پیچ کله قارچی سینی کابل

خانه    بلاگ      پیچ کله قارچی سینی کابل
پیچ کله قارچی سینی کابل

آیا شما می دانید، پیچ کله قارچی سینی کابل چیست؟ این نوعِ از پیچ ها به جهتِ برقراری ارتباط میانِ سینی کابل و البته با ابعادی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اگر که در ارتباط با جنس آنها می پرسید، مفتول گالوانیزه است! طولی که آنها تولید و به سمتِ بازار روانه می شود، یک نیز دو سانت است! پس شما می توانید، آنها را در دو نوعِ بلند و کوتاه تهیه بنمایید.

با ما در طولِ این نوشتار از آماد سیستم همراه باشید. چرا که ما در طولِ این نوشتار از خود تمایل به سخن گفتنِ با شما در ارتباط با این قبیل از اتصالات را داریم. از سویی می توانید، در صورتِ وجودِ سؤالاتی بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

با انواعِ پیچ کله قارچی بیشتر آشنا شوید!

ما در این قسمتِ از مطلبِ خود با شما در ارتباط با انواعِ پیچ کله قارچی سینی کابل صحبت خواهیم نمود. پس با ما در ادامه همچنان همراه باشید!

  • پیچ های اتاقی
  • انواعِ کله قارچی بلند
  • انواعِ کله قارچی کوتاه
  • پیچ های کله قارچی آلن

برای آنکه از زنگ زدگی قسمتِ داخلی و بیرونی پیج جلوگیری شود، سازندگان از پوشش گالوانیزه گرم بهره گیری می کنند. شما می توانید، مشخصات مربوط به آنها نیز استاندارد منوطِ بَر تولید ابعاد و نامِ کارخانه‌ تولید کننده را برروی لوله ببینید. بعد از فرآیندِ تولید پیچ کله قارچی سینی کابل، آن نیز به سمت انبار رهسپار شده و به جهتِ سفارش از جانبِ مشتریان آماده می گردد.

اندازه پیچ کله قارچی

این قبیل از پیچ ها با توجه به آنکه یکی از اتصالات بسیار مهم در پروژه هایی عظیم محسوب می گردد، بایست نسبت به ابعاد آنها نهایت دقّت عمل صورت بگیرد! قطعاً شما هم می دانید، سینی کابل به لحاظ اندازه و وزن با یک دیگر تفاوت هایی دارد. پس اتصالاتی که شما برای انواعِ سینی کابل کوچک مورد استفاده قرار می دهید، باید دارای اندازه هایی ظریف تر باشد! ولی این مسئله به صورت بَر عکس هم بایست مورد توجه قرار گیرد.

یعنی هرچقدر که اندازه سینی کابل افزایش یابد، نیز بایست پیچ کله قارچی سینی کابل بزرگ تر و محکم تر باشد. چرا که قرار است، میزانِ وزنِ بالایی را متحمل شود. در واقع به هنگام استفاده از سینی هایی عریض در شبکه امکان بهره گیری از پیچ و مهره هایی کوچک وجود نخواهد داشت. چرا که به این هنگام امکان دارد، اتصالات ‌شُل شده در نتیجه پروژه شما با شکست رو به رو شود.

چنانچه که شما مایل هستید، در ارتباط با اندازه این پیچ ها کمی بیشتر بدانید؛ پیچ های کله قارچی دارای نمره های چهار، شش، هشت و نهایتاً ده است. مثلاً انواع پیچ کله قارچی سینی کابل نمره شش دارای دو سانتی متر طول می باشد. اغلب مهره ای که به جهتِ اتصال برروی رزوه پیچ مورد استفاده قرار می گیرد، حالتی شش گوش دارد. هدفِ تولید کنندگان از این امر سهولت باز نمودن و همچنین بستن پیچ هاست. البته غالباً به جهتِ برقراری اتصالاتی محکم تر از واشر فلزی استفاده می گردد.

علت آنکه پیچ کله قارچی تحت عملیات گالوانیزه گرم واقع می شود!

یکی از مهم ترین کارهایی که در فرآيند تولیدِ انواعِ اتصالات صورت می گیرد، عملیات گالوانیزه نمودنِ قطعات خواهد بود. شاید که شما ندانید، پس باری دیگر خاطر نشان شویم؛ پیچ کله قارچی سینی کابل یا انواعِ پیچ و مهره ها نیز دیگر اتصالات تماماً از فلز یا آلیاژهایی فلزی و سخت ساخته می شوند. ما مهم ترین ایرادی که می توانیم، برای این نوعِ از اتصالات نام ببریم؛ احتمالِ زنگ زدگی در طولانی مدّت در نتیجه برخورد طولانی مدّت با رطوبت و… است.

قطعاً فلزاتی که دچار زنگ زدگی می گردند، نمایی زشت و ناپسند به خود خواهند گرفت. علاوه بَر تمامی اینها قطعاً از میزانِ مقاومت و استحکام پیچ ها کاسته خواهد شد. به همین خاطر تولید کنندگان‌ عزیز چاره ای اندیشیده اند. آنهم این است، که پس از تولید پیچ کله قارچی سینی کابل آن را داخل محلولی حاوی زینک غرق می کنند. این محلول دارای دمایی بالا بوده و البته حالتِ مذاب دارد. پس در نتیجه قرار دادنِ قطعه مد نظر داخلِ چنین محلول هایی تمامی قسمت های قطعه با محلول پوشیده می شود. این مسئله به دلیل خاصیت گرانروی بالای محلول رُخ می دهد.

میزان چسبندگی این محلول به قدری زیاد است، که حتی در قسمت های ریز و روزنه های اتصالات نفوذ پیدا خواهد کرد. با اطمينان خاطر هم می توان چنین گفت؛ محلول معرفی شده می تواند، تا به مدّت ها پیچ کله قارچی سینی کابل را از زنگ زدگی یا اکسیداسیون حفظ کند.

علت آنکه پیچ کله قارچی تحت عملیات گالوانیزه گرم واقع می شود!

با اجزای تشکیل دهنده پیچ کله قارچی بیشتر آشنا شوید!

ساختار این نوعِ از پیچ ها فوق العاده به نظر می رسد. با این حال از سه قطعه اصلی ساخته می شود و در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می گیرد. این سه قطعه یا قسمت دربرگیرنده؛ پیچ نیز واشر به همراه مهره شش گوشه است. چنانکه هریک از این قسمت ها نباشد، قطعاً شما امکان ایجاد یک اتصال محکم و پایدار را نخواهید داشت. مثلاً انواعِ مهره شش گوش از جمله قطعاتی می باشند، که در قسمتِ انتهایی پیچ جای می گیرد.

حال آنکه لازم است، پیش از پیچاندنِ مهره ها واشر را داخل آن قرار بدهید. در نهایت به اتصال پیچ کله قارچی سینی کابل مبادرت ورزید. توجه داشته باشید، که با وجودِ واشرها و ایجاد اصطکاکی منحصر به فرد پیچ ها در طولانی مدّت دچار شُل شدگی و وا رفتگی نمی شوند.

اگر که شما به قسمتِ سَر پیچ نگاهی بی اندازید، برخلاف دیگر نمونه های موجود حاوی شیار به جهتِ استفاده از پیچ گوشتی و سفت نمودنِ آن نیست! نگران نباشید! چرا که در بخش پایین کلگی یک قسمت به عنوان آچار خور به چَشم می خورد. در نهایت شما می توانید، عملیات اتصال را با کمک این قسمت کامل کنید.

مشاهده محصولات

در چه مواردی می توان از پیچ کله قارچی استفاده نمود!

اغلب شما ها در ارتباط با موارد استفاده از پیچ کله قارچی سینی کابل از ما می پرسید. معمولاً از پیچ معرفی شده در پروژه اجرای سینی کابل بهره گیری می شود. قطعاً شما هم می دانید، که تجهیزات سینی کابل اصلی و دیگر اتصالات آن از همدیگر به صورت جداگانه و مستقل هستند.

لازم است، که شما قطعات به یک اندازه را انتخاب و آنها را به همدیگر متصل کنید. مثلاً شما دوسینی کابل همنام را می خواهید، به یک دیگر متصل کنید. در این هنگام پیچ کله قارچی سینی کابل به درد شما می خورد و می تواند پاسخ گوی نیازتان باشد. به ازای هر دو سینی امکانِ استفاده از سه عدد یا چهار عدد از پیچ کله قارچی وجود دارد.

البته تعداد پیچ مورد نیاز به اندازه سینی نیز محل نصب نمودنِ آنها نیز بستگی دارد. ولی در کل هرچقدر که شما از تعداد بیشتری پیچ کله قارچی بهره گیرید، قطعاً اتصالاتی محکم تر و استوارتر را ایجاد خواهید نمود. البته دوستانِ عزیز شما نباید این پیچ ها را بیش از حد مجاز مورد استفاده قرار بدهید!

برخی نکات مهم درباره استفاده از انواعِ گوناگون اتصالات سینی کابل که باید بدانید!

درست است، شاید که در نگاه اوّل استفاده از پیچ کله قارچی سینی کابل آسان و بی آلایش به نظر آید. ولی شما باید به برخی از نکات مهم در این زمینه توجه داشته باشید. مسلماً شما با توجه به نکات بیان شده در این قسمت می توانید، ایمنی پروژه خود را تا به مدّت ها افزایش بدهید.

یک نکته بسیار مهم در ارتباط با به کارگیری پیچ و مهره ها، استفاده از آنها در نقاطی درست است. ما در قسمتِ فوقانی متن این مسئله را به صورت کامل به شما توضیح دادیم، که پیچ کله قارچی از سه قسمت تشکیل شده است. یکی از قسمت ها خودِ پیچ بوده، دیگری واشر و آخری مهره است. شما نباید پیچ را بدون واشر مورد استفاده قرار بدهید.

برخی نکات مهم درباره استفاده از انواعِ گوناگون اتصالات سینی کابل که باید بدانید!

زیرا در این هنگام احتمالِ شُل شدگی پیچ کله قارچی سینی کابل در طولانی مدّت افزایش خواهد یافت. چنانچه که قصد شما اجرای یک شبکه سینی دارای کابل برق است، حتماً از تکنسین هایی مجرب و توانا در این حیطه کمک بگیرید! اینچنین تمامی اقدامات با نهایت ظرافت و درستی پیش خواهد رفت.

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طول این مطلب از خود در آماد سیستم به بررسی جوانب گوناگون پیچ کله قارچی سینی کابل پرداختیم. همانطور که خواندید، این پیچ ها از جمله مهم ترین لوازم موجود به جهتِ اتصال سینی ها است! حال شما می توانید، بنا بَر ابعاد سینی ها و عرضی که دارند، بهترین نوعِ اتصالات را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید، که بهتر است؛ شما نسبت به خرید پیج ها از فروشگاهی مطمئن و معتبر بنمایید. چرا که پیچ ها و سایر اتصالات در عین کوچک بودنِ خود نقشی بزرگ بَر عهده دارند. پس در صورت کیفیت ساختِ پایین شما را در کوتاه مدّت با مشکلاتی عدیده مواجه خواهید شد.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574