خرید ، قیمت و تولید رک ایستاده در آذربایجان غربی

خانه    بلاگ      خرید ، قیمت و تولید رک ایستاده در آذربایجان غربی
رک ایستاده در آذربایجان غربی

رک ایستاده در آذربایجان غربی در یک شرکت متخصص ، با سابقه و حرفه‌ای تولید می‌شود تا یک کالای ملی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست هموطنان خود به سراسر ایران برساند . هدف دیگر از این تولیدی کارآفرینی و رونق اقتصادی این منطقه است .

جهت ارتباط با کارشتاسان فروش می توانید از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید

 

تولید رک ایستاده در ارومیه

رک ایستاده یک قفسه فلزی است که تجهیزات شبکه و سرور مانند مودم ، روتر ، سوییچ ، کابل‌ها و سیم‌ها و .‌.. درون آن نگهداری می‌شود . با استفاده از رک ایستاده می‌توانید تمام تجهیزات را برای دسترسی آسان مرتب و ساماندهی کنید .

با قرار دادن تجهیزات درون رک ایستاده از حوادثی مانند سرقت تجهیزات و آتش سوزی در اثر عدم‌تبادل هوا نیز جلوگیری می‌کنید .

رک ایستاده در آذربایجان غربی با هدف محافظت و نگهداری از تجهیزات سرور و شبکه تولید می‌شود . این محصولات مطابق با استاندارد‌های جهانی هستند و می‌توان انواع تجهیزات سرور ، شبکه ، مخابراتی و … را درون آن‌ها جا داد .

خرید ، قیمت و تولید رک ایستاده در آذربایجان غربی-وب سایت آماد سیستم

خرید رک ایستاده در ارومیه

اگر قصد خرید رک ایستاده را در شهر ارومیه دارید ابتدا باید تجهیزات شبکه یا سرور را در نظر بگیرید ، با توجه به تجهیزات باید محاسبه کنید که چه مقدار فضا برای سازماندهی انها نیاز دارید .

ارتفاع رک ایستاده بر اساس واحدها یونیت با علامت اختصاری U ( یا 44.45 میلی متر) در تولیدی رک ایستاده در آذربایجان غربی ( مطابق با استاندارد‌های جهانی ) انتخاب می‌شود .

شایان ذکر است که ارتفاع درج شده در مشخصات بر حسب یونیت ، ارتفاع کل رک ایستاده نیست ، بلکه فقط فضای قابل استفاده آن است ؛ بنابراین اگر فضای محدودی دارید ، حتماً از سازنده در مورد ابعاد کلی بپرسید . علاوه بر این در صورت نیاز به قرار دادن تجهیزات اضافی درون رک شبکه در آینده ، بهتر است چند واحد اضافی را در نظر بگیرید .

در زمان خرید به محل نصب رک ایستاده نیز توجه کنید ، اگر قرار است در فضای باز ، انباری یا محلی در معرض گرد و غبار و شرایط جوی نگهداری شود ، بهتر است رک ایستاده‌ای را انتخاب کنید که بدنه آن کاملا مقاوم در برابر شرایط جوی باشد و مجهز به تهویه مطبوع و قفل ایمنی نیز باشد .

اگر قصد دارید رک ایستاده را در مرکز داده یا اتاق سرور استاندارد نگهداری کنید ، رک ایستاده با یک درب مشبک یا شیشه‌ای را انتخاب نمایید .

فاکتور مهم دیگر در خرید رک ایستاده ، در نظر گرفتن عرض آن است . عرض 19 اینچ اصلی‌ترین و رایج‌ترین گزینه است. اکثر دستگاه‌ها برای این بعد ساخته شده‌اند ، به همین دلیل است تولیدی رک ایستاده در آذربایجان غربی نیز بیشتر محصولات خود را در این عرض می‌سازد .

در نهایت رک ایستاده را بر اساس عمق آن انتخاب کنید . این دستگاه در چهار عمق 120 و 100 ،، 80  60 سانتی‌متری متناسب با تجهیزاتوشبنه ساخته می‌شود تا بتوان دستگاه‌های عمیق را نیز در آن جا داد . امکان سفارش سازی عمق رک در تولیدی رک ایستاده در آذربایجان غربی نیز وجود دارد .

خرید ، قیمت و تولید رک اماد سیستم

قیمت رک ایستاده در ارومیه

پیشنهاد ما برای خرید رک ایستاده در قیمت مناسب در شهر ارومیه ، خرید آن به طور مستقیم از تولیدی‌های معتبر همانند تولیدی رک ایستاده در آذربایجان غربی است . این تولیدی تمام محصولات خود را با اهدافی چون تولید محصولات با کیفیت بالا ، عرضه محصولات با قیمت مناسب و رضایت مشتری ، بدون دخالت واسطه روانه بازار می‌کند .

تولید رک ایستاده در خوی

رک شبکه یکی از اجزای مرکز داده است که نقش مهمی در حفاظت و نگهداری تجهیزات فناوری اطلاعات دارد. اگرچه رک شبکه کمتر از 5 درصد از هزینه زیرساخت فیزیکی مرکز داده را تشکیل می‌دهد ، اما تاثیر زیادی بر در دسترس بودن ، سهولت سرویس‌دهی ، انعطاف پذیری گسترش و مدیریت دیتا سنتر داشته است .

با توجه به ضرورت رک شبکه یا سرور در مراکز داده ، تولیدی‌های مختلف ایرانی و خارجی این محصول را تولید می‌کنند ، یکی از تولیدی‌های معتبر رک ایستاده در آذربایجان غربی زیر نظر افراد متخصص و مجرب در این زمینه تولید شده است . محصولات این تولیدی کیفیتی هم سطح برندهای سرشناس خارجی و ایرانی دارند ‌.

خرید رک ایستاده در خوی

در حالی که اغلب پیش بینی اینکه چه چیزی در رک نگهداری می‌شود، دشوار است ، ولی ویژگی‌ها و مشخصات رک‌های ایستاده ثابت و استاندارد می‌باشد . ویژگی‌های استاندارد تولیدی رک ایستاده در آذربایجان غربی به شما این امکان را می‌دهد تا طرح‌های مناسب را قبل از نصب با در نظر گرفتن برنامه توسعه ، ظرفیت رک و ترجیحات کاربر آماده کنید .

اصولا در مراکز داده از رک‌هایی با ابعاد 60 سانتی‌مترعرض ، 100 سانتی‌متر و 42 یونیت ارتفاع استفاده می‌شود . با این حال، اکثر اتاق‌های سرور در حال حاضر از طیف وسیعی از تجهیزات فناوری اطلاعات در اندازه‌های مختلف پشتیبانی می‌کنند که نیاز به رک‌ها و لوازم جانبی با ابعاد خاص نیاز دارند ، می‌توان رک مورد نیاز خود را به تولیدی‌هایی همانند تولید رک ایستاده در آذربایجان غربی سفارش دهید .

در کل قبل از انتخاب یک رک ، معیارهایی مانند ابعاد ، طراحی عملیاتی و ساختاری ، متریال ساخت ، رنگ تجهیزات امنیتی و تهویه مطبوع را در نظر بگیرید .

قیمت رک ایستاده در خوی

رک ایستاده در شهرستان خوی با قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شود که عواملی مانند تورم حاکم بر بازار ، هزینه خط تولید ، هزینه نگهداری محصول در انبار ، هزینه حمل و نقل و ویژگی‌های فنی رک ایستاده بر قیمت آن تاثیر می‌گذارند .

تولیدی رک ایستاده در آذربایجان غربی این محصول را با قیمت تولید ، بدون هزینه‌های اضافی حمل و نقل ، واسطه و … در سایت فروش خود به نام آماد سیستم به فروش می‌رساند .

تولید رک ایستاده در بوکان

رک ایستاده یکی از عناصر ضروری در مراکز داده است که برای نگهداری تجهیزات شبکه ، سرور و مخابراتی استفاده می‌شود . رک ایستاده از لحاظ ظاهری شبیه به یک قفسه فلزی ایست که چهار چرخ در قسمت زیرین آن برای حمل و نقل راحت تعبیه شده است .

رک ایستاده مزایای فراوانی چون سهولت گسترش ، سهولت تهویه با وجود تجهیزات سنگین ، امنیت بالا و حفاظت از تجهیزات ، جابجایی آسان و امکان نصب تجهیزات با وزن بیش از یک تن را دارد . تولیدی رک ایستاده در آذربایجان غربی این محصول را با دقت فراوان و زیر نظر افراد حرفه‌ای تولید می‌کند تا از تمام این مزیت‌ها در دیتاسنتر شرکت خود در بوکان بهره‌مند شوید .

خرید رک ایستاده در بوکان

اگر قصد خرید رک ایستاده را در بوکان دارید باید در انتخاب این محصول چندین نکته را رعایت کنید تا کاملا متناسب با تجهیزات شما باشد . در ادامه مطلب شما را با موارد مهم در خرید رک ایستاده راهنمایی خواهیم کرد .

مجهز بودن به قفل امنیتی : اکثر رک‌های ایستاده دارای قفل‌های توکار هستند که ایمنی تجهیزات را تضمین می‌کنند .

نوع مونتاژ : دستگاه ها را می‌توان به صورت مونتاژ شده خریداری کنید یا اینکه خودتان پس از تحویل نصب و مونتاژ آن را انجام دهید . انتخاب نوع اول باعث صرفه جویی در زمان می‌شود .

نوع در : در تولیدی رک ایستاده در آذربایجان غربي ، اغلب از درب شیشه‌ای یا فولادی مشبک برای رک‌ها استفاده می‌شود که انتخاب هر یک مزایا و معایب خلص خود را دارد ‌.

پانل‌های جانبی قابل جابجایی : یک ویژگی مفید است که دسترسی به واحدهای کاری را تسهیل می‌کند .

کلاس‌های مقاومت: برای محافظت از تجهیزات خود حتما به کلاس‌های مقاومت که تحت عنوان IP در مشخصات محصول قید می‌شوند ، دقت نمایید . به عنوان مثال، رک با IP56 ، ذرات گرد و غبار را از خود عبور نمی‌دهد .

تعداد سوراخ‌ها برای فن‌ها : به کمک این آپشن نصب سیستم خنک‌کننده آسان می‌شود ‌.

ابعاد : رک ایستاده در ابعاد مختلف و استانداردی در سه بعد عرض ، ارتفاع و عمق ساخته می‌سود ، که این ابعاد را باید بر اساس تجهیزات خود انتخاب کنید .

قیمت رک ایستاده در بوکان

قیمت رک ایستاده بر اساس عوامل مختلفی معین می‌گردد اما دو عامل عمق و ارتفاع روی قیمت این محصول بیشترین تاثیر دارند . البته فاکتورهایی چون ویژگی‌های فنی ، برند ، متریال ، ماژول‌های قابل اتصال و … را نباید در تعیین قیمت این محصول نادیده گرفت .

تولیدی رک ایستاده در آذربایجان غربی این محصول را به صورت آنلاین ، با قیمت مناسب و بدون دخالت واسطه به صورت کلی و جزئی به سراسر ایران عرضه می‌کند . برای آگاهی از قیمت محصولات این تولیدی به سایت آماد سیستم مراجعه نمایید .

در پایان

شرکت آماد سیستم یکی از معتبرترین تولیدکنندگان رک ایستاده در آذربایجان غربی است،  این شرکت سابقه بسیاری در فروش آنلاین انواع تجهیزات شبکه و سرور را دارد ، با مراجعه به این سایت می‌توانید هر محصولی که مد نظرتان است را انتخاب کنید و در درب منزل تحویل بگیرید .

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574