قیمت bms اتاق سرور

خانه    بلاگ      قیمت bms اتاق سرور
قیمت bms اتاق سرور

اتاق سرور یک محیط کاملاً بسته و سَر پوشیده است. این اتاق ها می توانند، یک کانون مرکزی را به جهتِ مدیریت شبکه خلق نمایند. شما باید برای این اتاق امکاناتی بسیار در نظر بگیرید! از جمله آنها اتصال و برق شبکه همراه نیز تهویه ی مناسب یا امنیت و… است. بیایید، قبل از صحبت در ارتباط با قیمت bms اتاق سرور یا یکدیگر در ارتباط با اهمیت و چرایی وجودش صحبت کنیم.

در واقع بی اِم اِس اتاق سرور یکی از پیش نیازها به جهتِ طراحی دیتاسنتر می باشد. کارآیی آن کنترل و مانیتورینگ یکپارچه اتاق سرور بوده و به گونه ای پی در پی شرایط محیطی این اتاق را ارزیابی می کند! این نیز باعث خواهد شد، این محیط در شرایطی کاملاً بهینه قرار گیرد. بگذریم! ما در ادامه ضمن تعریف هایی مختصر از چیستی و کاربرد این عضو با شما در ارتباط با قیمت آن صحبت خواهیم نمود.

پس با ما همراه بوده و پاسخِ سؤالات خود را به دَست آورید. البته شما می توانید، در صورتِ وجودِ پرسش هایی بیشتر با کارشناسان ما صحبت بنمایید.

مشاهده محصولات

Bms یا سیستم مدیریت هوشمند چیست؟

بهتر است، چنین بگوییم‌؛ سیستم مدیریت هوشمند یا همان بی اِم اِس یک سیستم کنترلی محسوب می گردد! این سیستم در راستای نظارت و کنترل خدماتی چون‌؛ مکانیکی، الکتریکی نیز الکترومکانیکی مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید، که چنین خدماتی می تواند، دربرگیرنده؛ تهویه مطبوع درون اتاق سرور، گرمایش، برق یا چراغ و… باشد.

به دور از قیمت bms اتاق سرور آن نیز دربرگیرنده یک نرم افزار، سروری با پايگاه داده همراه با حسگر هوشمند متصل به یک شبکه دارای اینترنت است. در واقع حسگر هوشمند در دور و اطراف ساختمان داده را گِرد هم آورده و به بی اِم اِس ارسال می کنند. آنها در جایی داخلِ یک پایگاه داده جمع خواهند شد. در این هنگام چنانچه که حسگر داده هایی را اطلاع بدهد، که خارج حیطه از پیش تعریف گردیده است، بی اِم اِس شروع به هشدار می نماید.

مثلاً تصور کنید، در اتاق سرور دما از حد مجاز افزایش می یابد، به این هنگام شما با پرداخت قیمت bms اتاق سرور از دمای بیش از حد مطلع می شوید. به گونه ای که آن زنگ هشدار خود را فعال می کند. ‌شما می توانید، سیستم مدیریت هوشمند را به حالت مستقل مورد استفاده قرار داده و یا با برنامه هایی دیگر ادغام بنمایید.

بی اِم اِس مدرن می تواند، حیطه هایی وسیع از خدمات مراکز داده را در چند عدد پلتفرم کنترل بنماید و به مدیرانِ عزیز یک حالتِ واحد و کلّی از عملیات تسهیلات را عرضه دارد. توجه داشته باشید، که اغلب اتفاقات درون اتاق سرور که امکانِ وقوعش وجود دارد، قابلِ پیش گیری است. تنها کافیست شما قیمت bms اتاق سرور را پرداخت کرده و آن را مورد استفاده قرار بدهید.

Bms یا سیستم مدیریت هوشمند چیست؟

کنترل اتاق سرور با bms چگونه امکان پذیر است؟

قطعاً شما هم می دانید، که اتاق سرور یکی از مهم ترین قسمت های یک سازمان محسوب می شود. این اتاق در راستای پردازش اطلاعات شما به وجود آمده و از آنها محافظت می نمایند. پس باید برروی این اطلاعات کنترل و نظارت کافی داشته و از آنها به خوبی مراقبت بنمایید. ما در قسمتِ فوقانی هم به این مسئله اشاره نمودیم، وجودِ سیستم بی اِم اِس به شما کمک می کند، تا به این هدف خود دَست یابید.

شما با پرداخت قیمت bms اتاق سرور می توانید، به خوبی برروی دما، رطوبت یا جریانِ برق و… نظارت کافی داشته باشید. چرا که آن نیز با بهره گیری از سنسورها و تجهیزاتی متنوع چنین اطلاعاتی را گردآوری و پردازش می نماید. بعد از آن دانستنی ها را برروی یک داشبورد مرکزی به مرحله نمایش می گذارد. اینگونه شما مدیران عزیز می توانید، برروی شرایط اتاق سرور نظارتی کامل داشته باشید.

دوستانِ عزیز نه فقط این! بلکه بی اِم اِس می تواند، برخی از اقدامات را در کنترل شرایط اتاق سرور انجام بدهد. برای مثال؛ به هنگام افزایش ناگهانی دما کولر اتاق را روشن و در راستای خُنک سازی تجهیزات تلاش می کند! پس شما با دادنِ قیمت bms اتاق سرور می توانید، از بروز بسیاری از اتفاقات پیش گیری نموده و از شرایط اتاق مطلع باشید.

استفاده از bms درون اتاق سرور دارای چه مزیت هایی است؟

  • بیشتر شدنِ امنیت حاکم در اتاق سرور.
  • بهبود قابلیت اطمینان و اعتماد درون اتاق سرور.
  • کاهش هزینه های مربوط به نگهداری و سرویس.
  • و در آخر بهبود عملکرد و بهره وری اتاق های سرور.

پس تنها کافیست شما قیمت bms اتاق سرور را پرداخت نموده و از مزیت های بیشمار آن درون اتاق سرور بهره مند شوید.

تهدیدهای حاکم در اتاق سرور که bms آنها را برطرف می کند!

  • دما
  • رطوبت بالا
  • ارتعاشات بسیار
  • نشتی و نفوذ آب

شما باید به منظور پیش گیری از وقوع چنین خطراتی تجهیزات مورد نیاز از جمله با پرداختِ قیمت bms اتاق سرور آن را به کار گیرید. چرا که به هنگام عدم وجودِ تجهیزات مورد نیاز، خطرات بسیاری تجهیزات شما را تهدید نموده و شاید که در آینده ای نه چندان دور نادم و پشیمان شوید.

تهدیدهای حاکم در اتاق سرور که bms آنها را برطرف می کند!

·         با bms دما را کنترل کنید!

افزایش دما می تواند، خطرآفرین ترین تهدید برای تجهیزات کامپیوتری تلقّی شود. اگر که دما افزایش یابد، قطعاً سرورها در معرض خطر قرار می گیرند! حدوداً دما در دور و اطراف سرور بایست مابین68  درجه الی 72 درجه فارنهایت باشد. علاوه بَر گرمای ناشی از عملکرد سرورها شما باید تأثیرات خارجی را هم در نظر بی انگارید.

بنابراین طی ساعاتی از روز گرمای ناشی از خورشید را هم در نظر بگیرید. پس در کنار پرداخت‌ قیمت bms اتاق سرور بتوانید، از دما به خوبی اطلاع یابید.

·         با bms رطوبت را مدیریت کنید!

هم رطوبت بالا و هم رطوبت کم هر دو مشکلاتی را ایجاد خواهند نمود. رطوبت بسیار موجبِ زنگ زدگی و خوردگی نیز بروز اتصال کوتاه در دستگاه می شود. حال در مقابل با وجود رطوبت کم شاهد خشکی مخیط به شکلی بیش از حد خواهیم بود. در نهایت تخلیه الکترواستاتیک رخ داده و این نیز به تجهیزات درون اتاق سرور آسیب می رساند. به همین خاطر در اینجا هم پرداخت قیمت bms اتاق سرور و خرید آن معنا یافته و می تواند، از تجهیزات شما محافظت کند.

·         با bms ارتعاشات را کنترل بنمایید!

ارتعاشات هم یکی دیگر از تهدیدات برای تجهیزات اتاق سرور است، که معمولاً هم در کمتر مواقعی مورد توجه قرار می گیرد. درون اتاق های سرور بروز لرزش و ارتعاشات ناگهانی به دیسک در حرکت درون هارد خط و خَش هایی بسیار وارد می کند. قطعاً شما هم می دانید، بروز کوچک ترین خط و خَش برروی دیسک منجر به از بین رفتنِ اطلاعات خواهد شد.

پس دادنِ قیمت bms اتاق سرور می تواند، فوایدی بسیار با خود به همراه داشته باشد و شما را در مسیر نگهداری از اتاق سرور به خوبی همراهی کند.

آیا می دانید، ارتعاش درون اتاق سرور چگونه به وجود می آید! برای جوابِ به این سؤال شما باید به زمین لرزه اشاره کنیم. اگر که تجهیزات شما به دیواره ها بسیار نزدیک باشد، در زمانِ زمین لرزه بدان ها آسیب هایی جدی وارد خواهد شد. از سویی دیگر تردد پی در پی افراد از کنار تجهیزات یا عبور و مرور ماشین های سنگین از کنارِ اتاق می تواند، لرزش هایی خفیف ایجاد کند.

پس به دور از برند و امکانات بی اِم اِس پرداخت قیمت bms اتاق سرور می تواند، مزیت هایی بسیار برای شما به ارمغان آورد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

·         با bms نشتی آب را مدیریت کنید!

یکی دیگر از بزرگ ترین تهدیدات برای اتاق سرور می تواند، نشتی آب باشد. چرا که آب برروی تمامی تجهیزات موجود درون این اتاق اثر گذاشته و آنها را از کار می اندازد. اغلب بدون توجه به لوله کشی آب موجود در اطراف این اتاق ها، مدیران در راستای راه اندازی‌شان اقدام می کنند. توجه داشته باشید، که کوچک ترین نشتی آب می تواند، مشکلاتی بسیار برای چنین اتاق هایی رقم بزند.

اکنون شما می دانید، چرا پرداخت قیمت bms اتاق سرور اهمیت داشته و دارای چه مزیت هایی برای اتاق سرور است. حال ما در ادامه عوامل مؤثر برروی قیمت این نوعِ از تجهیزات را بررسی خواهیم نمود. پس همچنان با ما در ادامه این نوشتار از آماد سیستم همراه بوده و پاسخ سؤالات خود را به دَست آورید.

قیمت bms به چه عواملی بستگی دارد؟

دوستانِ عزیز حال که تا به این قسمتِ از مطلبِ ما در آماد سیستم همراه‌مان بودید، قطعاً می دانید‌؛ بی اِم اِس بایست درون اتاق سرور وجود داشته و کاربردهایی بسیار دارد. البته که قیمت این محصول تحت تأثیر عواملی مختلف چون کیفیت و برند سازنده یا امکاناتی که در خود جای داده می باشد. از سویی دیگر با توجه به نوسانات موجود در دِل بازار نمی توان قیمتی ثابت برای آن بیان داشت.

پس شما می توانید، به جهتِ کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در ارتباط با قیمت bms اتاق سرور با کارشناسان ما تماس گرفته و سؤالات خود را بپرسید.

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طول این مطلب از خود در ارتباط با بی اِم اِس و کاربرد آن درون اتاق سرور با شما صحبت کردیم. همانطور که خواندید، ما در کنارِ قیمت bms اتاق سرور کاربردهای مربوط بدان را هم تجزیه و تحلیل نمودیم. به شما گفتیم که وجودِ چنین تجهیزاتی درون اتاق سرور ضروری بوده و می تواند، از بروز آسیب هایی احتمالی پیش گیری کند.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طولِ این نوشتار از آماد سیستم برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. حال شما می توانید، در صورتِ وجودِ سؤالاتی بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574