قیمت پیچ و مهره سینی کابل

خانه    بلاگ      قیمت پیچ و مهره سینی کابل
قیمت پیچ و مهره سینی کابل

آیا می دانید، پیچ و مهره سینی کابل چگونه تولید شده و از چه موادی ساخته می شود! پیچ و مهره از مفتول گالوانیزه ساخته شده و از مواد اوّلیه و آلیاژهایی بسیار باکیفیت تولید می گردد. از این تجهیزات به منظور افزایش استحکام و مقاومت در مکانِ اتصال بهره گیری می شود. به همین خاطر شماها معمولاً از ما درباره قیمت پیچ و مهره سینی کابل می پرسید. ولی برای پاسخِ به این سؤال شما ما تمایل به بررسی جوانبی گوناگون را داریم.

پس بهتر است، با ما همراه شده و پاسخِ تمامی سؤالات خود به دَست آورید. ولی در صورتِ وجودِ پرسش هایی بیشتر شما می توانید، با کارشناسان ما تماس برقرار نموده و جوابشان را به دَست آورید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

چگونه پیچ و مهره سینی کابل را انتخاب بنمایید!

دوستانِ عزیز ما پیش از پرداختنِ به قیمت پیچ و مهره سینی کابل با شما در ارتباط با نحوه انتخاب آن صحبت خواهیم نمود. برای انتخابی هرچه بهتر پیچ و مهره ها باید موقعیت نصب و مکانِ بهره گیری سینی ارزیابی بشود. در نهایت نوعِ پیچ را بنا بَر ابعاد انتخاب بنمایید.

  • پیچ و مهره سینی کابلی که در نمره چهار است.
  • پیچ و مهره سینی کابلی که در نمره شش است.
  • پیچ و مهره سینی کابلی که در نمره هشت است.
  • پیچ و مهره سینی کابلی که در نمره ده می باشد.

انواعِ سینی کابل سقفی به واسطه ی ساپورت آویز از طریق رول بولت انکربولت به قسمت سقف نصب خواهد شد. حال با توجه به وزن کابل ها می توان در حد فاصل گوناگون از هم ساپورت سقفی را به مرحله نصب رسانید.

به دور از قیمت پیچ و مهره سینی کابل اغلب در ساپورت سقفی از سی عدد چنل گالوانیزه گرم با عرضی بالغ بَر 41*41  میلی متر و ضخامتی برابر با دو میلی متر بهره گیری می ‌شود. حال با عرضی بنا بَر سینی بُریده می شود و به واسطه ی دو راد تماماً گالوانیزه از قسمت سقف آویخته می شود. همچنین شما می توانید، از پایه ساپورت دیواری تحت عنوان ساپورت کمکی هم استفاده کنید.

چگونه پیچ و مهره سینی کابل را انتخاب بنمایید!

مهم ترین مواردی که باید در انتخاب پیچ و مهره سینی کابل در نظر بگیرید!

ما در این قسمت مازاد بَر بررسی قیمت پیچ و مهره سینی کابل به شما خواهیم گفت؛ در انتخاب آنها بایست به چه مواردی توجه داشته باشید؛

  • نوع پیچ ها
  • وزن سینی کابل ها
  • گونه ساپورت آویز یا سقفی
  • ضخامت ورق پیچ و مهره‌ ها
  • ارتفاع سینی کابل ها به میلی‌متر یا سانتی‌متر
  • در نهایت عرض سینی کابل ها به میلی‌متر یا سانتی‌متر

البته که برای اتصال سینی کابل به یکدیگر و سینی کشی کابل های برق بایست اتصالات گوناگون وجود داشته باشد. ما علاوه بَر قیمت پیچ و مهره سینی کابل در قسمت زیر به بعضی از آنها و معرفی‌شان خواهیم پرداخت. علاوه بَر تمامی موارد نام برده شده برای نصبِ سینی کابل از ساپورت دیواری نیز آویز سقفی بهره گیری می شود. به هنگام وجودِ چنین تجهیزاتی شما می توانید، سینی کابل را به سقف و یا دیوار متصل بنمایید.

ولی توجه داشته باشید، که اصلی ترین رابط های سینی کابل همان پیچ و مهره سینی است. این قطعات در کنار یکدیگر می توانند، سینی ها و اتصالات را در جای خود به صورت مستحکم نگاه دارد. البته بسیاری از شما ها به قیمت پیچ و مهره سینی کابل نیز توجه می نمایید، که این مسئله تحت تأثیر عواملی مختلف است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

چرا از پیچ و مهره سینی کابل استفاده می شود؟

همانطور که تا به این قسمتِ از مطلبِ خود گفتیم، پیچ و مهره سینی کابل یکی از مهم ترین اتصالات به جهتِ نصب و راه انداختنِ انواعی از سینی هاست. قطعاً شما هم می دانید، سینی ها در اندازه هایی مشخص طراحی و ساخته می شود. حال برای ادامه مسیر بایست در فاصله زمانی طولانی مدّت به همدیگر وصل گردند. به این هنگام است، که شما با استفاده از رابط ها نیز پیچ و مهره سینی کابل می توانید، فرآیند اتصال را کامل کنید. همچنين شما می توانید، با استفاده از این پیچ و مهره ها دیگر اتصالات چون؛ انواعِ زانویی و سه راهی سینی را به همدیگر اتصال بدهید.

به دور از قیمت پیچ و مهره سینی کابل برای انجام چنین کارهایی در ابتدا سینی ها و اتصالات‌شان به علت بهره مندی از لبه هایی شیاردار برروی همدیگر جای می گیرند. در نهایت به کمک پیچ و مهره سینی کابل اتصالات کامل شده و مستحکم تر از قبل در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

چرا از پیچ و مهره سینی کابل استفاده می شود؟

اتصالات جوشی بهتر است یا پیچ و مهره سینی کابل!

شبکه مشتمل بَر سینی ها از متصل گردیدنِ قطعات و لوازم جدای از هم ایجاد می گردند. حال امکان دارد، در آینده ای نه چندان دور نیاز به تغییراتی در مسیر سینی ها وجود داشته باشد. پس می توان به چنین نتیجه ای رسید، که امکانِ استفاده از اتصالات جوشی و بسیار محکم در این قبیل از پروژه مهیا نخواهد بود.

در کنار قیمت پیچ و مهره سینی کابل که بسیار هم مناسب است، شما باوجود آنها امکانِ جدای نمودنِ قطعات از هم را خواهید داشت. از سویی دیگر به هر هنگام که نیازِ به وجودِ سینی جدید حس شد، با وجودِ پیچ و مهره ها این مسئله امکان خواهد داشت. با وجودِ آنهاست که می توان در کوتاه ترین زمان ممکن تغییراتی چَشم گیر در شبکه رَقم زد.

درباره شکل ساختاری پیچ و مهره ها بیشتر بدانید!

بیایید، شکل ساختاری این اتصالات را برای شما توصیف کنیم. آنها از یک مقتول تمام رزوه شکل می گیرند! به قسمتِ انتهایی رزوه پیچ نگاهی بی اندازید. این نقطه محلی است، که واشر و مهره شش گوش به چَشم می خورد. اغلب قسمتِ کلگی آن از شیارهایی متقاطع شکل می گیرد. اینچنین شما می توانید، به راحتی پیچ ها را محکم کنید.

اگر که شما پیچ و مهره سینی کابل را با سطحِ کیفیت بالا تهیه کنید و چندان به قیمت پیچ و مهره سینی کابل توجه کنید، بَر اثر پیچش و ورودِ فشار بدان به هیچ عنوان دچار شکستگی یا خمیدگی نخواهد شد. رابط کاربری آنها بسیار راحت بوده و پیچاندن آنها بسیار روان پیش می رود. توجه داشته باشید، که پیچ ها بعد از سفت شدنِ‌شان حالتِ شُلی پیدا نمی کنند .

اینچنین سینی ها می توانند، در مقابل وزنِ بالای کابل ها از خود مقاومتی دو چندان نشان دهند. ما این اطمینان خاطر را به شما دوستانِ عزیز می دهیم. ما در ادامه بیشتر با شما در ارتباط با قیمت پیچ و مهره سینی کابل صحبت خواهیم کرد. پس همچنان ما را همراهی کنید.

آلیاژ گالوانیزه در پیچ و مهره سینی کابل دارای چه مزیتی است؟

پیچ و مهره ها چون خودِ سینی ها از جنس و متریال بسیار باکیفیتی ساخته می شود. اغلب در محلِ اتصالات به خصوص نواحی که خودِ پیچ و مهره سینی است، فشاری بالا وارد می شود. پس اگر که اتصالات دارای جنس بی کیفیت باشند، قطعاً در اثر فشار وارده شُل در نهایت جدا می شوند. ولی به غیر از قیمت پیچ و مهره سینی کابل توجه داشته باشید؛

آنها از گالوانیزه یا ترکیبات آهنی خارق العاده ای ساخته می شوند. در نهایت مقاومت بسیار بالایی را در اختیار شما خواهد گذاشت. همچنین ما می توانیم، بیان داریم؛ پیچ و مهره ها به دلیل برخورداری از استحکام بالا در برابر عواملی چون اکسیداسیون هم مقاومت نشان می دهد. پس محال ممکن است، که شما در فضاهایی باز و مرطوب شاهد زنگ زدگی اتصالات باشید.

چگونه از پیچ و مهره استفاده می ‌شود؟

ما در قسمت زیر با شما در رابطه با قیمت پیچ و مهره سینی کابل صحبت خواهیم کرد. لذا به دور از قیمت چگونگی استفاده از آن را ‌شرح خواهیم داد. اگر که به قسمتِ بدنه سینی ها نگاهی اندازید، با برخی شیارها و پانچ ها با اندازه هایی یکسان رو به رو می شوید. هدف از وجودِ چنین شیارهایی وجود‌ِ تهویه ای مطبوع نیز پیش گیری از داغ شدنِ بیش از اندازه است.

ولی ‌شما می توانید، از شیار موجود در قسمتِ انتهایی سینی برای برقراری اتصال بهره مند شوید. تعداد پیچ هایی که شما باید در هر طرف استفاده کنید، اغلب با یکدیگر برابر است. آنچه که اهمیت شایانی دارد، برقراری اتصالات محکم و استوار است.

چگونه از پیچ و مهره استفاده می ‌شود؟

خرید و قیمت پیچ و مهره سینی کابل

اغلب شماها که در راستای خرید پیچ و مهره اقدام نموده اید، در ارتباط با قیمت آن می پرسید. قیمت پیچ و مهره سینی کابل به چه عواملی بستگی دارد! شما در هنگام خرید این پیچ و مهره ها بایست در نظر بگیرید، که قیمت تحت تأثیر عواملی متنوع است. همانند؛ جنس پیچ و مهره ها یا کیفیت آنها و برند سازنده! البته اندازه اتصالات هم برروی قیمت تأثیری شگرف دارد.

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طولِ این نوشتار از خود به بررسی قیمت پیچ و مهره سینی کابل و همچنین جوانبِ گوناگون آن پرداختیم. همانطور که خواندید، این نوعِ از اتصالات و وجودشان ضروری است. نیز شما باید در راستای محکم نمودنِ سینی از آنها بهره مند شوید. ما گفتیم، که قیمت تحت تأثیر عواملی بسیار است و شما باید به نیاز و کیفیت اتصالات توجه کنید.

امیدواریم که اطلاعاتِ ارائه شده در طولِ این مطلبِ از خود در آماد سیستم برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. البته شما می توانید، در صورتِ وجودِ پرسش هایی بیشتر با ما تماس بگیرید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574