خرید ، قیمت و تولید رک ایستاده در قزوین

خانه    بلاگ      خرید ، قیمت و تولید رک ایستاده در قزوین
قیمت رک ایستاده در نهاوند

رک ایستاده در قزوین در سال‌های اخیر با هدف رونق اقتصادی این منطقه ، اشتغال زایی و کارآفرینی جوانان ، تولید و به سراسر ایران عرضه می‌گردد. رک ایستاده از ملزومات اصلی دیتا سنتر است که در این مقاله شما را با این محصول ، نحوه خرید و قیمت آن بیشتر آشنا می‌کنیم .

جهت ارتباط با کارشتاسان فروش می توانید از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید

 

تولید رک ایستاده در قزوین

رک ایستاده یکی از تجهیزات مهم در مراکز داده است که از آن برای نگهداری تجهیزات شبکه استفاده می‌شود . رک ایستاده به منظور مرتب نمودن و محافظت داده‌ها و تجهیزات از سرقت ، گرما ، گرد و غبار ، آتش سوزی و … استفاده می‌شود .

با توجه به اهمیت استفاده از رک در مراکزی که با داده‌های دیجیتال سر وکار دارند ، امروزه تولیدی‌های بسیاری این محصول را طراحی و تولید می‌نمایند ، با توجه به اهمیت این محصول باید آن را از تولیدی‌های معتبر مانند تولیدی رک ایستاده در قزوین خریداری نمایید .

این تولیدی در ساخت محصولات خود از استاندارد‌های بین المللی پیروی می‌کند ، مونتاژ رک را زیر نظر تیم تحصیلکرده و متخص انجام داده و تمام محصولات را از متریال درجه یک می‌سازد . مجموعه این عوامل به این مفهوم است که با خرید رک ایستاده این شرکت به خوبی از تجهیزات پسیو و شبکه شرکت خود محافظت می‌کنید .

خرید ، قیمت و تولید رک ایستاده در قزوین-وب سایت آماد سیستم

خرید رک ایستاده در قزوین

اگر با داده‌های دیجیتالی و مخابراتی سر و کار دارید ، خرید رک شبکه اجتناب ناپذیر است . همانگونه که متوجه شدید رک ایستاده قفسه‌ای است که از داده‌های شما محافظت می‌کند ؛ از این رو برای اینکه به وظیفه خود به درستی عمل کنید باید کاملا متناسب با فضا و تجهیزات شما باشد .

در زمان خرید رک ایستاده نخست باید ابعاد آن را بر اساس سه عامل عمق ، عرض و ارتفاع متناسب با تجهیزات خود انتخاب کنید . در تولیدی رک ایستاده در قزوین ، این قفسه‌ها در ابعاد استاندارد ساخته می‌شوند ار این رو کاملا با تجهیزات شما سازگاری دارند .

عامل مهم دیگر در خرید رک ایستاده توجه به نوع آن است ، رک ایستاده در دو نوع رک شبکه ( مخابراتی ) و سرور وجود دارد . نوع اول برای محافظت و نگهداری از تجهیزات مخابراتی و نوع دوم برای سرور استفاده می‌شود . رک سرور در مقایسه با رک شبکه تحمل وزن بالاتری را دارد .

در زمان خرید رک ایستاده بهتر است رک‌هایی که دارای چرخ هستند را انتخاب کنید تا جابجایی آن با تجهیزات سنگین راحت باشد ، همچنین به فضای کافی برای تهویه هوا ، دسترسی راحت با تجهیزات درون آن ، قفل امنیتی و تعداد درب‌ها نیز توجه کنید تا به راحتی از آن استفاده کنید و به خوبی از تجهیزات شما در مقابل حوادث غیر مترقبه محافظت کند .

قیمت رک ایستاده در قزوین

اگر قصد خرید رک ایستاده را با قیمت ارزان دارید این محصول را از تولیدی‌هایی مانند تولیدی رک ایستاده در قزوین که محصولات خود را به صورت کلی و جزئی به قیمت خط تولید به سراسر ایران عرضه می‌‌نمایند تهیه کنید ‌.

با خرید رک ایستاده از تولیدی دست واسطه‌ها قطع می‌شود و محصول از کارخانه در درب منزل با قیمت مناسب به دست شما می‌رسد و مجبور به پرداخت قیمت اضافه بابت سود واسطه‌ها نیستید .

خرید ، قیمت و تولید رک ایستاده در قزوین-وب سایت آماد سیستم

تولید رک ایستاده در الوند

رک ایستاده یک قفسه فلزی است که به منظور محافظت و نگهداری تجهیزات سرور و شبکه به کار گرفته می‌شود . با توجه به اینکه درون آن دستگاه‌های مختلفی قرار می‌گیرد، در ابعاد مختلفی تولید می‌گردد . اندازه‌های استاندارد رک ایستاده بر اساس عمق ، ارتفاع و عرض مشخص می‌شود .

تولیدی رک ایستاده در قزوین ، رک‌های ایستاده را با عمق استاندار 100 و 80 ، 60 سانتی‌متر و در ارتفاع 12 تا 47 یونیت تولید می‌کند . این ابعاد جهانی هستند و تجهیزات شبکه را در هر سایزی پوشش می‌دهند .

رک ایستاده در دو نوع داخلی و خارجی نیز وجود دارد . رک‌های خارجی متناسب با فضای باز طراحی شده‌اند و رک ایستاده داخلی باید در فضای بسته و اتاق قرار گیرد .

خرید رک ایستاده در الوند

اگر قصد خرید رک ایستاده را دارید ، کارشناسان فروش رک ایستاده در قزوین در این بخش از مقاله به شما در انتخاب این محصول مهم کمک خواهند کرد تا کاملا مطابق با تجهیزات مرکز داده شرکت شما باشد .

در خرید رک ایستاده به تراکم و استحکام آن دقت کنید ، در مشخصات آن قید شده است که قادر به تحمل چه میزان باری است . بر اساس تراکم متوجه خواهید شد که آیا استحکام لازم برای نگهداری تجهیزات سنگین وزن شما را دارد یا خیر ؟ ترجیحا تراکم را بیشتر از وزن تجهیزات فعلی انتخاب نمایید ؛ زیرا ممکن است در سال‌های آینده تجهیزات جدیدی را اضافه کنید .

عامل مهم دیگر در خرید رک ایستاده، توجه به نحوه مونتاژ آن است . از آنجایی که رک ایستاده تجهیزاتی با وزن سنگین را نگهداری می‌کند و گاهی مجبور به جابجایی ان با تجهیزات سنگین هستید ، باید اتصالات و مونتاژ آن را به خوبی بررسی کنید .

متاسفانه برخی از تولیدکنندگان برای بالا بردن سرعت کار در جوشکاری از جوش‌های بخیه‌ای و نقطه‌ای استفاده می‌کنند که این نحوه مونتاژ مقاومت رک را در مقابل تحمل بار تجهیزات بسیار پایین می‌آورد . جوشکاری این قفسه باید از نوع پیوسته باشد تا از تجهیزات در هر شرایطی اعم از حمل و نقل ، وزن سنگین و … محافظت کند .

در تولیدی رک ایستاده در قزوین تمام رک‌ها با جوش پیوسته ساخته می‌شوند تا تحمل بار آن‌ها دقیقا مطابق با عددی باشد که در مشخصات آن قید شده است .

خرید رک ایستاده در تاکستان

برای خرید رک ایستاده باید شرایط دیتا سنتر و تجهیزات شبکه خود را در نظر بگیرید تا بر حسب آن سایز ، مقاومت و تراکم رک ایستاده را بررسی کنید سپس به مواردی مانند کیفیت ساخت و متریال رک ایستاده دقت نمایید ، در نهایت تجهیزات جانبی مانند تهویه مطبوع ، متعلقات رک ایستاده ، قفل امنیتی و … را از یاد نبرید .

برای خرید رک ایستاده می‌توانید از کارشناسان تولیدی رک ایستاده در قزوین کمک بگیرید تا بهترین محصول را متناسب با دیتا سنتر شرکت تان به شما پیشنهاد دهند .

قیمت رک ایستاده در تاکستان

اگر قصد خرید رک ایستاده را دارید حتما قیمت آن برایتان مناسب است تا بر اساس آن یک بودجه تعیین کنید . با توجه به اهمیت رک ایستاده در محافظت از داده و تجهیزات شبکه و سرور بهتر است سراغ رک‌هایی که قیمت بسیار ارزانی دارند نروید؛ به قول معروف هیچ ارزانی بی حکمت نیست !

رک‌هایی که بسیار قیمت ارزانی دارند اغلب جنس و اتصال ضعیف ، شکننده و کم دوامی دارند و فقط قیمت ارزان آنها فریبنده است . رک ایستاده را از مراکز و تولیدی‌های معتبر مانند تولیدی رک ایستاده در قزوین خریداری کنید تا در کنار کیفیت و دوام بالا از قیمت مناسب آن نیز بهره ببرید .

در پایان

شرکت آماد سیستم یکی از تولیدی‌های معتبر رک ایستاده در قزوین است که محصولات خود را زیر نظر یک تیم متخصص و فنی با فناوری روز دنیا از متریال درجه یک تولید می‌کند . این شرکت تمام‌ محصولات تولیدی خود را در سایت آماد سیستم به صورت تکی و عمده به سراسر ایران عرضه می‌کند .

اگر هرگونه سوالی در مورد نحوه خرید از سایت ، محصولات ، نحوه ارسال و … دارید با تیم پشتیبانی سایت آماد سیستم تماس بگیرید ، کارشناسان ما تمام راهنمایی‌های لازم را به شما خواهند داد ‌.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574