خرید، قیمت و تولید رک دیواری در لواسان

خانه    بلاگ      خرید، قیمت و تولید رک دیواری در لواسان
خرید، قیمت و تولید رک دیواری در لواسان

در این مقاله در مورد تولید، خرید و قیمت رک دیواری در لواسان صحبت می کنیم. رک دیواری یکی از نیازهای ضروری تمام دفاتر کار و خانه های شخصی است، که کابل های متعدد، یک یا چندین مورد از تجهیزات شبکه را در اختیار دارند.

رک دیواری اگر به خوبی طراحی، تولید و مونتاژ شود، قادر به محافظت از تجهیزات مختلف است و تا سالیان سال دوام می آورد. در این مقاله با ما باشد تا با نحوه خرید رک دیواری در لواسان تولید قیمت آن آشنا شوید.

تولید رک دیواری در لواسان

تولید رک دیواری در لواسان زیر نظر برند معتبر آماد سیستم انجام می گیرد. این تولیدی یکی از ده برند معتبر تولید انواع رک از جمله رک دیواری در ایران است، که محصولات آن کیفیتی هم سطح بهترین برندهای خارجی دارند.

شعار این شرکت تولید محصولات با کیفیت و عرضه آن با قیمت مناسب است. این تولیدی تمام محصولات خود را زیر نظر یک تیم طراحی با سابقه و دانش آموخته طراحی می کند. در زمان طراحی به تمام جنبه های رک مانند سهولت دسترسی به تجهیزات، میزان چرخش درب، نحوه باز شدن درب، تهویه رک، جنس قطعات و … توجه می شود.

پس از مرحله طراحی این محصول، قطعات آن را متناسب با نقشه توسط ماشین آلات پیشرفته برش می دهند. سپس این ورق های فلزی را با جوش ریز و پیوسته به هم متصل خواهند کرد.

پس از طی مراحل بالا در تولید رک دیواری در لواسان نوبت به پرداخت و رنگ آمیزی سطح می رسد، که نه تنها در ظاهر زیبای محصول تاثیر دارد، بلکه مقاومت و دوام آن را نیز در مقابل عوامل محیطی مانند رطوبت بالا می برد.

در نهایت محصول مورد نظر را مونتاژ نموده و راهی بخش کنترل کیفیت و تست می کنند. در صورتی که رک دیواری از تست ها سر بلند بیرون بیاید، روانه بازار خواهد شد.

نکته ای که در خصوص رک دیواری در لواسان باید ذکر نمود این است، که تمام رک های این تولیدی دارای نشان استاندارد هستند. این نشان بیانگر این موضوع است، که این رک ها متریال، ابعاد، اتصال و مونتاژ استانداردی دارند و می توان تجهیزات مختلف را در ابعاد متناسب در آن ها قرار داد.

رک های دیواری این شرکت استحکام زیادی دارند؛ زیرا از مواد درجه یک ساخته شده و مونتاژ با کیفیتی دارند، پس نگرانی بابت از هم گسیختگی رک زیر بار فشار یا ضربه نخواهید داشت.

حال که با تولید رک دیواری اشنا شدید، در ادامه مقاله با ما باشید تا در مورد یکی از موضوعات مهم در ارتباط با رک شبکه صحبت کنیم و آن خرید رک دیواری در لواسان است.

تولید رک دیواری در لواسان

خرید رک دیواری در لواسان

اگر قصد خرید رک دیواری در لواسان را دارید، در این بخش از مقاله با ما باشد تا با ذکر نکات خرید رک دیواری به شما در خرید یک محصول متناسب با نیازتان کمک کنیم.

پیش از بیان نکات باید این نکته را خاطر نشان کرد، که رک دیواری برای تجهیزات سبک وزن طراحی شده است و نباید انتظار داشته باشید که سرورهای بزرگ و سنگین را در خود جا دهد. اگر برای خرید تجهیزات سبک وزن و در تعداد کم نیاز به خرید رک دیواری دارید این نکات را دنبال کنید؛

بیشتر بخوانید: رک دیواری

·         مدل رک دیواری

برای خرید رک دیواری در لواسان به مدل آن توجه کنید. رک های دیواری با اینکه ساختار و نصب یکسانی دارند اما در انواع مختلف مانند اپن فریم، کاملا بسته، رک دیواری مناسب فضای باز و … تولید می شوند، که هر شخصی باید با توجه به تجهیزات و فضای مد نظر یک رک را انتخاب کنید.

رک های دیواری برای انواع تجهیزات مانند دوربین مدار بسته و متعلقات آن، کابل کشی ها، تجهیزات ای تی و غیره در مدل های مختلفی موجود هستند‌. اگر قرار است رک دیواری در فضای بیرونی قرار گیرد، بدنه آن باید در مقابل عوامل جوی مقاوم باشد و مجهز به قفل امنیتی و درب مستحکمی باشد، اما برای رک دیواری داخلی این مسئله اهمیت چندانی ندارد.‌

مدل رک دیواری

·         اندازه رک دیواری

اندازه رک دیواری تعداد محفظه ها یا درایوها را نشان می دهد، که می تواند از 5 یونیت تا 12 یونیت باشد؛ بنابراین هر چه تجهیزات بیشتری برای سازماندهی و حفاظت داشته باشید، تعداد واحدها بیشتر می شود.

پس قبل از هرگونه اقدامی برای خرید نخست تعداد و ابعاد تجهیزات خود را مشخص کنید، سپس اقدام به خرید رک دیواری در لواسان نمایید.‌

·         ظرفیت رک دیواری

یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب این رک توجه به ظرفیت رک با توجه به وزن تجهیزات است. از آنجایی که رک دیواری روی دیوار نصب می گردد، اگر بیش از حد مجاز پر شود، امکان سقوط آن بالا می رود که خسارات مالی زیادی را پیش می آورد.

همانگونه که در طول این مقاله گفتیم رک دیواری برای تجهیزات سبک طراحی شده است، پس از خرید آن برای تجهیزات سنگین وزن خودداری نمایید، حتی اگر از لحاظ ارتفاع، عمق و عرض با این تجهیزات هم خوانی داشته باشد.‌

·         مواد رک دیواری

یک رک شبکه ایده آل برای محافظت از تجهیزات، باید مقاوم باشد و به مرور زمان خراب نشود. توصیه می شود رک هایی با متریال فولاد، با رنگ آمیزی الکترواستاتیک و پوشش ضد زنگ را انتخاب نمود.

نحوه تهویه رک دیواری

از نکات بسیار مهم در خرید رو دیواری در لواسان، نحوه تهویه و جریان هوا در این قفسه است. برای تبادل هوا حتما بدنه رک را بررسی کنید، که مجهز به خروجی تهویه مناسب باشند. شاید این مسئله چندان مهم به نظر نرسد، اما از گرم شدن بیش از حد در هنگام روشن شدن همزمان بسیاری از دستگاه ها جلوگیری می کند.

قیمت رک دیواری در لواسان

قیمت رک دیواری در لواسان نیز همانند شهرهای دیگر تحت شرایط تورم حاکم بر بازار و تحریم تعیین می گردد، همچنین عوامل دیگری مانند متریال، ابعاد، متعلقات، نوع قفل، نحوه تهویه، برند و … همگی بر قیمت این قفسه تاثیر می گذارند. برای خرید رک دیواری با قیمت مناسب و ثابت در یک بازه زمانی طولانی به سایت آماد سیستم مراجعه نمایید. سایت آماد سیستم زیر نظر برندی به همین نام برای عرضه محصولات با قیمت مناسب به دست مشتری راه اندازی شده است.

این شرکت با حضور چندین ساله در بازار و شناخت چالش ها، تورم، تحریم و … توانسته تولید رک های شبکه را با قیمت مناسب مدیریت کند و قیمت تولیدی رک های دیواری این برند از سایر برن ها ارزان تر است، اما کیفیتی هم سطح یا حتی بالاتر از رک های دیواری گران قیمت موجود در بازار دارد.

برای آگاهی از قیمت رک دیواری در لواسان، سایت آماد سیستم را در مرورگر خود جستجو نمایید و با باز شدن صفحه و انتخاب بخش محصولات قیمت تمام رک ها به همراه ویژگی ها به شما نمایش داده می شود.

قیمت رک دیواری در لواسان

قیمت رک دیواری در لواسان

سخن پایانی

انتخاب رک دیواری ایده آل بر اساس نوع کسب و کار و نیاز کار ساده ای نیست. به همین دلیل بهتر است از متخصصین فناوری سایت آماد سیستم کمک بگیرید. شرکت آماد سیستم انواع رک دیواری را برای شرکت های کوچک و بزرگ با فعالیت ها مختلف تولید می کند و بر اساس نیاز تان بهترین پیشنهاد را به شما می دهند. برای دریافت مشاوره یا خرید رک دیواری در لواسان به سایت آماد سیستم مراجعه نمایید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574