کارخانه تولید رک دیواری

خانه    بلاگ      کارخانه تولید رک دیواری
کارخانه تولید رک دیواری

کارخانه تولید رک دیواری این محصول را برای شرکت‌های ارائه دهنده فروش و خدمات سرور طراحی و تولید می‌کند.  رک‌های شبکه دیواری و ایستاده  دستگاه‌های زیادی را در یک مکان جای می‌دهند، در عین حال نظم و ترتیب را تضمین می‌کنند‌.

جهت ارتباط با کارشتاسان فروش می توانید از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید

در ادامه این مقاله شما را با پیشینه رک شبکه،  انواع رک شبکه ،  کارکرد رک دیواری، مزایای آن و  کارخانه تولید رک دیواری آشنا می‌کنیم،  تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

پیشینه رک شبکه

این تصور که اولین رک‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات همزمان با روی کارآمدن رایانه‌ها به وجود امدند، غلط است.  در اصل پیدایش  رک‌ها همزمان با توسعه   مخابرات و راه آهن بوده است.

فن آوری‌های  جدید برای توسعه خود به برق زیادی و در نتیجه کابل‌های بیشتری نیاز داشتند.  پیشرفت کارها و شرکت‌ها منجر به گره خوردن متراژ بیشمار کابل در هر مکان شد.

بنابراین، یافتن راه‌حلی ضروری بود که به آنها اجازه سیستم‌بندی را بدهد و در عین حال استفاده از بسیاری از آنها را آسان‌تر کند.

اولین ایده “رک رله” بود که در سال 1911 ظاهر شد. ده سال بعد، در سال 1922، رک‌های 19 اینچی معروف که هنوز هم کارآمد هستند،  روی کار امدند.

اولین رک شبکه 19 اینچی قرار بود برای مرتب سازی و طبقه بندی کابل‌های ICT در مبادلات تلفنی استفاده شود. توسعه جهانی رایانه‌های شخصی بر روند ایجاد رک معمولی، یعنی رک‌های استاندارد امروزی تأثیر گذاشت.

انواع رک شبکه

مدیران فناوری اطلاعات به دنبال راه‌حل‌های قابل اعتماد، مطمئن، اما نسبتا ارزان هستند. هنگام طراحی زیرساخت‌های فنی، آنها باید محصولاتی را در نظر بگیرند که دسترسی آسان و سریع به منابع سازمانی را امکان پذیر می‌کند.

رک‌های شبکه  موجود در بازار با انواع و اندازه‌های مختلف پلت فرم‌های سرور سازگار هستند. آنها در دو نوع رک دیواری یا رک ایستاده موجود هستند که هر یک از  این دو به دو دسته  بسته یا باز تقسیم می‌شوند.

رک‌های شبکه  با انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری بیشتر سیستم  از هم متمایز می‌شوند. این نوع قفسه‌ها معمولاً در اتاق‌های سرور ایمن قرار دارند که فقط کارمندان مجاز بخش فناوری اطلاعات به آنها دسترسی دارند.

رک‌های دیواری و رک‌های ایستاده همینطور بر اساس محافظ مورد استفاده، لوازم جانبی اضافی و همچنین نحوه مونتاژ قابل تقسیم‌بندی هستند.

به دلیل تقاضای زیاد شرکت‌ها برای این محصول کارخانه تولید رک دیواری و رک ایستاده در ایران نیز دایر شده است که خرید از آن  به دلیل کیفیت بالا ، قیمت و سرویس‌دهی مناسب برای مشتریان بسیار به صرفه است.

عملکردهای اساسی رک دیواری

رک دیواری  منابع آی تی  شرکت را در خود جای داده و سازماندهی می‌کند. اغلب در یک اتاق مخصوص مشخص شده قرار دارد که امنیت داده‌های ذخیره شده را افزایش می‌دهد.

استفاده از رک دیواری تخصصی مزایای زیادی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

پایداری :

رک‌های دیواری  سازه‌های محکمی هستند که از مواد باکیفیت ساخته شده‌اند که می‌توانند علاوه بر این به در‌های قفل شونده مجهز شوند تا از دسترسی غیرمجاز توسط اشخاص ثالث محافظت کنند.

سازمان‌دهی :

رک‌های دیواری می‌توانند تجهیزات زیادی را در یک مکان قرار دهند که به حفظ نظم در اتاق سرور کمک می‌کند و همچنین استفاده از فضای موجود را بهینه می‌کند.

نظم دهی به کابل و  سیم‌ها :

می‌توان بسیاری از کابله‌برق، شبکه یا حافظه باز نشده را در رک دیواری نگهداری کرد و به آنها نظم بخشید.

خنک کننده :

رک دیواری به حفظ دمای مناسب ‌سرور‌ها کمک می‌کند و همچنین دارای  فن‌های داخلی خاصی است  که جریان هوا را بهبود می‌بخشد.

ارگونومی کار :

تجهیزات مرتب شده سبب سهولت ،دسترسی و  درستی کار  توسط متخصصان زیرساخت فناوری اطلاعات می‌شود.

کارخانه تولید رک دیواری آماد سیستم برای بهره‌مندی شما از این مزایا ، این محصول را بنا بر نیاز شما در  انواع و سایز های مختلف تولید و عرضه می‌کند.

ابعاد رک دیواری

برای تعیین اندازه رک دیواری ، ابتدا باید دقیقاً مشخص کنید که چه تجهیزاتی قرار است در  آن ذخیره شود، سپس بر اساس تعداد و نوع تجهیزات باید سایز آن تعیین شود.

کارخانه تولید رک دیواری  یک محفظه استاندارد را  در ابعاد مختلف  برای ذخیره‌سازی دستگاه‌های مختلف تولید  می‌‌کند. واحد  محاسبه اندازه یک رک دیواری واحد U است که فضای عمودی موجود رک دیواری را نشان می‌دهد.

این پارامتری است که اندازه آن برای یک قفسه 44.45 میلی‌متری است. این رک‌های دیواری بر اساس ابعادشان به نام  42U خوانده می‌شوند و از دیگر همتایانشان محبوبیت بیشتری دارند.

اما منظور از42U چیست ؟ رک دیواری   42U به این معنی است  که یک رک می‌تواند تا چهل و دو دستگاه از تجهیزات سرور و شبکه  را در خود جای دهد.

عمق رک دیواری نیز فاصله از جلو تا ریل عقب رک دیواری است. متخصصان آی‌تی همچنین باید اتصالات مجرای برنامه‌ریزی شده  و جریان هوا را هنگام اندازه گیری و انتخاب رک دیواری در نظر بگیرند.

کارخانه تولید رک دیواری

اگر شما نیز دارای یک شرکت آی‌تی هستید، حتما برای نظم دهی و مراقبت از تجهیزات شبکه خود به رک دیواری نیازمندید.

بسیاری از متخصصان ای‌تی  برند‌های سرشناس تولید کننده رک دیواری را می‌شناسند که محصولاتشان با قیمت گزاف به دلیل هزینه حمل و نقل ، قیمت دلار ، هزینه گمرک ، نام برند و … در بازار عرضه می‌شود.

خوشبختانه در چند سال اخیر متخصصان و کارآفرینان ایرانی نیز اقدام به تولید رک شبکه کرده‌اند. کارخانه تولید رک دیواری به نام آماد سیستم این محصول را در رقابت با همتایان چینی و اروپایی خود می‌سازد.

متاسفانه  کارخانه‌ تولید  رک دیواری در ایران  برای تولید این محصول با مشکلاتی چون فراهم نمودن متریال اولیه،تحریم، نوسان قیمت‌ها، بازار فروش و .. روبرو است.

اما با وجود تمام این مشکلات یک کارخانه تولید رک دیواری حرفه‌ای و موفق همانند آماد سیستم به تولید این محصول با کیفیت بالا ادامه می‌دهد.

تیم کارخانه تولید رک دیواری از این موضوع آگاه است که تولید این محصول در کشورمان منجر به شکوفایی اقتصاد و  کار آفرینی موفق خواهد شد.

کارخانه تولید رک دیواری  در کنار تمام اهداف خود، در مقابل ناملایماتی چون  تحریم، نوسان قیمت دلار و … مقاومت کرده  و انواع رک شبکه ازجمله رک دیواری را با کیفیت بالا و متناسب با نیاز جامعه تولید می‌کند.

شرکت آماد سیستم یک تولید کننده رک دیواری است که با درایت  تیم حرفه‌ای  خود در این شرایط سخت همچنان انواع رک شبکه را متناسب با نیاز بازار داخلی تولید  و عرضه می‌کند.

در پایان

اگر صاحب شرکت یا مدیر بخش فناوری اطلاعات هستید و به دنبال یک رک دیواری محکم هستید که از منابع حیاتی شرکت محافظت کند، حتماً پیشنهاد ما را بررسی کنید.

کارخانه تولید رک دیواری آماد سیستم و تیم فروش آن با  سالها تجربه در بازار در ارائه بهترین راه حل های فناوری اطلاعات دارند.

شرکت آماد سیستم   رک‌های تخصصی را مطابق با آخرین فناوری‌های روز دنیا و از متریال درجه یک تولید می‌کند.  محصولات برند آماد سیستم  بر اساس نیا‌ز‌های فردی مشتری طراحی و تولید شده است.

رک‌های دیواری شرکت آماد سیستم  هم در اتاق‌های سرور کوچک و هم در مراکز داده بزرگ استفاده می‌شود. کارخانه تولید رک دیواری آماد سیستم این محصول  را در اندازه‌ها و انواع مختلف ارائه‌ می‌دهد.

نکته مهم این است که این شرکت  نه تنها محصول نهایی را تحویل می‌دهد، بلکه در انتخاب و کمک به نصب و خدمات بعدی نیز به شما توسط تیم پشتیبانی مشاوره خواهد داد.

مشاوران شرکت آماد سیستم  در اختیار شما هستند و با کمال میل پاسخگوی هر سوالی در رابطه با تجهیزات و عملکرد پلتفرم‌های سرور خواهند بود!

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574