رک مناسب سرور hp

خانه    بلاگ      رک مناسب سرور hp
رک مناسب سرور hp

رک مناسب سرور hp

در صورتی که می‌ خواهید اقدام به خرید سرورهای hp کنید، در کنار توجه به قیمت و ابعاد و اندازه آن، اطلاع از ویژگی و خصوصیات این تجهیزات نیز اهمیت دارد.

در صورتی که برای اولین بار است، که می‌ خواهید اقدام به خرید سرور اچ پی کنید نیاز است، تا با بهترین این سرورها آشنا شده، تا پس از گذشت مدتی مشکلی برای شما و سیستمتان ایجاد نشود.

در حال حاضر انواع نمونه‌ های رک hp باعث ایجاد تجربه‌ ای به یاد ماندنی و آسان از داشتن سرور می‌ شود و کار کردن با این تجهیزات نیز جذاب و آسان‌ تر است. در ادامه در مورد رک مناسب سرور hp صحبت کرده و اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌ دهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

معرفی بهترین و معروف ترین رک سرور hp

رک را می‌ توانیم تجهیزات مخصوصی معرفی کنیم، که همه تجهیزات سرور داخل آن قرار گرفته و نصب می‌ شوند. معمولاً از رک جهت نگهداری روترها، سوئیچ، سرورها و دیگر دستگاه‌ های شبکه در سازمان‌ ها و شرکت‌ های بزرگ استفاده می‌ کنند.

در چند سال اخیر استفاده از سرورهای رک hp افزایش زیادی یافته اند، زیرا این تجهیزات علاوه بر کیفیت بالا، باعث صرفه جویی در میزان استفاده از فضا نیز می‌ شوند.

اگر به دنبال رک مناسب سرور hp هستید، بهتر است بدانید این تجهیزات تنوع بالایی دارند ولی در ادامه مهم ترین آن ها را به شما معرفی می‌ کنیم:

  1. رک اچ پی 42 یونیت BW903A
  2. رک اچ پی Intelligent Series
  3. رک اچ پی Grey Intelligent Series
  4. رک اچ پی 27 یونیت ایستاده عمق 80
  5. رک اچ پی ProLiant DL380 G10
  6. رک اچ پی ProLiant DL360 G10

البته به جز موارد ذکر شده گزینه‌ های دیگری در مورد رک مناسب سرور hp وجود دارند، که شما می‌ توانید هنگام سفارش و خرید، پس از مشورت با فروشنده آنها را تهیه کنید.

مشخصات فنی رک مناسب سرور hp

یکی از مهمترین مواردی که در مورد رک مناسب سرور hp باید در نظر داشته باشید، این است که این تجهیزات دارای خصوصیات و ویژگی‌ های مختلفی هستند و ممکن است حتی میان برخی از آن ها تفاوت‌ های زیادی وجود داشته باشد.

با این حال یکسری ویژگی‌ ها در مورد برخی از این رک ها مشابه است، که در ادامه آن ها را برای شما توضیح می‌ دهیم:

  • دارای پنل‌ های جانبی هستند.
  • اندازه استاندارد دارند.
  • درب‌ های آنها فلزی است، که با قفل سوئیچی بسته می‌ شود.
  • امکان جابجایی آسان آنها وجود دارد.
  • می‌ توان روی آنها پایه قابل تنظیم نصب کرد.
  • دارای تعداد متغیری فن هستند و همچنین می‌ توان روی آن ها تا ۴ عدد فن نصب کرد.
  • می‌ توان روی آن ها درب مشبک جهت تهویه بیشتر نصب کرد.

مزایای استفاده از رک جانبی برای سرورهای hp

استفاده از رک مناسب سرور hp می‌ تواند مزیت‌ های زیادی داشته باشد. برای بسیاری از خریداران اطلاع از مزایای آن اهمیت فراوانی دارد؛ این مزایا شامل موارد زیر هستند:

  1. مدیریت بهتر
  2. انعطاف پذیری بیشتر
  3. امنیت فراوان
  4. بهره وری زیاد
  5. کاهش هزینه‌ ها

توجه داشته باشید، در بیشتر رک ها همه این مزایا وجود داشته و به همین دلیل بیشتر کاربران ترغیب می‌ شوند، تا از آن ها استفاده کنند. هنگام خرید رک مناسب سرور ph شما باید در ابتدا مزیت‌ های آن را در نظر گرفته و سپس با خیال راحت این تجهیزات را خریداری کنید.

مشاهده محصولات

هنگام خرید رک مناسب برای سرور hp باید به چه نکاتی توجه کرد؟

هنگام خرید رک مناسب سرور hp بهتر است موارد مهم زیرا در نظر داشته باشید:

1. ابعاد و اندازه

در مرحله اول که قصد خرید رک برای سرور hp را دارید باید به ابعاد و اندازه آن توجه کرده و مطمئن شوید برای سرور مورد نظر مناسب است. همچنین باید محصولی را خریداری کنید، که قابلیت جابجایی داشته و برای فضای کاری شما مناسب باشد.

2. داشتن قابلیت خنک کنندگی

رک مورد نظر باید دارای سیستم خنک کنندگی قوی باشد، تا بتواند، هر میزان حرارت ایجاد شده توسط سرورها را از بین برده و از سیستم‌ ها به خوبی محافظت کند.

3. مدیریت کابل ها

از موضوعات دیگر در هنگام خرید رک مناسب سرور hp که باید توجه شود، مدیریت کابل‌ ها است. هنگام سفارش و خرید مطمئن شوید، که رک مورد نظر دارای سیستمی است، که امکان سازماندهی و مدیریت کابل‌ ها را به خوبی فراهم می‌ کند و از آسیب به کابل‌ ها جلوگیری می‌ نماید.

4. دسترسی راحت

رکی که برای سرورهای اچ پی خریداری می‌ کنید باید دسترسی آسانی به تجهیزات داخلی فراهم کرده و شما بتوانید به راحتی عملیات سرویس دهی و نگهداری را انجام دهید. علاوه بر این دسترسی آن باید به گونه‌ ای باشد، که در مواقع لزوم بتوان با سرعت بالا عملیات‌ های ضروری را انجام داد.

5. داشتن قابلیت مقیاس پذیری

یکی دیگر از نکات مهم در مورد رک مناسب سرور hp داشتن قابلیت مقیاس پذیری است. رک باید این قابلیت مهم را داشته باشد، تا با اضافه کردن سرورهای جدید، نیازهای رو به رشد مهندسین و افراد را به خوبی برطرف کرده و دیگر نیازی به خرید رک جدید یا تجهیزات وابسته دیگر وجود نداشته باشد.

داشتن قابلیت مقیاس پذیری

سخن پایانی

پس از ارائه توضیحات کافی در مورد رک مناسب سرور hp در صورتی که بخواهید بهترین رک را برای سرورهای hp مورد نظر خود خریداری کنید، می‌ توانید جدیدترین، مرغوب‌ ترین و با کیفیت‌ ترین تجهیزات را از گروه تولیدی آماد سیستم سفارش دهید.

این مجموعه اقدام به عرضه انواع رک مخصوصاً رک های مناسب سرور hp برای شما می‌ کند. شما می‌ توانید، از هر کجای ایران و در هر ساعت از شبانه روز محصول مورد نظر را سفارش داده، تا در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

علاوه بر این، تمام محصولات دارای ۷ روز فرصت بازگشت کالا هستند. اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید می‌ توانید، از مشاوره تخصصی آماد سیستم استفاده کنید، تا مشاوران ما به خوبی شما را راهنمایی کنند.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

مشاوره رایگان تلفنی
026-34705574