مرکز تخصصی تولید و توزیع رک در ایران

خانه    بلاگ      مرکز تخصصی تولید و توزیع رک در ایران
مرکز تخصصی تولید و توزیع رک در ایران

آماد سیستم به عنوان یک مرکز تخصصی معتبر تولید و توزیع رک در ایران به شمار می‌رود. بستر شبکه و اینترنت در جای جای زندگی کنونی ریشه دوانده است.  به‌ نحوی که نقش مهمی به خصوص در سازمان و موسسات دارد. به بیان بهتر نبود شبکه و تجهیزات آن موجب می‌گردد بخش مهمی از کار موسسات مختل گردد.

جهت ارتباط با کارشتاسان فروش می توانید از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید

بهره‌وری از شبکه مزیت‌‌های بسیاری از قبیل جابجایی سریع را به دنبال خواهد داشت. علاوه بر این خصوصیت مهم یعنی ارتباط ایمن را فراهم خواهد کرد که این مسئله نکته مهم در شرکت‌ها به شمار می‌رود‌. به بیان بهتر بهره‌وری از شبکه انعطاف‌پذیری را به دنبال خواهد داشت. برای ایجاد یک شبکه استاندارد بدون شک خرید رک دیواری و رک ایستاده لازم است.

در این صفحه از وب سایت آماد سیستم تمایل داریم تا وارسی جامعی بر روی مرکز تخصصی تولید و توزیع رک در ایران داشته باشیم.

شاخصه‌‌های مهم رک در شبکه

برای داشتن یک دید بهتر از مقاله مرکز تخصصی تولید و توزیع رک در ایران در ابتدا به سراغ شاخصه‌‌های مهم رک خواهیم رفت. سرور‌ها و تجهیزات شبکه بایست به درستی در یک محفظه و در واقع چارچوب قرار گیرند. این موضوع نه تنها آراستگی و زیبایی اتاق سرور را به ارمغان خواهد آورد و در کنار آن سازماندهی را به همراه خواهد داشت.

موجب خواهد شود که خرابی در قطعات صورت نگیرد و راحتی در دسترسی را در اختیار شما قرار خواهد داد. به عبارتی بهتر در یک جمع بندی کلی و در یک کلمه می‌توان گفت که امنیت تجهیزات را فراهم خواهد نمود. تمامی موارد بیان شده درخواست‌‌های پرسنل شبکه کمپانی ‌های متعدد می‌باشد که اطلاعات کاملی در رابطه با رک و خصوصیت آن ندارند و همچنان شیوه ‌های سنتی را برای مدیریت و تنسیق تجهیزات شبکه بکار می‌برند.

چنانچه که اگر در یک بیان به مشخصه ‌های رک واقف باشند بدون هیچ گونه درنگی به سراغ مدل مناسب آن خواهند رفت. در زیر به برخی از مهم‌ترین مزیت‌های بهره‌گیری از رک خواهیم پرداخت.

افزایش بهره‌وری به کمک بهره‌گیری از رک

عملکرد و کارایی درست قطعات شبکه نظیر سرور در گرو تنسیق گردش هوا است. به این صورت که اگر این عمل یعنی گردش هوا به درستی در سرور صورت نگیرد. به جهت پردازش‌‌های سنگین و قدرتمند گرمای زیادی حاصل می‌گردد. این مسئله اثر گذاری مستقیمی بر روی بهره‌وری سرور خواهد داشت.

افزون بَر این مورد از آسیب به سرور و تجهیزات ممانعت می‌نماید. ساختار رک سرور به گونه ای سازمان دهی و تنسیق شده است که سرور و تمامی پارامترهای شبکه را در خود جای داده و وضعیتی را مهیا می‌سازد که پروسه گردش هوا به نحو موثری عملی گردد. در نتیجه حرارت تولید شده خنثی خواهد شود و کارایی سرور به حالت اولیه خود بَر خواهد گشت.

تعمیر و نگهداری راحت یکی از مهم‌ترین مزیت‌های بهره‌گیری از رک

یکی از پارامتر‌های که در خصوص تجهیزات و در واقع اجزای بکار رفته در شبکه مطرح می‌گردد مبحث تعمیر و نگهداری آن می‌باشد. بهره‌گیری از رک به این معنا خواهد بود که شما زحمات بسیاری را برای سرویس، تعمیر و نگهداری آن متحمل نخواهید شود.

در حقیقت از آنجای که تمامی تجهیزات پسیو اعم از کابل در موقعیت و محل مناسبی تعبیه  می‌گردند. گره خوردگی و در هم تنیدگی رخ نخواهد داد این موضوع نیز مساوی است با سرویس و تعمیر آسان. علاوه بر این در اغلب موارد طراحی بدنه به گونه ای صورت پذیرفته که چرخ‌های در آن اجرای شده است.

این مسئله سبب خواهد شود که مدیر شبکه کنترل بهتر و همچنین در صورت نیاز تغییرات لازم را به سهولت اعمال نماید. در یک دید بهتر می‌توان ذکر نمود که بازدهی و بهره وری  شبکه در بالاترین سطح خود قرار خواهد گرفت و در نتیجه طول عمر آن را به طرز باور نکردنی بهبود خواهد بخشید.

امکان بهبود امنیت تجهیزات شبکه

بدون شک دسترسی یکی از مواردی است که در شرکت و موسسات بایست تحت کنترل و نظارت دقیقی قرار گیرد که تجهیزات شبکه اعم از تجهیزات فیبر نوری، سرور ها، فیبر نوری و… از این قاعده مستثنی نمی‌باشند. از اینرو یکی از راهبرد‌های عملی در این راستا که کمک کننده خواهد بود و تنسیق و مدیریت همه‌ای تجهیزات را به همراه خواهد داشت خریداری رک است.

بیان این نکته حائز اهمیت است که وضعیت کنونی و البته شرایط احتمالی مجموعه مهم‌ترین عاملی خواهد بود که مدل رک را مشخص خواهد نمود. به همین جهت است که پیشنهاد می‌کنیم که از راهنمایی‌های کارشناسی مجرب بهره بگیرید.

کنترل و مدیریت هر چه بهتر محیط اتاق سرور

اگر شما مدیریت شبکه یک کمپانی و شرکت بزرگ را برعهده داشته باشید. در این صورت مسلم است که تعداد سرور‌های بکار رفته و به تبع تجهیزات زیاد خواهد بود. از اینرو بدیهی است که شما اتاقی را باید تحت عنوان اتاق سرور بایست در نظر بگیرید.

با این تفاسیر شما همچنان نیز به رک نیاز خواهید داشت چرا که ساماندهی این تعداد از تجهیزات و قطعات کار آسانی نخواهد بود. این در صورتی است که انتخاب رک موجب خواهد شود شما بهره‌وری حداکثری را لمس کنید. در واقع بهره‌گیری از رک مساوی خواهد بود با مطلوب سازی حداکثری از اتاق سرور. تا به اینجای مقاله مرکز تخصصی تولید و توزیع رک در ایران در رابطه شاخصه‌‌های مهم رک گفتگو نمودیم. در ادامه نکات خرید را ذکر خواهیم کرد.

نکات مهمی که در خرید رک بایست مد نظر قرار دهید

در این قسمت از مقاله مرکز تخصصی تولید و توزیع رک در ایران در رابطه با نکات مهم خرید رک گفتگو خواهیم نمود.

  • پیش از اقدام برای ثبت سفارش و خرید نهایی رک ضروری است که ابعاد تجهیزات شبکه را ارزیابی نمایید. این مسئله از ایجاد هزینه‌‌های اضافی خودداری خواهد کرد. به همین جهت عمق رک را با ابعاد تجهیزات تطبیق دهید.
  • مورد بعدی که حائز اهمیت است و بایست وارسی و ارزیابی دقیقی بر روی آن عملی سازید بدون شک ارتفاع رک می‌باشد. اگر تمایل دارید در اتاق سرور آن را اجرای کنید و چارچوب محدودی را از این لحاظ ندارید. بهتر است که این ابعاد را بیشتر اعمال کنید. در این صورت می‌توانید از پیامدهای مثبت این انتخاب در آینده بهره مند شوید.
  • نکته قابل تأمل در خرید رک توجه به وزن تجهیزات شبکه می‌باشد. به این صورت که نیاز است شما یک وارسی بر روی این موضوع یعنی سازه و ساختمان رک داشته باشید. از اینرو به هیچ عنوان به سراغ رک ‌های ارزان قیمت نروید.

مجموعه معتبر و تخصصی تولید و توزیع رک در ایران

آماد سیستم به عنوان یک مجموعه معتبر در زمینه تولید انواع رک ایستاده، دیواری، DVR توانسته است با رعایت نکات مهم اعم از کیفیت بالا در ساخت، قیمت کاملا اقنصادی، مدل‌های مختلف منطبق با نیاز مصرف کننده به یکی از بهترین‌ها در این حیطه تبدیل گردد.

همین موضوعات نشان می دهد که شما به عنوان یک خریدار خواهید توانست یک خرید ایمن از مدل انتخابی رک را تجربه نمایید. با این تفاسیر می‌توان به این دسته دست یافت که آماد سیستم تحت نام یک مرکز تخصصی تولید و توزیع رک در ایران معرفی می‌گردد.

کلام پایانی

نه تنها در خرید رک بلکه در تهیه تجهیزات شبکه نیاز است که شما به الگوی مصرف شرکت خود توجه نمایید. لزوماً تجهیزات گران قیمت کارایی بالای را به دنبال نخواهد داشت اگر منطبق با نیاز سازمان نباشد. در کنار تمامی پارامترهای ذکر شده افزون بَر اینکه شما باید یک نگاهی بر روی نیاز‌های کنونی سازمان داشته باشید.

بایست یک چشم انداز به آینده نیز داشته باشید. چرا که اگر سازمان و به عبارتی  کسب و کار شما به مؤلفه ‌های مهم در پیشرفت دقت و آن را بنیان خود قرار دهد. مسلماً رشد خواهد نمود و در نتیجه با یک نگاه به آینده و دوراندیشی هزینه‌های اضافه را حذف خواهید نمود.

در بالا نیز اشاره به این مورد داشتیم ولیکن اهمیت آن ما را مجاب می کند که در انتها نیز به آن تاکید داشته باشیم. به این صورت که رک با سازه قوی و محکم را انتخاب کنید. چرا که اگر این فاکتور را در نظر نگیرید رک خم خواهد شود و در نتیجه شما مجبور به تعویض آن و بار دیگر مجبور به پرداخت هزینه خواهید شود.

امید است این مقاله ((مرکز تخصصی تولید و توزیع رک در ایران)) برایتان مسمرثمر واقع شده باشد.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574