خرید ، قیمت و تولید رک دیواری در سیستان و بلوچستان

خانه    بلاگ      خرید ، قیمت و تولید رک دیواری در سیستان و بلوچستان
رک دیواری در سیستان و بلوچستان

در سال‌های اخیر و با گسترش تکنولوژی و نیاز افراد ، به ویژه شرکت‌ها و سازمان‌ها ، به حفظ اطلاعات و شبکه ، نیاز به تجهیزات شبکه به یک نیاز اساسی تبدیل شده است .

شاید به هنگام مراجعه به یک شرکت یا سازمانی ، جعبه‌های فلزی و یا شیشه‌ای را دیده باشید که درون ان‌ها با تجهیزاتی پر شده است ، این جعبه‌های فلزی رک نام دارند و معمولا برای محافظت و جلوگیری از اسیب تجهیزات شبکه به کار می‌روند .

رک دیواری در سیستان و بلوچستان ، با توجه به گسترش نیاز ادارات به استفاده از رک ، در مرکز توجه سازمان‌ها و ادارات قرار گرفته است .

جهت ارتباط با کارشتاسان فروش می توانید از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید

 

تولید رک دیواری در سیستان و بلوچستان

با توجه به اهمیت استفاده از رک دیواری در سیستان و بلوچستان ، بر آن شدیم تا مطلبی را در مورد نحوه تولید ، خرید و قیمت رک دیواری در این استان را برای شما اماده کنیم . با ما همراه باشید .

در مواقعی که تعداد زیادی تجهیزات شبکه در کار باشد ، در هنگامی که نیاز به تعمیر ، تغییر و جابه‌جایی این تجهیزات باشد ، خطر اسیب دیدن ان‌ها زیاد شده و چالش زا می‌شود .

در چنین مواقعی ، محفظه‌ای به نام رک به کمک تجهیزات شبکه می‌رسد . که در هنگام نیاز به تعمیر ، به راحتی بتوان به بخش‌های مورد نظر از تجهیزات دسترسی پیدا کرد .

رک‌های دیواری ، بر روی دیوار و یا سقف تعبیه می‌شود و در ابعاد و سایزهای متفا‌وتی موجود هستند .

خرید ، قیمت و تولید رک دیواری در سیستان و بلوچستان-وب سایت آماد سیستم

خرید رک دیواری در سیستان و بلوچستان

خرید رک دیواری در سیستان و بلوچستان ، که براساس استانداردهای جهانی طراحی و ساخته می‌شود ، جزو نیازهای اساسی شرکت‌ها و سازمان‌هاست .

به یاد داشته باشید که در هنگام خرید رک باید به ابعاد ان توجه کنید . ابعاد رک دیواری را کمی بزرگتر در نظر بگیرید تا اگر در حجم تجهیزات شبکه افزایش و تغییری صورت بگیرد ، رک جای کافی را برای تجهیزات جدید ، داشته باشد .

برای خرید رک دیواری به سایر اپشن‌های رک از جمله برند رک ، استانداردهای ساخت ان و ابعاد دقت کافی را مبذول کنید .

از دیگر عواملی که در خرید رک‌ دیواری به ان باید دقت شود ، ظرفیت رک دیواری است . رک‌های دیواری معمولا تا وزن ۶۰ کیلوگرم را تحمل می‌کنند ، بنابراین این نکته را به یاد داشته باشید که رک دیواری با ظرفیت مناسب کار خود خرید کنید .

ظرفیت‌ رک‌های دیواری اگر متناسب با تجهیزات به کار رفته درون ان‌ها نباشد ، ممکن است رک دیواری سنگین شود و خطر سقوط پیش اید .

 

قیمت رک دیواری در سیستان و بلوچستان

عوامل زیادی بر روی قیمت خرید رک دیواری در سیستان و بلوچستان موثر هستند . نوسان بی سابقه ارز و به ویژه دلار ، از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین پارامترها بر قیمت تولید و خرید رک است .

متریال به کار رفته در ساخت رک‌های دیواری ، ابعاد و سایز رک دیواری نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت خرید رک دیواری هستند که هنگام خرید باید به ان‌ها دقت کرد .

داشتن برند عامل دیگری بر افزایش قیمت رک دیواری است . بنابراین رک‌های بی‌نام و فیک ، از قیمت و ارزش بسیار کم‌تری برخوردار هستند ، ضمن اینکه کیفیت و کارایی لازم را نیز ، ندارند .

 

تولید رک دیواری در زاهدان

با توجه به اینکه ، زاهدان شهری نوبنیاد بوده و به علت مرکزیت استان سیستان و بلوچستان ، طبیعتا باید دارای ساختارهای مرکزی و خدماتی باشد . به همین جهت ادارات و سازمان‌ها به رک دیواری در سیستان و بلوچستان نیاز اساسی پیدا می‌کنند .

در تولید رک‌های دیواری از مواد مستحکم فلزی ، فولادی که دارای درب‌های شیشه‌ای هستند ، استفاده می‌شود . درب‌های رک‌های دیواری گاهی با زوار فلزی و گاهی با فریم فلزی ساخته می‌شوند .

در تولید رک‌های دیواری ، از قطعه‌ای به نام فن ( که برای خنک کردن محیط و تجهیزات درون رک کاربرد دارد ) ، استفاده می‌شود .

همچنین ، در تولید و ساخت رک‌های دیواری ، امکان نصب دو فن و چند راهی برق وجود دارد ( چند راهی برق به کار برده شده در رک دیواری معمولا دارای دو الی هشت پورت است ) .

 

 

خرید رک دیواری در زاهدان

در تولید رک دیواری متریال متنوعی به کار رفته بنابراین رک‌ها در کیفیت‌های متفاوتی در بازار موجود هستند . همچنین ، رک‌های دیواری در سایزهای مختلفی نیز در بازار تولید و عرضه می‌شوند . از معمول‌ترین سایزهای رک دیواری ، می‌توان به رک ۳ الی ۱۲ یونیت اشاره کرد .

لازم به ذکر است که هر یونیت ۵/۴ سانتی متر است . به طور کلی یکی از پارامترهایی که در خرید رک دیواری در سیستان و بلوچستان باید به ان دقت کرد ، سایز و ابعاد رک دیواری است ، ضمن ان‌ که باید کیفیت مواد مصرفی در تولید رک دیواری را نیز مد نظر قرار داد .

هرچه کیفیت مواد مورد استفاده در ساخت رک دیواری بیشتر و بهتر باشد ، طول عمر رک دیواری ، در مقابل عوامل اسیب زا نیز بیشتر بوده و برای مدت زیادی از تجهیزات شبکه شما محافظت خواهد کرد .

خرید ، قیمت و تولید رک دیواری در سیستان و بلوچستان-وب سایت آماد سیستم

قیمت رک دیواری در زاهدان

در همین ابتدا این نکته را یاداوری کنیم که خرید رک‌عای دیواری به منظور نگهداری از تجهیزات شبکه ، با هر قیمتی کار بسیار عقلایی و اقتصادی است ، چرا که از تجهیزات گرانقیمتی محافظت می‌کند .

در تعیین قیمت رک دیواری در سیستان و بلوچستان ، چند ویژگی داشتن رک‌ها بسیار موثر است . برای مثال ، رک‌های دیواری در دو مدل single section rack ( رک‌های تک بخشی با یک درب ) و double section rack ( رک‌هایی با یک درب در جلو و دربی پشتی برای تجهیزات با ماژول پشتی) تولید می‌شوند .

طبیعتا قیمت رک‌های دیواری دو بخشی بالاتر از قیمت رک‌های تک بخشی است اما در عین حال از فضای بیشتری برای نگهداری تجهیزات بیشتری نیز ، برخوردار هستند .

 

تولید رک دیواری در چابهار

چابهار تنها بندر اقیانوسی کشور است که به اقیانوس هند راه دارد . از انجاییکه چابهار ، پیشرفته‌ترین بندر اقیانوسی ایران است ، این بندر نیازمند این است که در زمینه حفظ و نگهداری اطلاعات در حجم بسیار وسیعی ، زیرساخت‌های مهمی را دارا باشد .

یکی از این زیرساخت‌ها رک دیواری برای حفظ و‌نگهداذی تجهیزات شبکه در بندر چابهار است . رک دیواری در سیستان و بلوچستان در دو مدل Indoor یا داخلی و outdoor یا خارجی تولید می‌شود .

رک‌های داخلی از مواد معمولی ساخته و تولید می‌شوند اما رک‌های دیواری خارجی ، از مواد اولیه‌ای با مقاومت بالا ساخته می‌شوند . فرض کنید در سازمانی ، نیاز باشد رک‌های دیواری و تجهیزات درون ان در محیطی باز و فضایی خارج از ساختمان نصب شوند .

در این صورت رک‌های دیواری خارجی باید از مواد و متریال بسیار کیفیت تولید شوند تا در برابر عوامل محیطی مانند نور افتاب ، باران ، خاک و غیره ایمن باشند .

 

خرید رک دیواری در چابهار

برای خرید رک دیواری در سیستان و بلوچستان به چند ویژگی ان‌ها دقت کنید تا بتوانید رک‌های دیواری با طول عمر زیاد ، متناسب با حجم کار و نیاز خود خریداری کنید .

جنس بدنه رک‌های دیواری ، به خصوص رک‌های دیواری خارجی ، باید از مقاومت کافی برخوردار باشد . چرا که به دلیل قرار گرفتن در شرایط نامساعد جوی مانند نور خورشید ، باران و حتی پرتاب سنگ و اشیای سنگین ، اسیب جدی ببینند .

از عوامل دیگری که در خرید رک دیواری ، باید به ان دقت شود ، استانداردهای ساخت رک دیواری است . برای مثال رک‌های دیواری باید بتوانند در مقابل نویزهای حاصل از کابل برق مقاومت کافی داشته باشند .

فاکتور دیگری که باید در خرید رک دیواری در این استان به ان توجه کنید ، اپشن‌های امنیتی رک‌های دیواری است . در هنگام خرید این نکته بسیار حایز اهمیت است که ایا رک دیواری مد نظر دارای ابزاری برای حفظ امنیت تجهیزات شبکه است یا خیر ؟

برخی رک‌های دیواری دارای تجهیزات امنیتی مانند قفل نیز هستند . قفل‌های نصب شده بر روی این مدل رک‌ها ، چند نوع هستند . قفل دیجیتال ، قفل رمزدار ، قفل سوییچی ، قفل ریتال و قفل کارتی از انواع قفل‌های متنوعی هستند که در بازار یافت می‌شود .

نکته بسیار مهم در خرید رک دیواری و قفل ان این است که بسته به سطح امنیتی مورد نیاز ، قفل‌های ضعیف رک دیواری را می‌توان جا به جا و تعویض کرد تا سطح امنیتی رک دیواری افزایش یابد .

 

 

قیمت رک دیواری در چابهار

همانگونه که قبلا ذکر کردیم ، چابهار از بنادر بسیار مهم و‌استراتژیک کشور است ، به همین دلیل نگهداری و حفظ اطلاعات این بندر بسیار مهم و از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است .

شاید یکی از دلایل اهمیت زیاد رک دیواری در سیستان و بلوچستان نیز همین نکته باشد ، در بندر چابهار تا حد امکان ، از رک‌های دیواری با امنیت بالا استفاده می‌شود و حتی این رک‌ها در بالاترین و غیرقابل دسترس‌ترین نقطه از سقف نصب می‌شوند .

اما نکته دیگری که در حفظ و نگهداری از رک‌های دیواری در چابهار رعایت می‌شود ، خرید رک‌های دیواری با امنیت بسیار بالا است .

در قیمت خرید این نوع رک‌های دیواری ، میزان امنیت رک‌ها عامل بسیار تعیین کننده‌ای است . برای مثال رک‌های دیواری که در هنگام تولید ان‌ها از ابزارهای امنیتی استفاده شده است از قیمت بالاتری برخوردار هستند .

رک‌های دیواری با قفل‌هایی که با اثر انگشت باز می‌شوند یا رک‌های دیواری که درون ان‌ها دوربین نصب شده است در بازار با رنج قیمتی متفاوتی موجود هستند .

 

کلام پایانی

در دهه‌های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی ، سازمان‌ها و ادارات با چالش جدیدی روبرو شدند ، حفظ و نگهداری تجهیزات شبکه که به یک نیاز مبرم تبدیل شد .

رک دیواری در سیستان و بلوچستان ، گزینه بسیار مناسبی برای این نیاز ادارات و سازمان‌ها بوده است . رک دیواری محفظه‌ای است که معمولا ازجنس فلز ساخته می‌شود .

درب‌های رک دیواری نیز به طور معمول از شیشه ساخته می‌شود تا بتوان به درون ان اشراف داشت .

امروزه و با گسترش استفاده از رک‌های دیواری ، بازار این ابزار کاربردی ، نیز بیشتر شده و رک‌های متنوع و گوناگونی در بازار یافت می‌شود .

به همین جهت و به جهت حفظ اصولی تجهیزات شبکه ، مهم است تا رک‌های دیواری استاندارد و با کیفیت خریداری شود تا ضمن صرفه جویی در هزینه‌های تعمیر و نگهداری رک‌ها ، رک‌های دیواری با طول عمر بیشتری نیز خریداری کرد .

آماد سیستم با داشتن سابقه‌ای شگرف در تولید انواع رک‌های دیواری ، این افتخار را دارد که با کیفیت‌ترین رک‌ها را نیز در میان سایر برندها دارا است .

اماد سیستم ضمن استفاده از تکنولوژی‌های به روز و مدرن در ساخت تجهیزات پسیو ، همواره به دنبال گسترش فعالیت‌های پژوهشی برای به روز رسانی خود در زمینه تولید انواع رک‌ها است .

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574