رک ایستاده 42 یونیت

خانه    بلاگ      رک ایستاده 42 یونیت
رک ایستاده 42 یونیت

رک ایستاده 42 یونیت

رک ایستاده 42 یونیت، دستگاهی قابل برای نگهداری از تجهیزات شبکه است. این محصول با ایجاد فضایی سازماندهی شده برای ابزار آلات الکتریکی متعدد از بروز ارور و خطا جلوگیری می کند.

با بهره برداری از آن، طراحی و سازماندهی فضای دیتاسنتر راحت خواهد بود. این محصول برای انواع تجهیزات پسیو شبکه، یونیت ویژه ای دارد. نصب راحت، ضد زنگ، ابعاد استاندارد و… از خصوصیات بارز این دستگاه است. با تهیه آن، شبکه خود را از هر آلودگی مبرا سازید.

در ادامه درباره این سری ای رک های ایستاده و قابلیت های آن صحبت می کنیم، با ما همراه شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

معرفی رک ایستاده 42 یونیت

رک ایستاده 42 یونیت یک تجهیز حفاظتی و سازماندهی شده برای نصب و نگهداری از تجهیزات الکترونیکی و شبکه های کامپیوتری است. این محصول به عنوان یک فضای استاندارد برای نصب ابزار آلات الکترونیکی همچون؛ سرور ها، روتر ها، سوییچ ها و… به کار می رود.

با استفاده از آن، فضای مجموعه نظمی خاص به دست می آورد. پایداری و مقاومت شبکه وابسته به ابزار آلات آن است. بدین منظور می بایست در انتخاب آن ها محتاط باشید. رک ها یکی از تجهیزات اصلی سیستم های الکتریکی محسوب می شود.

رک ایستاده 42 یونیت از برترین مدل های آن است. با بهره وری از آن، فضای شبکه بهینه سازی می شود. با وجود آن، ابزار آلات شبکه طبق الگوی منظمی در فضای مجموعه قرار می گیرند.

این محصول باکیفیت فلزی است. فلز استفاده شده در ساخت این رک قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. آن ها علاوه بر ساختار محکم، ضد زنگ نیز هستند. همچنین در تماس با هوا و اکسیژن تا حدودی خنثی می باشند.

این رک دارای 42 یونیت است، که امکان نصب انواع محصولات را فراهم می سازد. فضای داخلی این محصول بسیار وسیع می باشد. با این وجود در مجموعه فضای محدودی را به خود اختصاص می دهد.

رک ایستاده 42 یونیت دارای ویژگی هایی مانند؛ درب شیشه ای، پنل های جلویی و پشتی، سیستم تهویه مناسب و سیستم مدیریت کابل برای سازماندهی بهتر کابل ها است. این محصول برای محیط های اداری، شرکتی، دیتاسنتر ها و سرویس دهنده های اینترنتی مناسب می باشد.

مشخصات فنی رک ایستاده 42 یونیت

رک ایستاده 42 یونیت از پر فروش ترین تجهیزات شبکه است. این محصول ویژه با این که ساختاری شبیه به کمد های لباسی دارد، اما بر سرعت، قدرت، تمرکز و جریانات الکتریکی تأثیر می گذارد.

با اجرای آن در شبکه، فرآیند های الکتریکی در روند صحیح خود قرار می گیرند. همچنین امکان نفوذ نویز ها به سیستم های موجود کاهش می یابد. آگاهی از مشخصات فنی محصول، خرید شما را تضمین می کند. خصوصیات رک ایستاده 42 یونیت بر اساس تولیدکننده و مدل آن متفاوت است. در زیر به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد؛

  • ابعاد: ارتفاع، عرض، عمق
  • مواد ساخت: معمولا از فلزاتی در درجه خلوص بالا تولید می شوند.
  • تعداد یونیت: 42 یونیت
  • وزن: وزن خالی و وزن حداکثر تحمل آن به مواد ساخت محصول بستگی دارد.
  • درب: نوع درب (شیشه ای، فلزی و…)
  • سیستم تهویه: نوع سیستم تهویه هوا (فن ها، برفکتور ها و…)
  • مدیریت کابل: سیستم مدیریت کابل برای سازماندهی بهتر کابل ها
  • امکانات اضافی: این سری از رک های ایستاده دارای چرخ های قابل تنظیم هستند. این قابلیت حرکت محصول را در جهت مختلف بهبود می بخشد.

قبل از خرید یک رک های ایستاده 42 یونیت با تولید کننده یا فروشنده مربوطه تماس بگیرید و مشخصات دقیق و کامل آن را دریافت کنید. از تطابق آن با نیاز های خود مطمئن شوید.

 

مشخصات فنی رک ایستاده 42 یونیت

ویژگی های اصلی رک ایستاده 42 یونیت

رک ایستاده 42 یونیت، یک محصول کاربردی و توانمند است. این وسیله فلزی کلید نظم شبکه های اینترنتی و کامپیوتری می باشد. با اجرای آن در شبکه، هر محصول در یونیت مناسب خود قرار می گیرد.

نوع قرار گیری محصولات در محیط، سلامت کل شبکه را مشخص می کند. قابلیت های رک و سازگاری آن با شبکه، حائز اهمیت است. با پرس و جو درباره آن به سیستم خود سر و سامان بدهید. از جمله ویژگی های آن عبارتند از؛

  • ظرفیت بالا: این محصول دارای 42یونیت برای نصب تجهیزات الکترونیکی و شبکه است.
  • ساختار مستحکم: این رک از مواد فلزی مقاوم با قابلیت تحمل وزن بالا تولید می شود.
  • سیستم تهویه: سیستم تهویه مناسب از قابلیت های اصلی این رک است، که برای حفظ دمای مناسب یونیت ها و جلوگیری از افزایش دمای آن ها به کار می رود.
  • مدیریت کابل: سیستم مدیریت کابل برای سازماندهی مناسب و جلوگیری از پیچ خوردن کابل ها استفاده می شود.
  • امکانات اضافی: از جمله قابلیت های اصلی این دستگاه می توان به؛ قفل های امنیتی برای حفاظت از تجهیزات، چرخ های قابل تنظیم برای حرکت آسان و سیستم های جلوگیری از گرد و غبار را نام برد.
  • ظاهر زیبا: رک ایستاده 42 یونیت از طراحی زیبایی بهره مند است. آن ها گزینه مناسبی برای استفاده در محیط های اداری و تجاری هستند.
  • انعطاف پذیری: قابلیت تنظیم ارتفاع و عمق این دستگاه برای سازماندهی بهتر تجهیزات به کمک فرد می آید. همچنین شرایط نصب ابزار آلات را در شبکه آسان می گرداند.
  • و…

رک ایستاده 42 یونیت، یک گزینه مناسب برای نصب و سازماندهی تجهیزات شبکه و الکترونیکی در محیط های مختلف می باشد.

مشاهده محصولات

مزایای استفاده از رک ایستاده 42 یونیت

رک ایستاده 42 یونیت، ایمنی تجهیزات پسیو و اکتیو شبکه را در طول کور تضمین می کند. این دستگاه قابل راهی مناسب برای محافظت از ابزار آلات مختلف است. با استفاده از آن، شبکه ای قدرتمند در محیط تاسیس نمایید.

بهره برداری از رک های ایستاده برای نصب و سازماندهی تجهیزات الکترونیکی مزایای زیادی به دنبال دارد. برخی از آن ها عبارتند از؛

  • حفظ فضا و سازماندهی بهتر: با استفاده از رک ایستاده 42 یونیت، تجهیزات خود را به صورت منظم و سازماندهی شده در یک محیط مشخص نصب کنید. از این طریق، فضای بیشتری برای کار و فعالیت در اختیار دارید.
  • امنیت و حفاظت: رک های ایستاده معمولا دارای قفل ها و امکانات امنیتی بسیاری هستند. آنان می توانند تجهیزات شما را در برابر دسترسی غیر مجاز محافظت کنند.
  • سهولت در نگهداری و تعمیر: با دسترسی آسان به تجهیزات داخل رک، عملیات نگهداری و تعمیر تجهیزات را در مدت زمان کوتاه تری با کمترین زحمت انجام دهید.
  • تهویه مناسب: این تجهیز از سیستم های تهویه مناسبی برخوردار می باشد. این قابلیت دما را درون رک کنترل می کند و از گرما و افزایش دما جلوگیری می نماید.
  • انعطاف پذیری: این محصول امکان تنظیم ارتفاع و عمق را دارد. به شما انعطاف قابل توجهی در نصب تجهیزات و ایجاد تغییرات ساختاری می بخشد.

با توجه به این مزایا، استفاده از رک ایستاده با 42 یونیت به بهبود عملکرد و مدیریت تجهیزات الکترونیکی و شبکه شما کمک می کند.

کاربرد رک ایستاده 42 یونیت

رک ایستاده 42 یونیت، یک تجهیز منحصر به فرد در شبکه های الکتریکی و سخت افزاری است. این محصول در محیط های کاری حکم یک نظم دهنده را ایفا می کند. به وسیله آن، محیطی ایمن برای کار خواهید داشت.

این دستگاه فلزی در نصب، مدیریت و سازماندهی تجهیزات شبکه موثر است. برخی از کاربرد های اصلی این نوع رک ها شامل موارد زیر می باشد؛

  • مراکز داده و سرور: بخش اعظمی از کاربرد های این جعبه فلزی مربوط به مراکز داده و سرور ها است. برای نصب و مدیریت سرور ها، سوییچ ها، روتر ها و دیگر تجهیزات شبکه باید از آن ها بهره گرفت.
  • شرکت ها و سازمان ها: در شرکت ها و سازمان ها نیز از رک های ایستاده برای نصب تجهیزات شبکه، سرور ها و دستگاه های ذخیره سازی استفاده می شود.
  • محیط های تجاری و اداری: این محصول در نصب و تجهیزات و سازماندهی محیط های تجاری و اداری، موثر است. با استفاده از آن فضای کاری خود را منسجم سازید.
  • مراکز آموزشی و تحقیقاتی: رک ایستاده 42 یونیت یک راهکار عالی برای اجرای تجهیزات در مراکز آموزشی و تحقیقاتی است. این محصول برای نصب تجهیزات مختلف از جمله؛ سرور ها، دستگاه های شبکه و تجهیزات آزمایشگاهی مفید می باشد.
  • مراکز خدمات ارتباطی: در مراکز ارتباطی مانند؛ مراکز تلفن خانه، شبکه های تلویزیونی و رادیویی و مراکز ارتباطات، رک های ایستاده کاربرد چشمگیری دارند.
  • و…

با توجه به این کاربرد ها، رک ایستاده 42 یونیت یک ابزار حیاتی برای سازماندهی و مدیریت تجهیزات الکترونیکی و شبکه است.

 

کاربرد رک ایستاده 42 یونیت

سخن پایانی

رک ایستاده 42 یونیت، یک محصول بی عیب و توانمند است. با استفاده از آن نصب و مدیریت تجهیزات شبکه آسان خواهد شد. از انواع آن در سراسر محیط داخلی شبکه به خصوص دیتاسنتر بهره بگیرید.

مجموعه آماد سیستم یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ ایران است. با مراجعه به وب سایت فروش آن، مستقیما محصول منتخب خود را از تولید کننده بخرید.

 

 

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574