خرید ، قیمت و تولید رک ایستاده در کهکیلویه و بویراحمد

خانه    بلاگ      خرید ، قیمت و تولید رک ایستاده در کهکیلویه و بویراحمد
خرید ، قیمت و تولید رک ایستاده در کهگیلویه و بویراحمد

رک ایستاده در کهکیلویه و بویراحمد یک قفسه فلزی با انواع متعلقات است که از تجهیزات شبکه محافظت و نگهداری می‌کند ، این وسیله از لوازم ضروری مراکز اطلاعات و فناوری می‌باشد .

تولید رک ایستاده در یاسوج

تولید رک ایستاده در کهکیلویه و بویراحمد به منظور مرتب نمودن ، نگهداری ، دسترسی آسان و حفظ ایمنی تجهیزات شبکه انجام می‌گیرد . در این تولیدی ، رک ایستاده در ابعاد مختلف و متناسب با نیاز شما ساخته می‌شود .

رک‌های ایستاده به صورت یک قفسه مستطیلی یا مربع شکل با توجه به ابعاد خود طراحی و در قسمت زیرین آن برای جابجایی آسان چهار چرخ تعبیه می‌شود .‌

رک ایستاده در صورتی که از متریال با کیفیت و مطابق با استاندارد‌های بین المللی ساخته شده باشد ، از داغ شدن بیش از حد تجهیزات در اثر عدم تبادل هوا و صدمات ناشی از ضربه جلوگیری می‌کند .

با توجه به اهمیت تجهیزات شبکه ، رک ایستاده را از تولیدی‌های معتبری همانند تولیدی رک ایستاده در کهکیلویه و بویراحمد خریداری کنید تا از کیفیت ، دوام و استحکام آن اطمینان کامل داشته باشید .

جهت ارتباط با کارشناسان فروش می توانید از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید

 

خرید رک ایستاده در یاسوج

برای خرید رک ایستاده در کهکیلویه و بویراحمد نخست باید با در نظر گرفتن نوع ، سایز ، تعداد و وزن تجهیزات ، رک ایستاده را انتخاب کنید ‌. تنوع این محصول بسیار بالاست و می‌توانید یک‌ نمونه متناسب با نیازتان در برندهای معتبر ایرانی همانند برند آماد سیستم ، خریداری کنید .

اگر در انتخاب میان چندین رک ایستاده تردید دارید ، برای مشاورین فروش سایت آماد سیستم پیام بگذارید تا در اسرع وقت تمام راهنمایی‌های لازم را به شما دهند .

قیمت رک ایستاده در یاسوج

قیمت رک ایستاده در کهکیلویه و بویراحمد به عوامل مختلفی مانند عمق ، عرض ، ارتفاع یا تعداد یونیت ، متریال ساخت و برند بستگی دارد . برند آماد سیستم رک ایستاده را با قیمتی ارزان‌تر از برند‌های همسطح خود عرضه می‌کند .

علت ارزانی رک‌های ایستاده این برند فروش مستقیم محصول زیر نظر تولیدی و بدون دخالت واسطه است . برای آگاهی از قیمت انواع رک ایستاده به سایت ما مراجعه کنید‌ .

خرید رک ایستاده در یاسوج

تولید رک ایستاده در دهدشت

شرکت تولیدی رک ایستاده در کهکیلویه و بویراحمد توانایی ساخت انواع رک را با کیفیت بالا دارد . این تولیدی تمام سفارش‌های تولید انواع رک ایستاده و متعلقات آن را پذیرا می‌باشد . با اینکه رک ساختار پیچیده ‌ای ندارد ولی تولید آن به فناوری‌های پیشرفته ورق کاری زیر نظر افراد مجرب و متخصص نیاز دارد .

شرکت آماد سیستم این محصول را زیر نظر طراحان حرفه‌ای و دانش محور طراحی و با نظارت تیم مهندسی متخصص و مجرب خود تولید می‌کند ، این گروه تولیدی از اهمیت کیفیت رک در نگهداری از تجهیزات شما کاملا آگاه است ؛ از این رو برای رضایت کامل مشتری و حفظ اعتبار خویش نهایت کیفیت و دقت را در ساخت محصولات به کار می‌برد .

خرید رک ایستاده در دهدشت

مهمترین موردی که در خرید رک ایستاده در کهکیلویه و بویراحمد باید به آن اهمیت دهید ، ابعاد آن است . این قفسه با ابعاد مختلفی ( در سه بخش عمق ، عرض و ارتفاع ) در بازار عرضه می‌شود . کمترین ارتفاع رک ایستاده12  یونیت و حداکثر ارتفاع آن 47 یونیت می‌باشد .

کمترین و بیشترین عمق این محصول نیز به ترتیب 60 و 110 سانتی‌متر است ، باید بر حسب تجهیزات خود ، ارتفاع درگاه‌های ورودی و فضای در دسترس مرکز نگهداری رک ، ابعاد این محصول را انتخاب کنید .

مورد مهم دیگر در خرید رک برای حفظ تجهیزات ، توجه به ضخامت بدنه رک ایستاده می‌باشد . ورق استفاده شده در ساخت رک باید توانایی بالایی در تحمل وزن سنگین تجهیزات را داشته باشد و بدون تاب برداشتن از تجهیزات با ارزش شما نگهداری کند . ترجیحا از خرید رک‌هایی با ضخامت بدنه کمتر از 1 میلیمتر خودداری کنید .

خرید رک ایستاده در دهدشت

قیمت رک ایستاده در دهدشت

یکی از عوامل مهم در خرید رک ایستاده در کهکیلویه و بویراحمد ، قیمت این محصول می‌باشد ‌. قیمت رک ایستاده در بازار تحت تاثیر دو عامل مهم یعنی تعداد یونیت و عمق آن تعیین می‌گردد . البته عرضه کننده این محصول نیز در قیمت نهایی آن موثر است .

برند آماد سیستم این محصول را با قیمت تولید در سایت فروش خود عرضه می‌کند ؛ از این رو مجبور به پرداخت هزینه‌های جانبی مانند هزینه تردد برای خرید محصول و حاشیه سود واسطه نیستید .

تولید رک ایستاده در دو گنبدان

گروه تولید رک ایستاده در کهکیلویه و بویراحمد از این مسیله آگاه است که سرورها و تجهیزات شبکه برای زیرساخت‌های تجاری بسیار مهم هستند . آنها علاوه بر ذخیره داده‌ها ، دسترسی به منابع را برای همه کاربران یک سازمان فراهم می‌کنند .

با توجه به مسایل بیان شده ، رک‌های ایستاده نیز برای نظم بخشیدن ، حفظ ایمنی فیزیکی و دسترسی آسان به تجهیزات شبکه ، طراحی و تولید می‌شوند .‌

یک رک با کیفیت می‌تواند طرح‌بندی ، کارایی تجهیزات ، خنک‌کنندگی ، انعطاف‌پذیری و سازمان‌دهی را تا حد زیادی بهبود بخشد ؛ از این رو آن را از تولیدی‌های معتبر تهیه کنید .

خرید رک ایستاده در دو گنبدان

برای خرید رک ایستاده در کهکیلویه و بویراحمد ، رعایت چند نکته الزامی است تا محصول کاملا با تجهیزات و فضای شما منطبق باشد . در ادامه مطلب این نکات را برای شما شرح می‌دهیم .

اندازه : لازم است بدانید که رک ایستاده چقدر فضا اشغال خواهد کرد . اندازه گیری‌های لازم را انجام دهید تا همه تجهیزات روی سرور قرار بگیرند . در زمان انتخاب سایز رک ایستاده باید دستگاه‌های مانیتورینگ ، یو پی اس ، ضبط کننده‌ها ، سوئیچ‌ها ، کابل‌ها و غیره را به خاطر بسپارید .

 

خنک کننده : رک‌های ایستاده نقش زیادی در خنک شدن سرور‌ها دارند . رک‌های باز تهویه سرورها را تسهیل و در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنند زیرا محیط آن بیش از حد گرم نخواهد شد . در صورت خرید رک بسته به فن یا سیستم خنک کننده داخلی نیاز دارید .

قفسه : انتخاب ان باید بر اساس نیاز‌های سرور باشد . قفسه‌های کشویی و قابل تنظیم در مقایسه با قفسه‌های ثابت کارامد‌‌تر هستند .

پایه‌ها : تمام وزن رک ایستاده به پایه‌ها منتقل می‌شود ؛ ازاین رو در زمان خزید برای حفظ تجهیزات خود ، مقاومت و کیفیت پایه‌ها را بررسی کنید .

خرید رک ایستاده در دو گنبدان

قیمت رک ایستاده در دو گنبدان

 قیمت رک ایستاده در کهکیلویه و بویراحمد به عوامل مختلفی بستگی دارد اما گاهی به یک محصول با مشخصات و کیفیت کاملا مشابه با اختلاف قیمت فراوان مواجه می‌شویم ! دلیل این تفاوت قیمت ، فروش آن توسط واسطه‌ها می‌باشد . با خرید این محصول از تولید کننده ، دیگر شاهد این اختلاف قیمت‌ها نخواهیم بود زیرا واسطه‌ای در کار نیست .

شرکت آماد سیستم برای عرضه محصولات خود با قیمت مناسب ، فروشگاه آنلاینی به همین نام راه اندازی نموده است ، تا مشتریان از سراسر ایران به کالاهای با کیفیت و ارزان این برند دسترسی داشته باشند .

حرف اخر

تیم مهندسی آماد سیستم یک گروه حرفه‌ای ، مجرب و متخصص در زمینه تولید انواع رک و متعلقات آن می‌باشد . این برند تمام محصولات خود را به صورت آنلاین به سرتاسر ایران از جمله استان کهگیلویه بویر احمد عرضه می‌کند .

 

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574