خرید ، قیمت و تولید رک ایستاده در استان یزد

خانه    بلاگ      خرید ، قیمت و تولید رک ایستاده در استان یزد
خرید ، قیمت و تولید رک ایستاده در استان یزد

رک ایستاده در یزد یک محفظه اختصاصی برای نگهداری و محافظت از لوازم جانبی تجهیزات شبکه مانند سوئیچ ، روتر ، سرور و … است . در این مقاله با رک شبکه ایستاده بیشتر آشنا می‌شویم .

جهت ارتباط با کارشتاسان فروش می توانید از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید

 

تولید رک ایستاده در یزد

تولید رک ایستاده در یزد زیر نظر یک تیم حرفه‌ای ، کار آزموده و متخصص انجام می‌گیرد . رک ایستاده ساختار پیچیده‌ای ندارد . در بخش بیرونی دارای پنل‌های مستطیلی در چهار طرف محفظه است که تمام این پنل‌ها برای بازرسی و نگهداری راحت در هر زمان به آسانی جدا می‌شوند . پنل‌های جلو و عقب برای تهویه هوای درون محفظه طراحی شده‌اند .

رک ایستاده در یزد معمولا از فولاد یا آلومینیوم با روکش رنگ تولید می‌شود . رک‌های ایستاده استاندارد در ضخامت 2/1 میلی متر و 1/5 میلی متر در این تولیدی ، ساخته می‌شوند . ضخامت رک‌های غیر استاندارد و بی کیفیت حدود 0/8 میلی متر تا 1 میلی متر نازک تر خواهد بود. رک ایستاده با توجه به نیاز مرکز دیتا سنتر در انواع و ابعاد مختلفی تولید و عرضه می‌شود .

 

خرید رک ایستاده در یزد

انتخاب و خرید رک ایستاده در یزد به نیاز کاربر بستگی دارد . معمولاً این قفسه‌ها در ابعاد استاندارد تولید می‌شوند . ارتفاع بر حسب یونیت با علامت اختصاری U نشان داده می‌شود .

اندازه های اصلی رک ایستاده از 12 یونیت تا 47 یونیت متغیر است و با عمق‌های استاندارد و  100سانتیمتر در بازار وجود دارد . خرید و انتخاب هر یک از این ابعاد به این موضوع بستگی دارد که کاربر چه تعداد و چه نوع تجهیزاتی در رک قرار خواهد داد .

موضوع با اهمیت دیگر در خرید رک ایستاده در یزد ، وزن تجهیزاتی است که رک وظیفه محافظت و نگهداری از آنها دارد ، اگر تجهیزات شما زیاد و سنگین است از خرید رک‌هایی با ضخامت نازک ، غیر استاندارد و بی کیفیت خود ‌داری کنید . بهتر است برای آسیب نرسیدن به تجهیزات مهم خود ، این محصول را از برندهای معتبر مانند آماد سیستم خریداری کنید .

خرید رک ایستاده در یزد

قیمت رک ایستاده در یزد

قیمت رک ایستاده در یزد با عوامل مختلفی مانند عمق ، تعداد یونیت ، عرض ، متریال ، برند ، نحوی دسترسی به تجهیزات درون آن ، ایمنی سازی و … بستگی دارد . علاوه بر این موارد ، خرید این محصول از تولیدکننده یا واسطه نقش تعیین کننده‌ای در قیمت این محصول دارد .

بدیهی است که خرید این محصول از تولید کننده بسیار مقرون به صرفه‌تر از واسطه است . برند آماد سیستم نیز برای هموار کردن مسیر خرید مستقیم از تولیدی ، فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی نموده است و این محصول را با قیمت کارخانه به فروش می‌رساند .

 

تولید رک ایستاده در میبد

در حال حاضر انواع مختلفی از رک ایستاده در بازار وجود دارد ، برخی از این تجهیزات در خارج از کشور و عمدتا چین تولید می‌شوند و برخی دیگر ساخت ایران هستند . نقطه قوت تولید این محصول تنوع مدل ، کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه در مقایسه با کالاهای چینی است .

تولید رک ایستاده در یزد بر اساس استانداردهای اروپایی و با متریال درجه یک انجام می‌گیرد ؛ زیرا تولید کننده ایرانی در حال کسب و حفظ اعتبار خود در میان مشتریان است .

تولید رک ایستاده در میبد

خرید رک ایستاده در میبد

کارکرد همه رک‌های ایستاده یکسان است اما از نظر کیفیت ، انواع و خطوط تولید با هم تفاوت دارند . رک ایستاده در یزد با توجه به تقاضای بازار در دو نوع باز و بسته ، ابعاد مختلف ساخته می‌شود .

در زمان خرید این محصول باید این موارد را با توجه به تجهیزات خود در نظر بگیرید . برای خرید مطمین و راحت رک ایستاده به سایت آماد سیستم مراجعه کنید . تیم پشتیبانی این فروشگاه آنلاین تمام راهنمایی‌های لازم را در انتخاب رک ایستاده به شما خواهد داد .

قیمت رک ایستاده در میبد

همه ما زمان خرید هر محصولی نخست قیمت آن را می پرسیم ، سپس با توجه به بودجه خود تصمیم می‌گیریم که این محصول را خریداری کنیم یا خیر! رک ایستاده نیز از این قاعده مستثنی نیست . رک ایستاده در یزد با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌شود و قیمت آن نیز با توجه به کیفیت بالای آن بسیار مقرون به صرفه و مناسب است .

 

تولید رک ایستاده در اردکان

در سال‌های اخیر شرکت‌های ایرانی با موانع بسیاری چون نوسان دلار ، تحریم ، کمبود منابع اولیه با کیفیت و … مواجه بودند ، اما تولید کننده‌هایی مانند آماد سیستم با اهدافی چون عرضه کالای ایرانی با کیفیت ، رضایت مشتری و عرضه محصول به قیمت مناسب ، مقابل تمام این موانع ایستاده‌اند .

با حمایت مردم فهمیم کشورمان با حمایت از کالاهای ایرانی ، شرکت‌های تولید کننده انگیزه بیشتری برای ادامه کار خود دارند و حتی بسیاری از آنها همانند تولید کننده رک ایستاده در یزد از رقبای خارجی خود پیشی گرفته اند .

رک ایستاده در شرکت آماد سیستم با متریال درجه یک و زیر نظر یک تیم مهندسی و تولید دانش آموخته ، متخصص و مجرب و مطابق با آخرین فناوری‌های و استانداردهای جهانی تولید می‌شود . محصول تولید شده در این شرکت تا سالیان سال با دوام و مستحکم است و نیازی به خرید مجدد رک نخواهید داشت مگر اینکه تجهیزات شما اضافه شده باشد .

 

خرید رک ایستاده در اردکان

همانگونه که تا به اینجای مطلب متوجه شدید ، رک ایستاده از تجهیزات ضروری دیتا سنترهاست . اگر شما نیز با سرورها و تجهیزات شبکه سروکار دارید به دلایل بیشماری از جمله نظم بخشیدن و مرتب کردن تجهیزات ، سیم و کابل‌ها ، عدم گرم شدن تجهیزات ، دسترسی آسان به سرور‌ها و ایمن سازی داده‌ها و … باید رک شبکه خریداری کنید .

رک ایستاده در یزد قفسه‌ای است که اغلب برای جابجایی آسان در زیر آن چرخ تعبیه شده است و خرید آن ارتباط مستقیمی با تجهیزاتی دارد که قرار است در آن نگهداری شوند . کافیست پیش از خرید وزن ، ابعاد و تعداد تجهیزات را در نظر بگیرید و این موارد را با کارشناسان آماد سیستم در میان بگذارید تا یک رک ایستاده متناسب با نیازتان به شما پیشنهاد کنند .

خرید رک ایستاده در اردکان

قیمت رک ایستاده در اردکان

در پایان مطلب به قیمت رک ایستاده در یزد می‌پردازیم . قیمت رک ایستاده را دو عامل کلی تعیین می‌کند : نخست اینکه این محصول چه کیفیتی دارد ، دوم اینکه آن را از چه کسی خریداری کرده اید .

بدیهی است که محصولات نامرغوب به دلیل صرف وقت کم در تولید و استفاده از مواد بی کیفیت در ساخت محصول قیمت ارزان‌تری از رک‌های ایستاده با کیفیت دارند . خرید برند‌های خارجی و خرید از واسطه‌ها نیز همیشه سبب گران شدن کالا می‌شود .

بیاید با خرید مستقیم از تولیدکننده ، واسطه‌ها را دور بزنیم ! با مراجعه به فروشگاه آنلاین آماد سیستم مستقیم با تولیدکننده ارتباط پیدا می‌کنید و محصول در خواستی خود را با قیمت مناسب سفارش داده و در محل مورد نظر خود دریافت می‌کنید .

قیمت رک ایستاده در اردکان

در پایان

اگر قصد خرید رک ایستاده را در هر یک از شهرهای استان یزد را دارید ، ما راه آسان و ارزان را به شما معرفی خواهیم کرد و آن تهیه این محصول از برند مجرب و معتبر آماد سیستم است .

قیمت رک ایستاده در اردکان

 

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574