خرید آنلاین و لیست قیمت انواع رک ایستاده

خانه    بلاگ      خرید آنلاین و لیست قیمت انواع رک ایستاده
خرید آنلاین و لیست قیمت انواع رک ایستاده

خرید آنلاین و لیست قیمت انواع رک ایستاده موضوعی است که در این گفتار قصد صحبت در مورد آن را داریم. این محصول توسط تولید کنندگان مختلف و در انواع متفاوتی عرضه می‌شود که هر دو در قیمت‌گذاری آن موثر هستند. برای خرید آنلاین این محصول ابتدا باید لیستی از قیمت‌ها داشت و با بررسی آن‌ها اقدام به خرید کرد.

جهت ارتباط با کارشتاسان فروش می توانید از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید

در ادامه نکاتی که به خرید آنلاین انواع رک ایستاده کمک می‌کنند را توضیح خواهیم داد و در مورد لیست قیمت انواع این محصول و عوامل موثر در آن هم صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

عوامل موثر در قیمت انواع رک ایستاده

قبل از صحبت در مورد عوامل موثر در قیمت انواع رک ایستاده بهتر است با تفاوت این نوع رک با دیگر رک‌ها آشنا شوید. رک‌های ایستاده یکی از محصولاتی هستند که در دیتاسنترها استفاده می‌شوند و به نگهداری از تجهیزات شبکه کمک می‌کنند.

رک‌های ایستاده بزرگ‌ترین نوع رک هستند که معمولا در مراکزی که تعداد زیادی تجهیزات شبکه دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع رک‌ها مقاومت بالایی دارند و گنجایش تجهیزاتی که در آن‌ها قابل نگهداری است بیشتر از دیگر انواع رک‌ها مانند رک دیواری است. رک‌های ایستاده با قیمت‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. در ادامه توضیح شرایط خرید آنلاین و لیست قیمت انواع رک ایستاده به بررسی عوامل موثر بر قیمت این محصول می‌پردازیم.

سایز

اولین مورد موثر در خرید آنلاین و لیست قیمت انواع رک ایستاده تولید رک‌های ایستاده و قدی در سایزهای مختلف انجام می‌شود. این نوع رک حداقل ارتفاع 14 یونیتی و حداکثر ارتفاع 47 یونیتی دارد که با افزایش ارتفاع قیمت آن هم بیشتر می‌شود.

عمق رک ایستاده

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت رک‌های ایستاده، عمق آن‌ها است. عمق رک‌های ایستاده معولا 60- 80- 100 و 110 سانتی متری است. رک‌های کم عمق‌تر قیمت پایین‌تری دارند و با بیشتر شدن عمق رک، قیمت آن هم افزایش پیدا می‌کند.

سیستم گردش هوا

یکی دیگر از فاکتورهای موثر در خرید آنلاین و لیست قیمت انواع رک ایستاده نوع سیستم گردش هوا در رک است. یکی از ویژگی های رک های ایستاده امکان قرار دادن تعداد بالای تجهیزات در آن است. طبیعتا برای حفظ سلامت و کارایی این تجهیزات از هر نوعی که باشند، نیاز است که هوا در اطراف و داخل رک جریان داشته باشد.

تعداد درب در قیمت انواع رک ایستاده

از دیگر فاکتورهای موثر در خرید آنلاین و لیست قیمت انواع رک ایستاده می‌توان به تعداد درب‌های این محصول اشاره کرد. گنجایش بالای رک ایستاده و تعداد بالای تجهیزاتی که در آن‌ها قرار می‌گیرد باعث می‌شود که دسترسی به محتویات داخل رک سخت شود. برای ساده‌تر کردن این فرآیند و دسترسی راحت‌تر به محتویات داخل رک جهت استفاده یا جابجایی، رک ایستاده معمولا از 2 یا 4 طرف باز می‌شود که نوع 4 دربی قیمت بیشتری دارد.

ضخامت بدنه

ضخامت بدنه و ضخامت ورق فلزی که رک از آن ساخته شده یکی دیگر از فاکتورهایی است که در قیمت این محصول تاثیرگذار است. فلز و متریال اولیه ساخت رک‌های ایستاده معمولا از 0.8 میلیمتر ضخامت دارد و نهایت ضخامت آن به 2 میلیمتر می‌رسد. افزایش ضخامت ورق فلزی و ضخیم‌تر شدن بدنه و درب‌ها در افزایش قیمت این محصول تاثیرگذار است.

وزن رک در قیمت انواع رک ایستاده

همان‌طور که گفته شد ضخامت فلز به کار رفته در تولید رک در ضخامت محصول تاثیرگذار است. این موضوع علاوه بر ضخامت محصول در وزن رک هم موثر است و مقاومت آن را افزایش می‌دهد. رک‌هایی با وزن بیشتر قیمت بالاتری هم دارند.

نوع درب

از دیگر عوام موثر در خرید آنلاین و لیست قیمت انواع رک ایستاده، نوع دربی است که برای طراحی و ایمنی این محصول به کار می‌رود. درب رک ایستاده معمولا از شیشه یا توری است. رک‌هایی با تعداد یونیت یا سایز پایین‌تر عموما با درب شیشه‌ای و رک‌هایی با تعداد یونیت بالاتر با درب فلزی ساخته و طراحی می‌شوند. معمولا قیمت رک‌هایی که درب توری فلزی دارند از رک‌هایی که درب شیشه‌ای دارند به دلیل کارایی و مقاومت و ایمنی بیشتری که ایجاد می‌کنند، بالاتر است.

نکاتی برای خرید آنلاین رک ایستاده

در میان محصولات مختلفی که برای مراقبت از تجهیزات شبکه در دیتاسنترها یا مراکز کار و نگهداری از محصولات کامپیوتری استفاده می‌شوند، رک‌ها یکی از پرکاربردترین‌ها هستند و در میان انواع رک‌ها، رک ایستاده از نظر مقاومت و کارایی جز اولین انتخاب‌ها است. به همین دلیل آشنایی با شرایط خرید آنلاین و لیست قیمت انواع رک ایستاده یکی از موضوعات مهمی است که خریداران این محصول باید از آن مطلع باشند.

در بخش قبل چند مورد از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت رک‌های ایستاده را بررسی کردیم اما برای تجربه خریدی مطمئن و راحت، علاوه بر توجه به عوامل موثر بر قیمت نیاز است که با شرایط و نکات مهم در خرید هم آشنا بود. به خصوص خرید آنلاین این وسیله نیاز به دقت بیشتری دارد و از مهم‌ترین نکاتی که به آن کمک می‌کنند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آشنایی با محصول قبل از خرید: اولین نکته‌ای که برای خرید مطمئن رک ایستاده به صورت آنلاین باید به آن توجه داشت، آشنایی با محصول قبل از خرید است. کمی اطلاعات در مورد محصول مورد نظر خود کسب کنید تا انتخاب از میان انواع مختلف رک ساده‌تر باشد.
  • مشخص کردن دقیق نیازها: در ابتدای مقاله خرید آنلاین و لیست قیمت انواع رک ایستاده گفته شد که رک‌های ایستاده در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و هر کدام از آن‌ها با هر اندازه‌ای مناسب کاربری خاصی هستند. بنابراین قبل از اقدام به خرید آنلاین این محصول باید نیاز خود را مشخص کنید. حداکثر تعداد تجهیزات، فضایی که برای قرار دادن رک در اختیار دارید و… در انتخاب اندازه رک تاثیرگذار هستند.
  • خرید از فروشگاهی معتبر: یکی از مهم‌ترین نکات در خرید رک ایستاده به صورت آنلاین، خرید از فروشگاهی معتبر و مطمئن است. فروشگاهی را انتخاب کنید که محصولات خود را با ضمانت عرضه کند. همچنین در انتخاب فروشگاه به داشتن درگاه پرداخت مطمئن دقت کنید.
  • ارتباط با پشتیبانی: در نهایت نکته‌ای که به خرید آنلاین این محصول و دیگر انواع رک کمک می‌کند، ارتباط با پشتیبانی سایت و گرفتن راهنمایی از آن‌ها است. به خصوص اگر با انواع رک ایستاده و شرایط خرید آن آشنایی ندارید این موضوع را جدی گرفته و قبل از اقدام به خرید، با پشتیبان سایتی که قصد خرید از آن را دارید ارتباط گرفته و تمام ابهامات خود در مورد خرید و شرایط ارسال را با راهنمایی پشتیبان برطرف کنید.

سخن پایانی

آشنایی با شرایط خرید آنلاین و لیست قیمت انواع رک ایستاده، اولین قدم برای خرید این محصول کاربردی است. با توجه به اینکه رک‌ ایستاده توسط تولیدکنندگان مختلفی تولید و در بازار عرضه می‌شود، بهتر است قبل از اقدام به خرید این محصول لیستی از چند تولید کننده را بررسی کرده و سپس اقدام به خرید کنید تا خریدی مطئن تجربه کنید.

البته راه ساده‌تری برای انجام این کار و داشتن خریدی مطمئن هم وجود دارد و آن خرید از مراکز معتبر مانند آماد سیستم است. در مرکز ما علاوه بر اطمینان از به روز بودن شرایط خرید آنلاین و لیست قیمت انواع رک ایستاده می‌توانید از راهنمایی‌های مشاورین تخصصی، جهت خرید بهترین محصول با توجه به نیازهای خود هم استفاده کنید. با ما در تماس باشید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574