خرید ، قیمت ، تولید رک دیواری در هرمزگان 

خانه    بلاگ      خرید ، قیمت ، تولید رک دیواری در هرمزگان 
رک دیواری در هرمزگان

رک دیواری در هرمزگان محفظه‌ای سیاه‌رنگ است که تجهیزات شبکه مانند روتر ، سرور و سویچ درون آن نگهداری می‌شود . از فواید این رک‌ها سروسامان دادن و نظم بخشیدن به تجهیزات شبکه است که برای جلوگیری از سردرگمی تکنسین‌ها بسیار ابزاری کاربردی بوده و نقش بسزایی در پیکربندی و انسجام تجهیزات عظیم شرکت‌ها و سازمان‌هایی با اطلاعات زیاد دارند .

با استفاده از رک‌ها می‌توان بستری مناسب با تهویه کافی برای حفظ و نگهداری تجهیزات فراهم کرد تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کرد و از اطلاعات خود به بهترین شکل محافظت کرد .

جهت ارتباط با کارشتاسان فروش می توانید از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید

 

تولید رک دیواری در هرمزگان

عرض هر رک دیواری در هرمزگان را معمولا به طور استاندارد ۱۹ اینچ در نظر می‌گیرند و اصطلاحا رکمونت نامیده می‌شود .از دیگر فاکتورهایی که در انتخاب رک باید در نظر گرفت عمق رک‌هاست . رک‌هایی با عمق ۳۵ و ۶۰ سانتی‌متر رک‌های دیواری هستند .سایر رک‌ها ممکن است عمق ۸۰ و یا ۱۰۰ سانتی‌متری نیز داشته باشند که بسته به تجهیزات مورد نظر می‌توان این رک‌ها را بکار برد .

 

قیمت رک دیواری در هرمزگان

با افزایش نیاز به حفظ و نگهداری اطلاعات و جلوگیری از حذف آنها و در نتیجه نیاز به داشتن شبکه ، روز‌به‌روز بر اهمیت رک دیواری در هرمزگان افزوده می‌شود .از این رو تولید رک‌های دیواری در این استان با دقت و نظارت بیشتری انجام می‌شود . یکی از فاکتورهایی که در تولید رک دیواری در هرمزگان مد نظر گرفته می‌شود متریال است تا کیفیت تولید این رک‌های دیواری بیشتر و بهتر شود .

 

خرید رک دیواری در هرمزگان

برای خرید رک دیواری در هرمزگان با توجه به تنوع در تولید و طرح گزینه‌های بسیار زیادی برای انتخاب وجود دارند در نتیجه بسته به نوع نیاز می‌توان رک دیواری را با عمق ، ارتفاع و سایز مورد نیاز خریداری کرد .امروزه شرکت‌ها با حجم اطلاعات بالا نیاز به رک‌های دیواری با تهویه و ظرفیت مناسب می‌باشند تا این رک‌ها بتوانند نقش خود را در حفظ و نگهداری اطلاعات آن‌ها به شکل ویژه‌ای ایفا کنند .

 

تولید رک دیواری در قشم

در تولید رک دیواری در هرمزگان تمرکز بر روی کیفیت و تنوع در طرح گذاشته شده است . از جمله متعلقاتی که به همراه هر رک تولید می‌شود درب رک ، فن رک ، بلانک پنل و ریل رک ، سینی رک ، لایت پنل ، پاور ماژول ، ال سی دی پنل و کیبل گاید یا راهنمای کابل می‌توان نام برد .آماد سیستم رک‌های دیواری را در حجم انبوه و بابهترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد به حدی که قابل رقابت با برندهای خارجی می‌باشد .

 

قیمت رک دیواری در قشم

قیمت رک دیواری در هرمزگان به عوامل زیادی وابسته است . یکی از این عوامل تجهیزات جانبی رک‌ها می‌باشد . مشخصات فنی رک و همچنین نوع رک دیواری بر روی قیمت این محصول تاثیر می‌گذارند . به عنوان مثال لایت یونیت لامپی است که درون رک نصب می‌شود که زمانی که رک باز می‌شود بتوان محیط و تجهیزات درون آن را به راحتی و در روشنایی دید .

 

خرید رک دیواری در قشم

برای خرید رک دیواری در هرمزگان باید به نوع شبکه و‌تجهیزات آن دقت کرد . برای این منظور باید به فضای مورد نیاز برای نصب رک ، ایمنی و ظرفیت تجهیزات توجه کرد .

فاکتورهایی مثل برند ، جنس رک و متریال به کار برده شده در ساخت آن و جنس رک در قیمت آن تاثیر دارند .حذف واسطه از مزایای دیگری است که برای خرید رک دیواری از آماد سیستم می‌توان به حساب آورد . آماد سیستم با حذف واسطه‌ها قیمت‌های معقول و اقتصادی را نسبت به سایر بازارها دارا می‌باشد .

 

تولید رک دیواری در بندرعباس

از آنجاییکه سرورها به هنگام کار دمای زیادی را تولید می‌کنند به سیستم خنک کننده و تهویه‌های بسیار قوی نیاز می‌شود . در تولید این محصول به این نکته توجه شده است . سیستم‌های خنک کننده و تهویه بسیار قدرتمند در ساخت رک‌های دیواری به کار رفته است .

از دیگر مزایای استفاده از رک‌های دیواری افزایش فضا است . وقتی که از رک دیواری برای سامان‌دهی تجهیزات شبکه استفاده می‌شود فضا بیشتری بدست می‌آید . به عبارتی دیگر در مصرف فضا به شدت صرفه‌جویی می‌شود .

 

قیمت رک دیواری در بندرعباس

از نظر بسیاری هزینه برای خرید رک دیواری مقرون به‌صرفه نیست اما وقتی که پای حافظت از تجهیزات شبکه در مقابل‌ آسیب‌های متفاوت مانند آتش‌سوزی ، درجه حرارت بالا و سایر آسیب‌های فیزیکی به میان بیاید این هزینه کاملا به صرفه و حتی اقتصادی‌تر به نظر می‌رسد .از این جهت قیمت رک دیواری در هرمزگان نیز با تمام امکانات و تجهیزات جانبی آن کاملا منصفانه و اقتصادی است .

 

خرید رک دیواری در بندرعباس

یکی از نکاتی که برای خرید رک دیواری در هرمزگان باید رعایت کرد این است که ممکن است در آینده نیاز باشد تجهیزات بیشتری را به رک دیواری اضافه کنید . پس رکی را انتخاب کنید که دارای فضای کافی باشد . امنیت رک‌ را نیز مد نظر بگیرید به عنوان مثال برای امنیت بعضی رک‌های دیواری امروزی کارت هوشمند یا کنترل دسترسی مشترک تعبیه شده است . از خرید رک با بدنه مناسب و مستحکم مطمین شوید چرا که اگر بدنه رک ضعیف باشد ممکن است به مرور و با گذشت زمان در صورت تحمل وزن بیشتر خمیده شود .

 

کلام آخر

با گسترش و پیشرفت علم و نیاز به حفظ اطلاعات در قالی شبکه بشر با نیاز مهمی روبرو می‌شود و آن حفظ و مراقبت از تجهیزات شبکه است .بدین منظور برای مراقبت از این تجهیزات نیاز به رک بشدت ملموس می‌شود . رک دیواری در هرمزگان محفظه‌ای از جنس فلزی و معمولا دارای درب است که غالبا با تجهیزات جانبی همراه است .

خرید رک دیواری نه تنها هزینه به شمار نمی‌رود بلکه می‌تواند نوعی حفظ سرمایه نیز به حساب آید .به علا‌وه با نگهداری تجهیزات درون رک می‌توان به طول عمر آن‌ها اضافه کرد ، تعمیر و دسترسی به آن‌ها آسان‌تر و راحت‌تر است . آماده سیستم با تکیه بر دانش به روز و علم متخصصان خود توانسته است بهترین ، متنوع‌ترین و با کیفیت‌ترین رک‌ها را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد .

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574