواری در بیرجند

در نخستین بخش از مقاله شما را با تولیدی رک دیواری در بیرجند شما را با نحوه تولید این محفظه آشنا می کنیم. یکی از تولیدی های معتبر رک شبکه در شهر بیرجند قرار دارد، که انواع رک از جمله رک دیواری را برای شرکتهای کم جا و یا شرکت هایی با تجهیزات کم تولید می کند.

رک های دیواری این تولیدی همانند سایر رک های شبکه وظیفه محافظت از تجهیزات گران قیمت شما را دارند؛ از این رو بدنه و ساختار آن ها استحکام بالایی دارد، از سوی دیگر تمام اصول ایمنی یک رک را برای حفظ تجهیزات از حوادثی مانند اتش سوزی، سرقت، داغ شدن تجهیزات و… را ارائه می دهد.

در ادامه این مبحث باید افزود که، رک دیواری در بیرجند در دو نوع اپن فریم و کابینتی تولید می شوند. نوع کابینی مجهز به دیواره های مشبک یا فلزی و درب شیشه ای یا فلزی می باشد. این رک ها به خوبی از تجهیزات شما در برابر گرد و خاک، سارقین و افراد بیگانه محافظت می کنند.

رک های اپن فریم برخلاف نوع قبلی فاقد هر گونه جداره جانبی یا درب هستند، این رک ها ساختار و نصب پیچیده ای ندارند، برای نظم دهی تجهیزات به کار گرفته می شوند، اما قادر به حفظ امنیت آنها نیستند. اگر اتاق کار شما ایمنی لازم را دارد، این رک ها گزینه خوبی برای تجهیزات هستند؛ زیرا هوا به خوبی در آن تبادل دارد.‌

تا به اینجای مقاله با جزئیات تولید رک دیواری در بیرجند آشنا شوید، در ادامه مقاله با ما باشید، تا با دیگر جنبه های این محصول نیز آشنا شویم‌‌

تولید رک دیواری در بیرجند

خرید رک دیواری در بیرجند

در این قسمت از مقاله شما را با نحوه خرید رک دیواری در بیرجند شما را با نحوه خرید، از این تولیدی آشنا می کنیم. اما پیش از خرید برای خود معیارهایی را در نظر بگیرید و رک دیواری را متناسب با آن انتخاب کنید. مهمترین معیارهای خرید رک دیواری عبارتند از؛

·         ابعاد رک

پیش از اقدام به خرید رک دیواری ابتدا سایز تجهیزات و فضای در دسترس خود را در نظر بگیرید، رک دیواری در اندازه های مختلفی بر اساس طول، عمق و ارتفاع تولید می گردد. مهمترین اندازه در رک ها ارتفاع است که بر حسب یونیت بیان می شود، که باید این ابعاد را با سایز تجهیزات خود بسنجید.

رک دیواری تولیدی بیرجند آشنا لحاظ ارتفاع در اندازه های 6،7،9 و 12 یونیتی، در عرض 60 یا 80 سانتی‌ متری و عمق 40، 45 و 60 سانتی‌ متری تولید می شوند. همیشه اندازه عمق را چند سانتی متر بیشتر از تجهیزات خود انتخاب کنید.‌

·         ظرفیت رک

نکته ديگري که در زمان خرید رک دیواری در بیرجند باید به آن توجه کنید، ظرفیت رک است. از آنجایی که رک دیواری روی دیوار نصب می شود، اگر بیش از ظرفیت خود تجهیزات داشته باشد، فر می ریزد؛ بنابراین حتما به وزن تجهیزات بر اساس ظرفیت رک را انتخاب نمایید.‌

·         جنس بدنه

رک های موجود در بازار از متریال استیل و آلومینیوم تولید می گردند، آلومینیوم متریال مطمئن تری برای رک های شبکه می باشد؛ زیرا از مزیت هدایت دمایی بهره می گیرد. این دو متریال در بسیاری از جنبه ها مانند عایق رطوبتی، خوردگی و … ویژگی های یکسانی ارائه می دهند. آلومینیوم ماندگاری کمتر ولی قیمت بالاتری از استیل دارد.

·         ویژگی های امنیتی

از دیگر نکات مهم در انتخاب رک دیواری در بیرجند که در این بخش از مقاله به آن می پردازیم، توجه به ویژگی های امنیتی رک شبکه است.‌

همانطور که گفته شد رک دیواری در دو نوع کابینی و اپن فریم وجود دارد، اگر تجهیزات مهمی قرار است درون رک نگهداری کنید و دفتر کار شما ایمنی پایینی دارد، نوع کابینتی را به شما پیشنهاد می دهیم.

·         برند سازنده

در پایان این مبحث به دیگر نکته خرید رک دیواری اشاره می کنيم و آن توجه به برند سازنده است. امروزه برندهای چینی و ایرانی بسیاری در بازار کالاهای خود را عرضه می کنند.

از بهترین برندهای ایرانی سازنده انواع رک از جمله رک دیواری برند آماد سیستم است، که محصولات خود را مطابق با استاندارد های جهانی ساخته و تمامی الزامات تولید رک را رعایت می کند.

بیشتر بخوانید: اهمیت نوع روکش کابل شبکه هنگام خرید

خرید رک دیواری در بیرجند

قیمت رک دیواری در بیرجند

در بخش پایانی مقاله شما را با عوامل موثر در قیمت تولید رک دیواری در بیرجند آشنا می کنیم. قیمت رک دیواری در بازار با عوامل مختلفی از تحریم گرفته تا ویژگی های انحصاری رک شبکه تعیین می شود.

نکته ای که در خصوص قیمت رک باید به آن اشاره کرد، این است، که هیچ گاه در خرید این محصول به فکر صرفه جویی نباشید؛ زیرا قرار است از داده ها و تجهیزات با ارزشی محافظت کند. البته خرید این کالا با قیمتی بالاتر از کیفیت میز معقولانه نیست، پس کیفیت و قیمت را با هم مقایسه کنید.

شرکت آماد سیستم از شرکت هایی است که این محصول را با بهره گیری از تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته و در حجم انبوه تولید می کند، از سوی دیگر محصولات را بدون دخالت واسطه با سرتاسر ایران ارسال می کند؛ از این رو محصولات با کیفیت این برند با قیمتی ارزان تر از محصولات نامرغوب موجود در بازار عرضه می گردند.‌

قیمت رک دیواری در بیرجند

سخن پایانی

مقاله خرید، قیمت و تولید رک دیواری در بیرجند توسط گروه صنعتی آماد سیستم نگاشته شده است. اگر قصد خرید رک دیواری را از بیرجند یا هر شهر دیگر ایران دارید، نیاز نیست به شهر تولید رک شبکه سفر کنید.

سایت آماد سیستم را در مرور گر خود جستجو کنید، محصول مورد نظر خود را یافته و سفارش دهید و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574